Outsiders
woensdag 15 december 2010 om 12:52
Inderdaad. Ze gaan er dus ook vanuit dat wij met z'n allen massaal ontslag gaan nemen.
En dat doen we dus niet. Dat gaan we zo lang mogelijk rekken.
En op het moment dat ik een andere baan heb gevonden, meld ik me ziek.
Als zij het vuil willen spelen, dan kan ik dat ook!
(oke, ik heb nu een hele grote mond, even kijken hoe het allemaal loopt natuurlijk, maar ik ga niet over me heen laten lopen).
En dat doen we dus niet. Dat gaan we zo lang mogelijk rekken.
En op het moment dat ik een andere baan heb gevonden, meld ik me ziek.
Als zij het vuil willen spelen, dan kan ik dat ook!
(oke, ik heb nu een hele grote mond, even kijken hoe het allemaal loopt natuurlijk, maar ik ga niet over me heen laten lopen).
woensdag 15 december 2010 om 13:53
Product manager voor luxe villa's in Kroatie is niet gek. Dan blijft Macedonie lekker macedonisch zonder rijke stinkerds in luxe villa's. Dat is vanuit the U.K., met af en toe een trip naar Kroatie neem ik aan?
Wel een lekker lang weekend vivi, ik wens je veel succes! toitoitoi! Birmingham is beslist ook een leuke stad.
Philein, heerlijk toch, weer in je eigen huisje. Hoe was je Grote Inspectie??
Wel een lekker lang weekend vivi, ik wens je veel succes! toitoitoi! Birmingham is beslist ook een leuke stad.
Philein, heerlijk toch, weer in je eigen huisje. Hoe was je Grote Inspectie??
woensdag 15 december 2010 om 14:07
Ja, daar zitten tripjes naar Croatie bij in.
En mischien kan ik het bedrijf voorstellen uit te breiden naar Macedonie
Ja, ik maak er zelf een lekker lang weekend van.
Lekker uitslapen morgen, dan om 2 uur met de trein die kant op.
Ben er dan rond 6 uur.
Uit eten met vrienden daar en ook nog even de kroeg in.
En dan vrijdag dus de afspraak om 10 uur. Geen idee hoelang dat duurt. En dan weer 4 uur in de trein terug.
Ik wil vanavond nog even proberen om een klein koffertje ergens te kopen. Is wel zo makkelijk.
Philein, er hebben toch andere mensen in je huis gewoond?
Die zijn er inmiddels uit?
Ik hoop dat ze alles netjes achter gelaten hebt.
Je hoort soms rare verhalen.......
En mischien kan ik het bedrijf voorstellen uit te breiden naar Macedonie
Ja, ik maak er zelf een lekker lang weekend van.
Lekker uitslapen morgen, dan om 2 uur met de trein die kant op.
Ben er dan rond 6 uur.
Uit eten met vrienden daar en ook nog even de kroeg in.
En dan vrijdag dus de afspraak om 10 uur. Geen idee hoelang dat duurt. En dan weer 4 uur in de trein terug.
Ik wil vanavond nog even proberen om een klein koffertje ergens te kopen. Is wel zo makkelijk.
Philein, er hebben toch andere mensen in je huis gewoond?
Die zijn er inmiddels uit?
Ik hoop dat ze alles netjes achter gelaten hebt.
Je hoort soms rare verhalen.......
woensdag 15 december 2010 om 14:33
Tja, het is en blijft mijn hut hè. Anders had ik ze er wel uitgeschopt hoor. Ben zó toe aan wat privacy na dit 1,5 jaar gewoon níet te hebben gehad.
Ik heb overigens net te horen gekregen waar ik gedurende mijn eerste studiejaar zal werken. En helaas is het net op de locatie waarvan ik niet hoopte dat het zo zou zijn. De afdeling zelf is echt heel leuk, maar de afstand..ik zal een auto moeten hebben, en die heb ik (nog) niet, zo balen! (met openbaar vervoer daar komen is nauwelijks te doen).
