Maffe katten

07-12-2010 17:19 54 berichten
Soms zijn mijn katten echt gestoord....

Kat 1 gaat IEDERE avond (hoezo hardleers!) met d'r buikje boven een schaaltje waxinelichtjes gaan staan..... En dan heel hard 'schreeuwen' en opspringen als 't te warm wordt aan d'r buik. Ruikt heerlijk, verschroeide kat!

Kat 2 springt regelmatig stiekem op het aanrecht om lege pannen schoon te likken.... Maar wacht niet tot de pannen ook afgekoeld zijn, waardoor ze regelmatig met een dikke lip rondloopt

Kat 1 en 2 springen altijd bij in het konijnenhok als deze openstaat omdat ik het konijn aan het voeren ben. En gaan vervolgens doodsbang voor 't (dwerg!)konijn in een hoekje van het hok zitten trillen.

Jullie ook nog grappige/gekke/maffe kattenverhalen?
Alle reacties Link kopieren
och, bij mijn ouders loopt mijn sulletje ook nog steeds rond.... Doet geen vlieg kwaad, weet volgens mij niet eens dat ie nageltjes heeft! Echt gekke dingen haalt ie niet uit
Ha ha wat een leuke verhalen, dan zijn die van mij niet eens zo gek.. Je moet alleen geen sokken laten slingeren want dan vind je ze helemaal uitgekauwd ergens onder de bank terug.

Poes 1 gaat wel graag met haar kont bovenop de houten treinbaan van zoon liggen als die op het speelkleed staat terwijl poes 2 dan lekker de duplo door de kamer tikt .

We laten het speelgoed 's avonds nog even staan voor de poezen
Alle reacties Link kopieren
Onze katten willen met ons wandelen ... als het donker begint te worden dan worden ze onrustig en gaan voor de voordeur zitten (ze kunnen er achter gewoon zelf uit door het luikje). Als wij dan nog niet reageren dan komt er 1 naar de woonkamer, gaat in mijn arm hangen en loopt dan weer naar de voordeur. Wandelen houdt in: een blokje door de het park in de buurt. Kat 1 rent vooruit en verstopt zich om kat 2 te laten schrikken als wij langs lopen (kat 2 blijft het liefst dicht bij ons). kat 3 loopt achteraan en stopt om de zoveel meter om 'op wacht' te gaan staan (scant dan of we niet achtervolgd worden).
mijn jeweetwel-homokater spoort echt niet.

als ik savonds ga tandenpoetsen springt ie in de wasbak

en gaat uit MIJN tandenpoetsbekertje drinken.

wat ie ook vaak doet is als ik in badkamer ben dat ie in bad (niet gevuld uiteraard) gaat zitten. hem wegjagen door de kraan of douche aan te zetten helpt niet, dat wil hij juist, want dan kan die vervolgens het water op gaan likken.

hij mocht ook gister van mij even in de sneeuw spelen.

ik was daarbij (hij mag niet uit de tuin) en ging een beetje met hem spelen. gaat dat gekke beest op zn rug liggen midden in de sneeuw. snorren dat die deed! ik d8 dat katten niet van kou hielden. (alhoewel toen ik hem vandaag in de sneeuw wilde graven vond ie dat toch niet zo lollig )

je kan bij hem sowieso alles doen, als ie aandacht krijgt gaat ie keihard snorren. (half siamees he!)

mn andere kat gaat achter sneeuw aan als je dat weggooit.....

maffe beesten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven