Waar heb jij hem ontmoet?
maandag 6 december 2010 om 17:14
Hoe ontmoet je als 21e jarige vrouw nu leuke mannen? Die wat serieuzer zijn dan die jochies van mijn leeftijd? Op mijn school zitten alleen maar vrouwen, stage plaats heeft ook bijna alleen maar vrouwen, ik heb niet echt bepaalde hobbies en naar de feestjes waar ik heen ga is iedereen om van de muziek te genieten niet opzoek naar een relatie, sporten heb ik geen tijd voor, en datingsites tja..? Ik weet even niet meer waar ik hem tegen het lijf moet lopen..
Waar heb jij je lover ontmoet??
Waar heb jij je lover ontmoet??
maandag 6 december 2010 om 17:26
maandag 6 december 2010 om 17:33
Ik heb mijn eerste ex tijdens het sporten ontmoet, mijn 2e ex tijdens een vakantie , nee geen buitenlands vakantievriendje, maar gewoon een nederlander. En mijn huidige vriend heb ik tijdens het uitgaan ontmoet. geen van de 3 keren op zoek geweest, maar eigenlijk toevallig zo gelopen.
Als je echt op zoek wilt gaan, denk ik dat een datingsite een goede optie is, alhowel ik persoonlijk niet dol ben op datingsite´s, maar ja dat is voor ieder verschillend.
Als je echt op zoek wilt gaan, denk ik dat een datingsite een goede optie is, alhowel ik persoonlijk niet dol ben op datingsite´s, maar ja dat is voor ieder verschillend.
maandag 6 december 2010 om 17:38
maandag 6 december 2010 om 17:40
maandag 6 december 2010 om 17:43
Als je nu pfeiffer hebt zou ik helemaal niet op mannenjacht gaan. Je hebt geen puf om na je werk iets te doen. Wat denk je dan nu met een vriend te moeten?
Van 8 tot 6 werken vind ik niet shocking.
Zonder pfeiffer, dus als je weer beter bent, zou je op jouw leeftijd echt nog wel energie moeten hebben om te sporten een uurtje of een cursus te doen.
Zonder pfeiffer, dus als je weer beter bent, zou je op jouw leeftijd echt nog wel energie moeten hebben om te sporten een uurtje of een cursus te doen.
maandag 6 december 2010 om 17:48
quote:bommi schreef op 06 december 2010 @ 17:43:
Als je nu pfeiffer hebt zou ik helemaal niet op mannenjacht gaan. Je hebt geen puf om na je werk iets te doen. Wat denk je dan nu met een vriend te moeten?
Zonder pfeiffer, dus als je weer beter bent, zou je op jouw leeftijd echt nog wel energie moeten hebben om te sporten een uurtje of een cursus te doen.BlaBla:P
Zonder pfeiffer, dus als je weer beter bent, zou je op jouw leeftijd echt nog wel energie moeten hebben om te sporten een uurtje of een cursus te doen.BlaBla:P
maandag 6 december 2010 om 18:09
[quote]bommi schreef op 06 december 2010 @ 17:43:
Zonder pfeiffer, dus als je weer beter bent, zou je op jouw leeftijd echt nog wel energie moeten hebben om te sporten een uurtje of een cursus te doen.[/quote]
Slaat nergens op, zo'n oppervlakkige opmerking.
Zonder pfeiffer, dus als je weer beter bent, zou je op jouw leeftijd echt nog wel energie moeten hebben om te sporten een uurtje of een cursus te doen.[/quote]
Slaat nergens op, zo'n oppervlakkige opmerking.
maandag 6 december 2010 om 18:15
Op een festival-camping. Ik zag hem en dacht: Goh wat een leuke jongen. Toen heb ik hem (was toen best wel aangeschoten ) gevraagd of ik moest helpen zijn tent op te zetten (wist bijgod niet hoe dat moest, maar goed). Had als ik nuchter was echt nooit op hem af durven stappen. Maar goed dat ik gedronken had dus! We hebben overigens nu 10 jaar een relatie...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
maandag 6 december 2010 om 18:17
quote:sainttropez schreef op 06 december 2010 @ 17:53:
[...]
oew! Vertel hahaHij was 'groenteboer' en ik kwam dagelijks bij deze appie dus zo raak je wel eens aan de praat over de lekkerste appel enzo. En toen kwamen we elkaar ook een aantal keer tegen tijdens het stappen, en van het één kwam het ander! Dus zelfs in de supermarkt kun je leuke mannen ontmoeten
[...]
oew! Vertel hahaHij was 'groenteboer' en ik kwam dagelijks bij deze appie dus zo raak je wel eens aan de praat over de lekkerste appel enzo. En toen kwamen we elkaar ook een aantal keer tegen tijdens het stappen, en van het één kwam het ander! Dus zelfs in de supermarkt kun je leuke mannen ontmoeten
maandag 6 december 2010 om 18:25
quote:sweetcandy schreef op 06 december 2010 @ 18:22:
op straat !!! (nadat we een afspreekpunt hadden afgesproken, dus eigenlijk telt dat niet )Hahahaha nou vind ik wel hoor.. Toch een prachtige plek om elkaar te ontmoeten? Was de omgeving ook herdenkingswaardig? Onder een enorme kerstboom ofzo? Of op een bruggetje in het park?
op straat !!! (nadat we een afspreekpunt hadden afgesproken, dus eigenlijk telt dat niet )Hahahaha nou vind ik wel hoor.. Toch een prachtige plek om elkaar te ontmoeten? Was de omgeving ook herdenkingswaardig? Onder een enorme kerstboom ofzo? Of op een bruggetje in het park?
maandag 6 december 2010 om 18:25
Nee jouw opmerking voegt lekker veel toe Ksenija...
Ik vind mijn opmerking helemaal niet oppervlakkig.
Als 21-jarige zou je inderdaad nog energie moeten hebben om na je werk bepaalde dingen te kunnen doen.
Leg mij eens uit Ksenija wat daar oppervlakkig aan is?
TO, wat vervelend dat de pfeiffer (en nasleep) zo lang duurt.
Is er een mogelijkheid om je nogmaals door de huisarts te laten onderzoeken? Ik kan mij heel goed voorstellen dat je wel weer eens toe bent aan een portie energie.
Ik vind mijn opmerking helemaal niet oppervlakkig.
Als 21-jarige zou je inderdaad nog energie moeten hebben om na je werk bepaalde dingen te kunnen doen.
Leg mij eens uit Ksenija wat daar oppervlakkig aan is?
TO, wat vervelend dat de pfeiffer (en nasleep) zo lang duurt.
Is er een mogelijkheid om je nogmaals door de huisarts te laten onderzoeken? Ik kan mij heel goed voorstellen dat je wel weer eens toe bent aan een portie energie.