Ik heb overigens net te horen gekregen waar ik gedurende mijn eerste studiejaar zal werken. En helaas is het net op de locatie waarvan ik niet hoopte dat het zo zou zijn. De afdeling zelf is echt heel leuk, maar de afstand..ik zal een auto moeten hebben, en die heb ik (nog) niet, zo balen! (met openbaar vervoer daar komen is nauwelijks te doen).
woensdag 15 december 2010 om 14:34
Ik weet nog niet of ik op gesprek mag komen.
Het gaat hier allemaal via agency's.
En die beslissen dus of ze mijn CV door sturen, maar ik heb dat nog niet gehoord.
Ook van droombaan heb ik nog niks gehoord.
Heb ik gisteren eind van de middag verstuurd, wanneer zal ik bellen/mailen om te vragen of ze het ontvangen i.o.d. hebben?
Dat komt wel goed uit dat het contract net afloopt.
Vertrekken ze ook daadwerkelijk?
Hier verhuren veel mensen een kamer, en dan ineens weigeren die mensen te vertrekken en dan hebben die meer rechten op de een of andere manier dan de eigenaar.
Het gaat hier allemaal via agency's.
En die beslissen dus of ze mijn CV door sturen, maar ik heb dat nog niet gehoord.
Ook van droombaan heb ik nog niks gehoord.
Heb ik gisteren eind van de middag verstuurd, wanneer zal ik bellen/mailen om te vragen of ze het ontvangen i.o.d. hebben?
Dat komt wel goed uit dat het contract net afloopt.
Vertrekken ze ook daadwerkelijk?
Hier verhuren veel mensen een kamer, en dan ineens weigeren die mensen te vertrekken en dan hebben die meer rechten op de een of andere manier dan de eigenaar.
woensdag 15 december 2010 om 14:41
woensdag 15 december 2010 om 14:43
Philein, een leuke afdeling is heel wat waard..Kun je niet een stuk met het openbaar vervoer heen en dan met de fiets?
Enne.... ik gun het je van harte, je eigen plekje!!
Inderdaad vivi, hier hebben huurders ook veel rechten. Zelfs als ze de huur niet betalen, kan je ze er niet uit schoppen! Belachelijk!
Ik hoop dat je snel op gesprek mag komen!!
Enne.... ik gun het je van harte, je eigen plekje!!
Inderdaad vivi, hier hebben huurders ook veel rechten. Zelfs als ze de huur niet betalen, kan je ze er niet uit schoppen! Belachelijk!
Ik hoop dat je snel op gesprek mag komen!!
woensdag 15 december 2010 om 14:48
woensdag 15 december 2010 om 15:27
Een auto had niet perse gehoeven als ik in mijn regio bleef werken. Maar ja, inmiddels heb ik al contact gehad met iemand die nog een auto heeft staan die wat opgeknapt moet worden, maar die mag ik zo hebben! Dat scheelt veel aanschafkosten natuurlijk. Ach, ik vind het wel best, de werkplek zelf in mega interessant en leerzaam, dus ik heb er evengoed zin in!
woensdag 15 december 2010 om 15:33
woensdag 15 december 2010 om 15:38
Niet zo maar iemand....... is het Ben S? Een uit de hand gelopen rebounder?
Een half uurtje is goed te doen. Das een fijne afstand.
Ik hoop nu ook werk dichterbij te vinden.
Die Kroatie functie is dichter bij dan nu, maar nog niet om de hoek. En mijn droombaan is wel om de hoek, echt loop afstand!
(nog steeds niks gehoord....)
Een half uurtje is goed te doen. Das een fijne afstand.
Ik hoop nu ook werk dichterbij te vinden.
Die Kroatie functie is dichter bij dan nu, maar nog niet om de hoek. En mijn droombaan is wel om de hoek, echt loop afstand!
(nog steeds niks gehoord....)