wil even wat kwijt..

26-12-2010 14:42 14 berichten
Heb tot nu toe weinig geluk in de liefde gehad.. Ben net 3 mnd 30 jr en heb een paar keer wat gehad met iemand. Met 1 jongen 2 mnd en met een andere jongen 7 jr gescharreld, dan hadden we weer wat maar hebben nooit een hele serieuze relatie gehad. De laatste 3 mnd hebben we weer contact gehad, nog geen relatie omdat hij het rustig aan wilde doen. Nu hebben we elkaar afgelopen donderdagavond gesproken en uitgesproken dat het niet werkt. We begrijpen elkaar niet en komen er niet uit. Hij gaf aan dat hij wel verliefd op me was maar weet niet hoe hij dat moet invoegen in zijn leven.

Nu was ik er zelf al klaar mee want aan iemand die niet voor me gaat, heb ik niks aan.

Het heeft even geduurd voordat ik dat ook naast me neer kon leggen dat het er niet inzat met hem. Ben nog wel teleurgesteld maar aan hem heb ik niks.

Nu vind ik het best wel moeilijk dat ik nog zo weinig geluk heb gehad in de liefde, ik zou ook zo graag een keer geluk hebben en mis die arm om me heen.

Vind het best frustrerend dat mensen om me heen wel zeggen dat ik een leuke meid ben maar er nog nooit iemand is geweest die voor me is gegaan.

Zou uiteindeijk ook heel graag een leuke stabiele relatie willen hebben met huisje, boompje, beestje.

het doet me nu best verdriet gewoon dat ik dat nog nooit gehad heb, terwijl vriendinnen samenwonen enzo..

Wilde het gewoon even kwijt.

Ik voel me op dit moment nog teleurgesteld en wat alleen.

Ben nu nog aan het werk, vanavond komen er 2 vriendinnen gezellig eten.

Ik ben ook nog nooit met een jongen op vakantie geweest, lijkt zo normaal maar dat is het voor mij niet.

Ik probeer weer te geloven in de liefde want dat vertrouwen staat nu op een laag pitje. Wil nu een keer meemaken dat een jongen achter mij aan gaat ipv andersom!
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt heeeel fout, maar het werkt HELAAS wel: Gooi je lijf in de strijd. Hele strakke kleding om borsten en billen = absoluut de aandacht van mannen. Links en rechts wat bloot laat zien (borstspleet, naveltruitje) werkt ook goed. Flirten met mannen door ze met een stout glimlachje recht in de ogen aan te kijken, werkt ook. Vergeet de hoge hakken niet.

Ja, zo krijg je aandacht van mannen.

Het kan leuk zijn om je een keer zo op te doffen, om zo te gaan flirten. Goed voor je gevoel van eigenwaarde. Om jezelf weer wat op te krikken als je je wat down voelt.

Nee, dit zijn niet de mannen die je wilt, want deze jongetjes rennen hun pik achterna. 'Serieuze stabiele relatie' is niet wat je bij hen zult vinden. Bij jou hoort een ander soort man.

Laat eens bij vrienden vallen dat je weer in de markt ligt. En of zij misschien een leuk iemand voor jou weten.
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.
quote:jppi23 schreef op 26 december 2010 @ 14:42:

(...)

Vind het best frustrerend dat mensen om me heen wel zeggen dat ik een leuke meid ben maar er nog nooit iemand is geweest die voor me is gegaan. (...)

Maar als je 7 jaar met iemand scharrelt die niet voor je gaat, loop je ook die leuke man mis die wel voor je was gegaan/gaat.

Die keuze heb je zelf gemaakt, zoals je nu voortaan een andere kan maken. Succes!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar verdrietig om bent. Want dat is nl. ook niet leuk! Maar als ik je verhaal zo lees valt mij wel een ding op. Je hebt 7 jaar gescharreld. In die 7 jaar stond je waarschijnlijk niet open voor andere mannen. En misschien ben je er zelf ook wel verantwoordelijk voor dat je te lang in iets bent blijven hangen wat toch niks kon worden?

Anyways, het is denk ik wel logisch dat je in die 7 jaar verder niemand bent tegengekomen die voor je wou gaan, want je was al ''bezet''.

En soms zoals nu mag je jezelf best wel even zielig vinden. Maar ga na het weekend erop uit! Meet jezelf een nieuw kapsel aan, nieuwe outfit en maak een profiel aan op een datingsite. Of ga tussen 7 en 8 naar de supermarkt en flirt met alle vrijgezelle mannen die je tegenkomt. Ga bij een vereniging. Enz enz enz. En vooral: stel je niet te afhankelijk op!

Succes! En ook voor jou loopt hier op aarde een exemplaar rond die echt wel voor jou wil gaan hoor! Je bent em alleen nog niet tegengekomen.
Je lijf in de strijd gooien heeft geen enkele zin!!

Volgens mij wil TO een man die voor haar gaat en ook eindelijk is samenwonen net als vriendinnen.

Wil je scharrelen dan is het een leuk plan, maar mocht je de ware willen..

Dan heb ik eigenlijk geen tips, want ik ben zelf nogal hopeloos op die gebied..
Het klopt ook dat ik in die 7 jr weinig open heb gestaan voor iemand anders, ik dacht teveel aan hem!

Ik ben er zelf ook verantwoordelijk voor, had voor mezelf veel eerder de knoop door moet hakken maar kon dat toen nog niet.

Ik hoop dat ik nu weer iemand tegen kom die wel voor me gaat!

In die paar mnd dat we weer scharrelden met elkaar, hebben we 1x met elkaar geslapen. Hij heeft daarna nog wel een keer gevraagd of ik bleef slapen maar toen heb ik gezegd dat ik eerst wilde kijken hoe het zou lopen voordat we bij elkaar zouden blijven slapen. En dat terwijl ik 30 ben en hij 35..

Maar mijn lijf is mij meer waard en is meer voor iemand die wel voor me gaat!

Ik mis die lichamelijk aandacht wel maar ben niet het type voor een one-night stand, wel eens gedaan maar vond er niks aan.

Het gaat nu wel weer hoor maar vind t gewoon nog een beetje lastig.

x
als je 30 bent, praat je niet meer over 'jongens' toch? of ga jij met jongens van een jaar of 18
[quote]maria1966 schreef op 26 december 2010 @ 14:59:

Dit klinkt heeeel fout, maar het werkt HELAAS wel: Gooi je lijf in de strijd. Hele strakke kleding om borsten en billen = absoluut de aandacht van mannen. Links en rechts wat bloot laat zien (borstspleet, naveltruitje) werkt ook goed. Flirten met mannen door ze met een stout glimlachje recht in de ogen aan te kijken, werkt ook. Vergeet de hoge hakken niet.

/quote]

Sorry hoor, wat een waardeloos advies!

TO zegt net dat ze een vent wil die achter haar aan gaat en jij geeft haar nu net het advies welke mannen aantrekt die gaan voor haar lijf en niet haar!
Je lichaam telt natuurlijk ook mee, laten we elkaar geen mietje noemen.

Een man ( en vrouw) wil wel degelijk een aantrekkelijk persoon.
quote:Kier_V schreef op 26 december 2010 @ 15:21:

[quote]maria1966 schreef op 26 december 2010 @ 14:59:

/quote]

Sorry hoor, wat een waardeloos advies!

TO zegt net dat ze een vent wil die achter haar aan gaat en jij geeft haar nu net het advies welke mannen aantrekt die gaan voor haar lijf en niet haar!Er staat nog een stuk onder, waarin ze uitleg geeft.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dit had ik op kunnen schrijven. Met als verschil dat ik 26 ben en 6 jaar gescharreld heb met de man in kwestie.

Ik ben er nu ook klaar mee alleen weet hij dat nog niet...Ben het zat om alleen voor sex gebruikt te worden, midden in de nacht weer alleen naar huis te moeten rijden en dat er afspraken afgezegd worden omdat ie er niet voor uit wil komen dat ie al wat met mij af had gesproken.

Dat hij wel verliefd op je is maar niet weet hoe ie het in moet passen in zijn leven is flauwekul. Als ie echt verliefd op je was, probeerde hij er wel alles aan te doen om het in te passen in zijn leven. Volgens mij vindt ie het wel best zo.
quote:Tickel schreef op 26 december 2010 @ 15:26:

[...]

Er staat nog een stuk onder, waarin ze uitleg geeft.

heb ik gelezen hoor, snapte gewoon even helemaal niet wat dat advies inhield, want ik vond het niet slaan op de OP.

En natuurlijk is fysieke aantrekkingskracht heel belangrijk, sowieso :-)
[quote]Marilyn1984 schreef op 26 december 2010 @ 15:32:

Dit had ik op kunnen schrijven. Met als verschil dat ik 26 ben en 6 jaar gescharreld heb met de man in kwestie.

Ik ben er nu ook klaar mee alleen weet hij dat nog niet...Ben het zat om alleen voor sex gebruikt te worden, midden in de nacht weer alleen naar huis te moeten rijden en dat er afspraken afgezegd worden omdat ie er niet voor uit wil komen dat ie al wat met mij af had gesproken.

Dat hij wel verliefd op je is maar niet weet hoe ie het in moet passen in zijn leven is flauwekul. Als ie echt verliefd op je was, probeerde hij er wel alles aan te doen om het in te passen in zijn leven. Volgens mij vindt ie het wel best zo.[/quote]

Volledig mee eens!
Je bent een beetje blijven hangen, de tijd is voorbij gevlogen en nu denk je hé, maar dat wil ik ook.

Weinig geluk in de liefde is het niet, want je hebt zelf voor die situatie gekozen. Zoals mijn pa altijd zei: Situaties overkomen je niet, die creeër je zelf.

Waar liggen je interesses? Doe daar wat mee en probeer eens voor jezelf te kiezen. Neem geen genoegen met minder en sta daar dan ook voor.

Tijd voor wat zelfreflectie is niets mis mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven