De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Ik ben ook net weer thuis, even nog inpakpapier en zilveren versiering voor oud en nieuw gekocht, daar heb ik volgende week geen tijd voor. Ook maar geklijk wax gehaald, want mn dreads zijn weer bijgewerkt en dan zijn ze alitjd wat pluiziger.....

Maar wat moet ik aan vanavond, ik moet de outfit afstemmen op mn schoenen, of ja, misschien niet, het is bij zusjelief en dan kan ik gewoon op sokken of panty en het is alleen met de auto gaan......twijfels altijd.......

Nu ben ik een peukie aan het roken, dan lekker douchen en outfit bedenken, oh, en pizza eten
Ja had het gelezen dat je de deur van de zaak niet dicht kreeg.

Arme jij.

Ik ben naast kaas ook dol op choolade, dus ik zou blij zijn met Merci.
De vraag is dus welke schoenen heb je?

en voor kerstavond is een little black dress altijd goed, toch??
ik zit aan toastjes met overheerlijke smeerkaas.
Ja welke schoenen heb je?

Ik heb trouwens besloten dit jaar gewoon kleding aan te trekken die ik leuk vind, en niets 'speciaals' want ik word er altijd een beetje gestressed van.

Nu begrijp ik je naam beter MissLoki (je dreads!)Heb je lange dreads?
hahaha, miss loki is vernoemd naar haar kat.
Ow...Maar misschien heeft die OOK dreads?!
Wij zijn weer thuis. We hebben gesleed. Mooi hoor, al die sneeuw.
o da's wel leuk een kat met dreads,

ben wel dol op zulke honden.

Voor iedereen; een hele fijne feestdagen!

Ben weer (even) thuis..

Wat mij nou is overkomen zeg.. Met de bus naar client toe, komen we, zoals altijd, langs de supermarkt en ineens staat de chauffeur op de rem, hard! We schrokken ons lam, ik zag nog iemand op de fiets voor de bus verschrikt omkijken en dacht meteen: Oh nee, er ligt iemand onder!

toen ik opzij keek zag ik (gelukkig) een auto geparkeerd staan tegen de bus. Die man dacht de draai te kunnen maken vanaf de parkeerplaats, en zette zijn auto dus in de bus. Even geduld en je hebt alle ruimte maar ja, dat is nogal eens moeilijk.

Maar goed, de bus heeft een ongeluk gehad, en nu?? andere bus, rijden we door, wat gebeurd er.

De chauffeur ging schadeformulieren invullen, mensen stonden buiten te roken en daarna reden we rustig door of de hele botsing niet was geweest. Via sms client al laten weten dat ik later was en waarom en Drakenman ook maar ff gesmst.

Bus had een paar krasjes, auto is total loss. Gelukkig alleen blikschade.

Door de adrenaline schoot ik door het werk heen en een uur eerder mocht ik weer naar huis... Lekker!

Nu douchen, tutten en weg! Tot (over)morgen!

Allemaal heeeeeeeeeeeeele fijne feestdagen in ieder geval.
Hahaha, wat een verhaal zeg! Gelukkig was er niemand gewond! En mocht je lekker snel weer weg!
Jeetje Drakenvrouw,

lekker schrikken.
Met een kadootje... lief he... badschuim-handcreme-bodylotion met sinaasappel/chocolade geur.
deze vind ik super

Ik ga er nu ook vandoor, allemaal een hele fijne kerst gewenst!

En drakenvrouw, wat een avontuur inderdaad! Gelukkig is iedereen nog heel!
Ik had een heel stuk tekst getiept, is het ineens weg....

Outfit is een paars bordeaux subtiele glitter, zwierig jurkje geworden, zwarte panty en op straat bontschoenen...

Met de laaggehakte laarsjes gleed ik al bij de eerste stap buiten onderruit, veiligheid boven uiterlijk...

De tafel staat vol met eten, de kadotjes liggen onder de boom, dus de avond kan beginnen.

(goed teken trouwens, dat ik weer eens op een ander "ff het forum check" ik word weer actiever.

Fijne avond iedereen en tot morgen....

Dikke knuffel....
Hallo lieve wespenmeisjes

Was even lekker ondergedoken

Heerlijk was het in de sauna, geheel ontspannen de kerstdagen in!
A dirty mind is a joy forever
Enne, voor iedereen fijne kerstdagen!

*logt speciaal in om dit te zeggen*

Snotverdomme, die katten in dat plaatje bewegen nog ook. Heeft Noez geen onderduiktopic voor dit soort gevallen? Please?

*logt weer uit*
quote:Nemhain schreef op 24 december 2010 @ 18:42:

*logt speciaal in om dit te zeggen*

Snotverdomme, die katten in dat plaatje bewegen nog ook. Heeft Noez geen onderduiktopic voor dit soort gevallen? Please?

*logt weer uit*OMG Had niet gezien dat ze ook nog bewogen
Hallo lieve dames mag ik komen mee kletsen??
Pa heeft net afgezegd. Hij kan er niet door komen. Ik mik L zo in bed en dan gaan we triviant doen. Ik mag de kindervragen dus ik win!
Ha Miepje!
Lieve Miepje

Graag zelfs, ik miste je al!!!

Fijn dat je er bent!

FF HEERLIJK!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven