zwanger van minaar

26-12-2010 01:05 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

ben een jonge dame van begin 20

ik ben ingetrokken bij K hij heeft een dochter van 14 jaar

hij is bakker en is zelden thuis zelfstandig 42 jaar. ik ben bij hem

ingetrokken omdat hij me wou helpen en dat ik niet thuis hoorde in de bar (prostitutie) maar had een klant R we zijn verliefd hij heeft wel een vriendin hij zelf is hij 46 jaar het boterd niet tussen hun en ook hij heeft een zaak maar durf haar niet buiten zetten omdat haar broers ook in de zaak werken. zij heeft 2 zonen van een andere relatie

hij wilt dolgraag kinderen maar zij hebben geen sex

nu ben ik zwanger van hem

ik heb geen sex met K ook al zijn we samen wat kan ik het beste

doen ?
Tja.......
Is dit serieus???
Serieus??

Samen met je minaar naar de andere kant van de wereld verhuizen en verliefd zijn...
Pleeg abortus, ga studeren, vertrek naar een andere stad en begin een nieuw leven.
Wil je je stukje even voorzien van leestekens en vooral hoofdletters ajb? Het leest zo echt erg ongemakkelijk.
Wat vind R er van dat je zwanger van hem bent?
Ooit van condooms gehoord???????????/

Jij 20 en hij 46???

Als je het verteld is hij klaar met je. ik vind het nogal stom van je dat je hierin verzeild geraakt bent.

Vast niet wat je wil horen schat ik zo in.............
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
Dus...

Je bent prostituee, een (waarschijnlijk) meelevende man neemt de zorg voor jou op zich. Hij neemt je in huis en betaald voor je...

Nu ben je seks blijven hebben met een "klant" (nu gratis voor hem dus) en daar ben je zwanger van.

... Wat je moet doen? The wizard off Os opzoeken en vragen om een stel hersenen, en om een geweten..

Fijne kerst!
Naar school, een fatsoenlijke opleiding doen en een normale baan zoeken. Een therapeut nemen, stoppen met vriendjes die je vader kunnen zijn en ik weet niet hoelang je zwanger bent, maar ik lees dat je geen enkele basis hebt om een kind groot te brengen
quote:Gebakje21 schreef op 26 december 2010 @ 01:11:

... Wat je moet doen? The wizard off Os opzoeken en vragen om een stel hersenen, en om een geweten..

Fijne kerst!
ohja en een abortus...arm kind anders
TO, wat doe je bij die oude mannen? Waarom zit je niet op school?
Zou TO nog terugkomen?
Maarre... TO, wat denk je zelf?
quote:Gebakje21 schreef op 26 december 2010 @ 01:11:

Dus...

Je bent prostituee, een (waarschijnlijk) meelevende man neemt de zorg voor jou op zich. Hij neemt je in huis en betaald voor je...

Nu ben je seks blijven hebben met een "klant" (nu gratis voor hem dus) en daar ben je zwanger van.

Fijne kerst!Sorry lag in een deuk om je reactie of beter gezegd ik kwam niet meer bij
quote:Aubrey schreef op 26 december 2010 @ 01:15:

Zou TO nog terugkomen?

Nee joh, dit is weer een trucje van de Angels, om de nachtelijke relschoppers in 1 topic te verzamelen. Scheelt ze een hoop speurwerk.

quote:Floks schreef op 26 december 2010 @ 01:17:

[...]

Nee joh, dit is weer een trucje van de Angels, om de nachtelijke relschoppers in 1 topic te verzamelen. Scheelt ze een hoop speurwerk.

Gezellig. Fijne kerst voor alle relschoppers!
Ik zie geen reden om TO niet serieus te nemen. Maar ben wel benieuwd naar haar reactie
Wat je moet doen? Breken met je verleden imo.

Dus geen contact meer met exklanten, ook je minnaar niet.

Ga studeren/een opleiding doen. Je bent nog jong!
quote:meds schreef op 26 december 2010 @ 01:19:

Ik zie geen reden om TO niet serieus te nemen. Maar ben wel benieuwd naar haar reactieKlopt, en ik ben ook benieuwd maar weet niet of ze het nog aandurft.
ben ook benieuwd wat er in haar hoofd omgaat...

wat is er gebeurd dat je zover kan gaan?
quote:Aubrey schreef op 26 december 2010 @ 01:21:

[...]

Klopt, en ik ben ook benieuwd maar weet niet of ze het nog aandurft.tuurlijk wel. TO heeft zo te lezen voor wel hetere vuren gestaan
Mbt kindje: wat zou je zelf willen en is dat haalbaar?
Tja heel grappig die spelling maar misschien is "michellia" überhaupt niet Nederlands van origine?

En heeft wellicht alleen iets geleerd over on-Nederlandse omgangsvormen qua relaties.

Niettemin, abortus, of toekomstig kind naar pleeggezin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven