Mode & Beauty alle pijlers

Zo rood hoofd bij presentatie, wie heeft tips?

25-11-2007 11:46 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, aanstaande vrijdag heb ik weer een presentatie voor veel mensen.

Zodra ik in het middelpunt sta krijg ik een rode kop.

Of het nu in groot gezelschap is of in een klein groepje. Ik heb het altijd gehad, heb zelfs in mijn middelbare periode er heel veel moeite mee gehad (gepest enzo...)

Nu heb ik het wel geaccepteerd en het gebeurt veel minder dan vroeger.

Maar ja... bij zo'n presentatie gaat het altijd mis. Soms zelfs nog halverwege... Rode kop, helemaal gevlekte hals. En dat gaat dan ook het eerste half uur niet meer weg.

Kan wel janken dan, zo erg, alsof ik op van de zenuwen ben ofzo...

Mijn vraag nu: wat kan ik er aan doen?

De tip om veel met make-up te werken werkt bij mij niet. Je hebt dan een redelijk dekkende make-up nodig en ik heb veel sproeten, dus zie er gek uit als ik ineens egaal ben

Sowieso zal ik kijken of ik een grote sjaal oid om doe, om mijn hals wat te bedekken, dat scheelt misschien al?

Maar verder?

BESTE ALLEMAAL:

ergens staat mijn emailadres nog in dit topic. Ik wil hierbij aangeven dat ik geen pillen meer opstuur. Regelmatig mailen mensen me, maar ik heb na die enkele keer niks meer opgestuurd. Ik kan het risico niet nemen dat er iets zou gebeuren en wil dat risico ook niet nemen.

Ik ben geen arts, en raad je dan ook aan om voor bepaalde medicatie naar je huisarts te stappen.

Ik zal dan ook niet meer reageren op mails met deze verzoeken.

Groetjes,

Vinyl

Ik pas de kleur nog maar even aan, want zelfs nu, half 2010, komen er nog verzoeken binnen voor pillen. IK DOE HET NIET!
quote:koreveen schreef op 26 februari 2010 @ 22:03:

Ik ben naar een holistisch genezer geweest. Geloof er niet zo in, maar na wat positieve ervaringen van mensen die ik ken, ook geprobeerd.

Kostte ook maar 30 euro voor een consult, dus dat wilde ik wel proberen.

Tis zweverig en hij ging magnetiseren, m'n chakra's balansen, mompelde wat en meldde dat ik op wat zaken moest letten en dan was ik met 5 weken van het rood worden en wat andere problemen af.

En inderdaad. Ik kon het niet geloven, maar het werkt. Ben echt een paar keer naar een spiegel gerend en ook gevraagd, maar ik bloos niet meer (of ik moet echt iets heeeeel stoms doen of zeggen). Ook m'n andere klachten zijn weg.

Wat fijn dat je er vanaf bent! Wat ik me nog wel af vraag; werkten de pillen bij jou wel nog tot het einde? Of ben je naar die genezer gegaan omdat de pillen niet het beoogde effect hadden?

Op wat voor 'zaken' moest je letten volgens de genezer?

En wat voor andere klachten had je die daardoor ook verdwenen?

Je hebt dus voldoende aan 1 consult?

Laatste vraag; hoe kom je aan een goede holistisch genezer die roodheid kan behandelen?

Alvast bedankt voor je reactie!
Hi Lizettetje, ik ben toch niet zo dol op het gebruik van pillen en ik werd er een beetje licht van in m'n hoofd. Ze werkten wel hoor.

Maar ik ben eigenlijk bij die genezer terecht gekomen wegens rugklachten. Hij vroeg door waar ik nog meer last van had en toen heb ik dat blozen gemeld.

Dat had allemaal te maken met het feit dat ik te gespannen was. M'n rug zat hierdoor ook vast. Ik moest ook niet meer op mijn tenen lopen, letterlijk en figuurlijk. Dat klopte ook, als ik zit, leun ik vaak op mijn tenen en ik moest van hem meer op m'n hakken lopen. Niet meer met benen over elkaar zitten.

Leuke bijkomstigheid is dat ik nu ook leniger ben. M'n nek is soepeler en ik kan m'n tenen weer aanraken met gestrekte benen, dat heb ik echt nooit gekund. Raar maar waar.

Ik weet geen andere. Ik ben naar iemand in Roermond geweest. Heb er een eind voor moeten rijden, maar het was het waard. Je vindt hem wel op internet of in het telefoonboek.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 08-03-2010 20:53
Reden: naam genoemd
% gewijzigd
quote:koreveen schreef op 27 februari 2010 @ 16:07:

Hi Lizettetje, ik ben toch niet zo dol op het gebruik van pillen en ik werd er een beetje licht van in m'n hoofd. Ze werkten wel hoor.

Maar ik ben eigenlijk bij die genezer terecht gekomen wegens rugklachten. Hij vroeg door waar ik nog meer last van had en toen heb ik dat blozen gemeld.

Dat had allemaal te maken met het feit dat ik te gespannen was. M'n rug zat hierdoor ook vast. Ik moest ook niet meer op mijn tenen lopen, letterlijk en figuurlijk. Dat klopte ook, als ik zit, leun ik vaak op mijn tenen en ik moest van hem meer op m'n hakken lopen. Niet meer met benen over elkaar zitten.

Leuke bijkomstigheid is dat ik nu ook leniger ben. M'n nek is soepeler en ik kan m'n tenen weer aanraken met gestrekte benen, dat heb ik echt nooit gekund. Raar maar waar.

Ik weet geen andere. Ik ben naar Crit Roncken in Roermond geweest. Heb er een eind voor moeten rijden, maar het was het waard. Je vindt hem wel op internet of in het telefoonboek.Ok, bedankt voor je uitleg! Ik zal het in ieder geval in mijn achterhoofd houden, zo'n holistisch genezer. Maar jij hoefde dus maar 1 keer langs te komen?
.
.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 08-03-2010 20:57
Reden: ongeoorloofde praktijken
% gewijzigd
.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 08-03-2010 20:56
% gewijzigd
.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 08-03-2010 20:55
% gewijzigd
.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 08-03-2010 20:56
% gewijzigd
Mijn god!!! Deze pillenhandel kan echt niet!

Het is een serieus middel , met serieuze bijwerkingen en contra0indicaties. Hiervoor heeft iedereen gvd een huisarts, die kan het verstandig voor je afwegen.

Besef je wel waar je mee bezig bent???
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Dank je voor het weghalen Angel3!

Nogmaals voor alle blozerds: ga naar je huisarts voor advies over medicijnen, maar ga het aub niet zelf onderling ruilen of via buitenlandse sites kopen. Er zijn middelen die mogelijk kunnen helpen, maar besef je goed dat dat wel wat meer behelst dan een paracetamolletje. Deze middelen zijn niet voor niets enkel op recept verkrijgbaar, ze kunnen bij verkeerd gebruik of als je andere medicijnen of (aanleg voor) ziektes hebt echt schadelijk zijn.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:singalala schreef op 09 maart 2010 @ 07:11:

Dank je voor het weghalen Angel3!

Nogmaals voor alle blozerds: ga naar je huisarts voor advies over medicijnen, maar ga het aub niet zelf onderling ruilen of via buitenlandse sites kopen. Er zijn middelen die mogelijk kunnen helpen, maar besef je goed dat dat wel wat meer behelst dan een paracetamolletje. Deze middelen zijn niet voor niets enkel op recept verkrijgbaar, ze kunnen bij verkeerd gebruik of als je andere medicijnen of (aanleg voor) ziektes hebt echt schadelijk zijn.Idd.. ik gebruik t middel zelf ook maar krijg er echt wel hartkloppingen van,ik heb t via de dokter en moet om de 2 weken op gesprek komen om te vertellen hoe ik me voel..T is eigenlijk een middel voor incontinentie dus je moet ook goed in de gaten houden hoe je blaas er voor staat..
Hallo Flomy,

Ik heb over twee weken een gesprek bij het VUMC en ik zou zo graag in contact met jou willen komen om te vragen of je inmiddels de operatie al hebt ondergaan, en hoe het nu met je gaat.

quote:Flomy81 schreef op 11 augustus 2008 @ 16:12:

ja is ook raar, het is al een tijdje geleden dat ik iets besteld heb (bestel altijd veel doosjes tegelijk), dus weet de prijzen niet precies meer, maar wellicht is het een fout op de site.

Ik ben overigens een maand geleden in het VUMC geweest, sta inmiddels op de wachtlijst voor de operatie.

Misschien nog meer mensen hier die een operatie overwegen?
quote:Marjo1991 schreef op 09 oktober 2008 @ 22:14:

Ik snap je bericht niet helemaal, in iedergeval werkt het bij jou niet? Vreemd, nou gebruik ik natuurlijk 2 foundations en smeer ik er ook lagen op (best veel). Of ik nou 40 rondjes hardloop of het heet heb, geen rood te zien, hooguit een beetje...

Heyy Marjo

Ik wil heel graag dat medicijn Oxybutynine maar ik heb helaas geen creditcard :( en zo te zien heb je die nodig om online te bestellen. Zou je die voor mij kunnen bestellen?

ik wilde je nog prive bericht sturen maar geen idee hoe het moet.

( daarom heb ik je vriendenverzoek gestuurd)

xx
Hallo allemaal!

Hier nog iemand die behoorlijk last heeft van snel blozen op de meeste vreemde momenten! Als ik gevat een grapje maak en iedereen lacht, als ik iemand bekends tegenkom, tijdens vergaderingen etc. Ik hoef ergens in een gezelschap mijn naam maar te horen en te merken dat iedereen naar me kijkt en.... Ja hoor! Zoooo ongemakkelijk! Terwijl ik een leuke spontane meid ben met veel vrienden Echt vervelend.

Wat ik me afvroeg: is er interesse om eens met een clubje ergens af te spreken om ervaringen uit te wisselen?? Ik heb het gevoel dat ik de enige ben in mijn omgeving die hier last van heeft, maar ik begrijp via internet dat er veeel meer mensen last van hebben.

Let me know! Mij lijkt het super interessant en denk ook dat we er wat aan hebben!
Haha, ik heb het ook en zou het wel interessant vinden om ervaringen van anderen te horen en ook te aanschouwen :P

Merk wel dat het bij mij heel erg te maken heeft met hoe ik in mijn vel zit, als ik me lekker voel, bloos ik minder snel. Voel ik me vervelend enzo, dan gaat het meteen mis. Op de meest stomme vragen krijg ik dan al rood hoofd, terwijl ik het echt allemaal gewoon wel weet en ook niet zenuwachtig hoef te zijn. Ik weet best veel namelijk van wat ik doe, maar vind het moeilijk dat te melden, omdat ik dan meteen rood word!
Hoi Koreveen, reageer je nog op dit forum?

Ik woon in de buurt van roermond en ik heb ook niet normaal last van blozen/rood worden.

Waar kan ik die holistische genezer vinden in roermond?

Ben er wel echt benieuwd naar en wil het zelf ook graag proberen!
Of kan iemand mij het email van koreveen doorsturen? Zou heeeel erg van pas komen! Wil van m'n roodheid af!
Ik word ook vaak rood, vooral als ik me onzeker voel in de situatie of gewoon niet lekker in mijn vel zit. Als ik ontspannen ben gebeurt het vrij weinig. Maar voor mijn doen gebeurt het nog gewoon te vaak. Bijna dagelijks.

Het nadeel is dat ik hier laatst nog een botte opmerking over heb gekregen. Ik klonk te onzeker en liet het ook merken omdat ik bloosde ? Het ging hier om een werksituatie, of ik ergens zou willen werken, waar ik geen ervaring mee had, en wat toch een te groot risico aan vast zat. Dus ik gaf aan dat ik het moeilijk vond en twijfelde.

Ik heb me zo rot hierom gevoelt, en als ik er aan terug denk nog steeds. Het heeft zoveel invloed op je.

Situaties die je uit de weg gaat..
Mandy Viva, dat lijkt me heel leuk. Hoop dat je nog leest eerlijk gezegd. Als ik in gesprek ben met een goede vriend van mij, vind ik het erg grappig om te zien. Hij bloost ook gelijk, en om de een of andere reden voelt dat veel gemakkelijker enzo.

mail me maar zwitsal.nijntje@gmail.com
kan iemand die pillen voor me bestellen? ik ben nog maar 17 en kan geen creditcard aanvragen en ik wil echt graag van het rood worden af bij presentaties. we kunnen ook de bestelling delen.

ik hoop dat iemand me wilt helpen, alvast bedankt
Waar kun je die bestellen dan? En waaron kan dat alleen met creditcard..
Link is weg

30 stuks van 5mg voor icl verzendkosten en receptkosten bijna 25 euro
Kan. Niets zien daar. Alleen reclame dingen laptops,hotels gebeuren. Maar niets over e.v.t pillen o.i.d.
quote:julia1994 schreef op 16 augustus 2011 @ 21:03:

kan iemand die pillen voor me bestellen? ik ben nog maar 17 en kan geen creditcard aanvragen en ik wil echt graag van het rood worden af bij presentaties. we kunnen ook de bestelling delen.

ik hoop dat iemand me wilt helpen, alvast bedanktIk snap er niets van en ik geloof er niets van en je link werkt niet dus ik heb je berichten gemeld als spam, Julia. *rustig ademhalen doet nu na het typen van deze zin (ook heel goed tegen blozen trouwens, ademhalingsoefeningen)*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Klopt dana die ademhalingsoefeningen. Ik kreeg dat een keer door zelf wat te oefenen voor elkaar. Helaas lukt het me nu niet en ga ik eerder hyperventilerend ademhalen dan gewoon..

Heb je daar misschien tips van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven