Waar heb jij hem ontmoet?

06-12-2010 17:14 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe ontmoet je als 21e jarige vrouw nu leuke mannen? Die wat serieuzer zijn dan die jochies van mijn leeftijd? Op mijn school zitten alleen maar vrouwen, stage plaats heeft ook bijna alleen maar vrouwen, ik heb niet echt bepaalde hobbies en naar de feestjes waar ik heen ga is iedereen om van de muziek te genieten niet opzoek naar een relatie, sporten heb ik geen tijd voor, en datingsites tja..? Ik weet even niet meer waar ik hem tegen het lijf moet lopen..

Waar heb jij je lover ontmoet??
Ik vind dat je wel redelijk beperkt denkt, als je echt op zoek bent.

Ga de kroeg eens in, lekker met vriendinnen op stap, sporten kun je tijd voor maken, hobbies komen niet vanzelf, die moet je oppakken. Schrijf je bv eens in voor een leuke cursus.
Hoezo heb je geen tijd om te sporten?

Je hebt school, stage en voorderest geen bepaalde hobby zeg je. Dan lijkt mij dat je nog voldoende tijd hebt om wel een hobby te zoeken en/of te sporten.
Ik heb mijn eerste ex tijdens het sporten ontmoet, mijn 2e ex tijdens een vakantie , nee geen buitenlands vakantievriendje, maar gewoon een nederlander. En mijn huidige vriend heb ik tijdens het uitgaan ontmoet. geen van de 3 keren op zoek geweest, maar eigenlijk toevallig zo gelopen.

Als je echt op zoek wilt gaan, denk ik dat een datingsite een goede optie is, alhowel ik persoonlijk niet dol ben op datingsite´s, maar ja dat is voor ieder verschillend.
blabla
Ik heb mijn lief ontmoet net op[ het moment dat ik helemaal niet bezig was met nieuwe liefjes ontmoeten

Op het moment dat je er een soort jacht van gaart maken

(ik ga sporten omdat ik misschien daar wel een man tegenkom) gaat het zeker niet lukken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb er de afgelopen 3 jaar geen jacht van gemaakt:P Heeft me niets opgeleverd.. Dacht misschien weer eens tijd om er zelf iets aan te doen i.p.v afwachten
quote:sainttropez schreef op 06 december 2010 @ 17:34:

werken van 8 tot 6, daarna ben ik kapot(heb pheiffer) En in het weekend mijn bijbaantje;) Vandaar geen tijd = eigenlijk geen puff om iets te doen naast mijn stage,school en bijbaantje..Heb je dan wel tijd voor een relatie?
Bij de groenteafdeling van de Albert Heijn
Als je nu pfeiffer hebt zou ik helemaal niet op mannenjacht gaan. Je hebt geen puf om na je werk iets te doen. Wat denk je dan nu met een vriend te moeten?

Van 8 tot 6 werken vind ik niet shocking.

Zonder pfeiffer, dus als je weer beter bent, zou je op jouw leeftijd echt nog wel energie moeten hebben om te sporten een uurtje of een cursus te doen.
quote:bommi schreef op 06 december 2010 @ 17:43:

Als je nu pfeiffer hebt zou ik helemaal niet op mannenjacht gaan. Je hebt geen puf om na je werk iets te doen. Wat denk je dan nu met een vriend te moeten?

Zonder pfeiffer, dus als je weer beter bent, zou je op jouw leeftijd echt nog wel energie moeten hebben om te sporten een uurtje of een cursus te doen.BlaBla:P
quote:mevrouw_uil schreef op 06 december 2010 @ 17:43:

Bij de groenteafdeling van de Albert HeijnEcht??
Via vrienden, op een feestje
quote:mevrouw_uil schreef op 06 december 2010 @ 17:43:

Bij de groenteafdeling van de Albert Heijnoew! Vertel haha
Bij stom toeval
In de bouwmarkt, bij het elektrisch gereedschap.
[quote]bommi schreef op 06 december 2010 @ 17:43:

Zonder pfeiffer, dus als je weer beter bent, zou je op jouw leeftijd echt nog wel energie moeten hebben om te sporten een uurtje of een cursus te doen.[/quote]

Slaat nergens op, zo'n oppervlakkige opmerking.
Op een festival-camping. Ik zag hem en dacht: Goh wat een leuke jongen. Toen heb ik hem (was toen best wel aangeschoten ) gevraagd of ik moest helpen zijn tent op te zetten (wist bijgod niet hoe dat moest, maar goed). Had als ik nuchter was echt nooit op hem af durven stappen. Maar goed dat ik gedronken had dus! We hebben overigens nu 10 jaar een relatie...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Ging jouw topic nou over waar je een leuke vent tegen het lijf kan lopen of over jouw tijdsbesteding in het algemeen?

mijn (on)nuttige bijdrage: via via werkt ook altijd goed.
..popcorn?
quote:sainttropez schreef op 06 december 2010 @ 17:53:

[...]

oew! Vertel hahaHij was 'groenteboer' en ik kwam dagelijks bij deze appie dus zo raak je wel eens aan de praat over de lekkerste appel enzo. En toen kwamen we elkaar ook een aantal keer tegen tijdens het stappen, en van het één kwam het ander! Dus zelfs in de supermarkt kun je leuke mannen ontmoeten
Heel ordinair en ouderwets in de kroeg. We stonden na 5 minuten te zoenen en we zijn nu 11 jaar verder.
Ik ben overigens ook van mening dat je niet te hard moet zoeken, werkte bij mij in ieder geval niet! Je kan zomaar een leuk iemand tegen het lijf lopen, ook als je niet heel veel onderneemt op een dag denk ik.
op straat !!! (nadat we een afspreekpunt hadden afgesproken, dus eigenlijk telt dat niet )
quote:sweetcandy schreef op 06 december 2010 @ 18:22:

op straat !!! (nadat we een afspreekpunt hadden afgesproken, dus eigenlijk telt dat niet )Hahahaha nou vind ik wel hoor.. Toch een prachtige plek om elkaar te ontmoeten? Was de omgeving ook herdenkingswaardig? Onder een enorme kerstboom ofzo? Of op een bruggetje in het park?
Nee jouw opmerking voegt lekker veel toe Ksenija...

Ik vind mijn opmerking helemaal niet oppervlakkig.

Als 21-jarige zou je inderdaad nog energie moeten hebben om na je werk bepaalde dingen te kunnen doen.

Leg mij eens uit Ksenija wat daar oppervlakkig aan is?

TO, wat vervelend dat de pfeiffer (en nasleep) zo lang duurt.

Is er een mogelijkheid om je nogmaals door de huisarts te laten onderzoeken? Ik kan mij heel goed voorstellen dat je wel weer eens toe bent aan een portie energie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven