Xbox Kinect
zondag 5 december 2010 om 20:37
haha wij hebben hem vandaag gekregen van die goede sint!
Wauw wat een gaaf ding, en dat is heel wat voor mij om te zeggen want ik ben denk ik allergisch voor gamen.
Je bent heel erg fysiek bezig, goed voor de conditie:)
Wij zijn er de hele middag mee bezig geweest, echt heel tof.
De spellen die wij hebben zijn: adventure, sports en sonic rider.
Die laatste ga ik terug brengen, hij reageert erg traag en zorgt ervoor dat de console een enorme herrie produceert ( vraagt erg veel geheugen)
Wij zijn er heel erg blij mee en gaan er nog veel van genieten.
Wauw wat een gaaf ding, en dat is heel wat voor mij om te zeggen want ik ben denk ik allergisch voor gamen.
Je bent heel erg fysiek bezig, goed voor de conditie:)
Wij zijn er de hele middag mee bezig geweest, echt heel tof.
De spellen die wij hebben zijn: adventure, sports en sonic rider.
Die laatste ga ik terug brengen, hij reageert erg traag en zorgt ervoor dat de console een enorme herrie produceert ( vraagt erg veel geheugen)
Wij zijn er heel erg blij mee en gaan er nog veel van genieten.
maandag 13 december 2010 om 20:45
Ik heb 'm sinds vandaag in huis, en wauw wat een leuk ding zeg! Die is z'n geld wel waard. Ik had besloten dat ik ging wachten tot ie een keer fatsoenlijk in de aanbieding was, zodat het niet te duur werd, en vandaag liep ik toevallig een winkel binnen waar je tegen inlevering van 3000 airmiles er maar 120 euro voor hoefde te betalen ipv 150. En ik had als kerstpakket 45 euro gekregen aan vvv bonnen, dus uiteindelijk heeft ie me maar 75 euro gekost, helemaal goed!
Gelijk even uitgeprobeerd vanavond, en het is echt een leuk spel, en idd een goeie workout. Je hebt wel minimaal 1,80 vanaf je tv nodig, liefst meer, dan doet ie het het beste.
Ik heb het spel Kinect Adventures, en Your Shape fitness evolve. Die laatste heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar uit recensies blijkt dat dat wel een leuk spel is.
Gelijk even uitgeprobeerd vanavond, en het is echt een leuk spel, en idd een goeie workout. Je hebt wel minimaal 1,80 vanaf je tv nodig, liefst meer, dan doet ie het het beste.
Ik heb het spel Kinect Adventures, en Your Shape fitness evolve. Die laatste heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar uit recensies blijkt dat dat wel een leuk spel is.
dinsdag 14 december 2010 om 22:09
woensdag 16 februari 2011 om 11:40
Hier inmiddels ook een kinect. Echt heel gaaf. We moesten onze woonkamer wel even wat verbouwen vanwege de minimum afstand tot de sensor. Maar nu kunnen we ook naar hartelust dansen en fitnessen.
We hebben de Fitness, Adventure en Dance Central.
Iemand nog goede tips voor leuke spellen in de aanbieding?
We hebben de Fitness, Adventure en Dance Central.
Iemand nog goede tips voor leuke spellen in de aanbieding?
woensdag 16 februari 2011 om 11:46
Heb er ook 1 en het is heul verslavend! Ben laast naar Game Mania geweest in Alkmaar (weet niet zo uit m'n hoofd of er nog meer vestigingen van zijn, maar dacht van wel).
Hier heb je 2e hands of nieuwe spellen. Die 2e hands spellen zijn meestal een euro of 20. Ook kan je je spellen er inleveren, als je het hebt uitgespeeld of als het spel eigenlijk een beetje tegevalt. Je kan er dan of geld voor krijgen, of een waardebon van Game Mania zelf.
Man moest niks van zo'n X Box hebben, maar heb hem toch gekregen van hem. Nu moet ik hem er achter vandaan trekken, als ik eens iets op de X Box wil gaan doen.
Hier heb je 2e hands of nieuwe spellen. Die 2e hands spellen zijn meestal een euro of 20. Ook kan je je spellen er inleveren, als je het hebt uitgespeeld of als het spel eigenlijk een beetje tegevalt. Je kan er dan of geld voor krijgen, of een waardebon van Game Mania zelf.
Man moest niks van zo'n X Box hebben, maar heb hem toch gekregen van hem. Nu moet ik hem er achter vandaan trekken, als ik eens iets op de X Box wil gaan doen.