De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

ja hey, die heb ik voor mijn vriend staan bakken, doos, niet voor mezelf
Uhuh

Zou ik ook zeggen
Ik eet al heel de maand vegetarisch, dus ze waren nie voor mij iig

Waar is de rest van onze zwerm eigenlijk? allemaal eten?
De hele maand vegetarisch?

Waarom als ik vragen mag?

Ik denk dat de zwerm aan het eten is idd, ik ga zo ook maar eens eten maken (zei ik dat niet net ook al?)

Maar ik kan eten en forummen tegelijk
jij kan alles!

Mja, waarom, wilde ik eens proberen, hoe dat was. de vriend doet uiteraard niet mee
Whehehehe Tuurlijk kan ik alles!

Bevalt het?

Tuurlijk doet vriend niet mee, had niet anders verwacht!

Hij is al gestopt met roken, das al heel wat!

(nog steeds trouwens?)
meh, mijn feestboek is disabled
Whut?

Bij mij doetie ook al raar
wat doet ie bij jou dan?
Kan geen berichten sturen en als ik op iemand zijn geplaatste foto wil kijken stuurt hij me naar mijn eigen profiel.

Plus dat ik heel laat bericht krijg dat er iemand gereageerd heeft...
Jémig! Even zitten hoor! Echt, mannen en baby's, dat moest ooit mis gaan. Ik stond te koken en vriend gaf L eten. Komt hij de keuken in en zegt dat ze steeds wijst naar de lege bakjes. Ik zeg; geef haar nog maar een beetje toet. Zo gezegd. Hoor ik op een gegeven moment keihard FLOWERFIELD!!!!!!!!!!!!!

Ik denk: wat is er???!!! En stuif de woonkamer in. Alles onder de kots! Ja zegt 'ie, ze had ook dat hele bakje leeg, ik vond het ook al zo veel. Mèn! Kind brullen, ik een handdoek tegen haar aan en haar opgepakt. Kind onder kots, wipper onder kots, bank onder kots, vloer onder kots en ik onder kots! Overal kots! Vriend deed kind in bad en ik moest dus douchen. Daarna kind weer eten, kind naar bed, ik ons eten afgemaakt, vriend ruimt nu haar kamertje op en ik heb de woonkamer gedaan. En nu gaan we eerst koffie drinken! En daarna moet ik strijken. Niet te geloven zeg!
mja, da's ook vervelend.

Ik baal gigantisch, ik kan mijn account niet meer op en moet heen en weer gaan mailen, wachtrijen en weet ik het allemaal. Kun je dat ook zien op mijn account?
FF

Ben je mooi klaar mee!

Hier een kots, daar een kots, overal een kots kots

Sterkte ermee!

(geen hug, je weet maar nooit met al die kots )
Vervelend?! Het was een drama!!!
Nem ik ga ff kijken!
Kom maar hier!!!! Hahaha, ik was al schoon hoor.
Nem!

Je staat niet meer tussen mijn vrienden!

bij mij doet het ook niet,

wil foto's uploaden, maar lukt niet.
FF

Efje, ik snap het niet helemaal, heeft je vriend haar nou zo veel eten gegeven dat ze moest overgeven? Da's bijzonder
Nu'tje, ik zie het ja. Mijn hele account is dsu gewoon weg. Alle berichtjes van mij ook, ga maar kijken.

Ik baal als een stekker
Juist Nem. Een potje warm eten (zo'n grote) en twee bakjes kwark. Ook best groot. Echt, mannen!
Arme L zoals je het omschrijft is het heel erg grappig, maar kan me voorstellen dat je gigantisch baalt
Nem

FF, knap hoor!

Maar ze bleef ook dooreten dus?

Ik heb geen verstand van kinderen maar houdt ze niet op als ze vol zit dan?
ik ben je ook kwijt.

snif snif

Da's mooi balen, al die kots Bloembed.

Is L al weer een jaartje??

(was toch rond deze tijd)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven