En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

maandag 30 juli 2007 om 19:11
Voel me ook kut. Ik heb de foto's er wel vanaf kunnen halen.
Ik baal zo verschrikkelijk. Heb ik iets waar ik zo blij en gelukkig mee ben. Lijkt wel of het me niet gegunt word. Bo is nog maar zo kort klein. Nou ja, misschien kunnen ze hem nog maken. Als het al niet weken gaat duren. Ik heb me in geen tijden zo rot gevoeld, en dat om een stomme camera. Ik heb echt mijn dag niet. ;(
Ik baal zo verschrikkelijk. Heb ik iets waar ik zo blij en gelukkig mee ben. Lijkt wel of het me niet gegunt word. Bo is nog maar zo kort klein. Nou ja, misschien kunnen ze hem nog maken. Als het al niet weken gaat duren. Ik heb me in geen tijden zo rot gevoeld, en dat om een stomme camera. Ik heb echt mijn dag niet. ;(
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 30 juli 2007 om 21:38
UPDATE 30-07:
In verband met een samenhang aan omstandigheden hebben we moeten besluiten d-day bijna een week uit te stellen. De nieuwe Viva-site zal dan ook niet woensdag 1 maar dinsdag 7 augustus live gaan.
De livegang vindt plaats in twee fases, dinsdag 7 augustus versie 0,9 en donderdag 9 augustus volgt versie 1.0 met nog een aantal extra functionaliteiten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 30 juli 2007 om 22:28
quote:
quote: mamzelle reageerde
Valt het jou ook op wat een stomme woorden die informatici gebruiken? een Go of No Go voor de consolidatie?
dat soort woorden smijten wij elke dag mee.
Ja, het went snel he? Anyway als je echt professioneel bent zorg je dat je bedrijfsjargon binnendeurs blijft. -zeurmodus uit-
quote: mamzelle reageerde
Valt het jou ook op wat een stomme woorden die informatici gebruiken? een Go of No Go voor de consolidatie?
dat soort woorden smijten wij elke dag mee.
Ja, het went snel he? Anyway als je echt professioneel bent zorg je dat je bedrijfsjargon binnendeurs blijft. -zeurmodus uit-

maandag 30 juli 2007 om 23:27
Ik was lekker de hele avond de hort op geweest. Kom ik thuis zet ik de pc aan om hier nog ff te lezen , krijg ik het 14 jarige zusje van mijn ex op msn. Ik heb 7 jaar naast haar gewoont en ze was altijd bij mij als ze uit school kwam.En ik bracht ze altijd naar school , ik moest mijn kids ook altijd halen en brengen dus ging ze gewoon mee. Toen ze groter werd logeerde ze ook vaker bij me en gingen mijn ex schoonouders op vakantie sliep ze gewoon 2 weken bij me. Ze was als een dochter voor mij. Maar na een best wel vervelende scheiding wist dat kind natuurlijk niet meer hoe ze moest reageren na mij toe. Haar broer was boos op mij .Nu ik weer met mijn ex door 1 deur kan is het allemaal wat rustiger geworden.
Maar goed komt ze net voor het eerst sinds maanden op msn en schrijft ze dat ze van me houd en me mist. Nou ik krijg me toch een jankbui zou ik je zeggen. Het is een tiener en aan de teksten van achter haar naam op msn kan ik uithalen dat ze veel met jongens en paarden bezig is en ik dacht eigenlijk dat ze me gewoon vergeten was of er geen behoefte meer aan me had en ik heb haar met rust gelaten. Ik dacht ze komt vanzelf wel , als ze wilt . En ja , mijn gebeden zijn gehoord. Ik heb haar nu gevraagd om langs te komen, we wonen in dezelfde woonplaats. En dat wilde ze. Geweldig vind ik dat. Ik ga er nog heel ff om huilen en dan ga ik maar slapen. Ik mis mijn ex voor geen meter ,maar om hem heen waren toch ook andere mensen die ik wel heel erg mis. slaap lekker allemaal. Sorry , moest ff van me af schrijven.
Maar goed komt ze net voor het eerst sinds maanden op msn en schrijft ze dat ze van me houd en me mist. Nou ik krijg me toch een jankbui zou ik je zeggen. Het is een tiener en aan de teksten van achter haar naam op msn kan ik uithalen dat ze veel met jongens en paarden bezig is en ik dacht eigenlijk dat ze me gewoon vergeten was of er geen behoefte meer aan me had en ik heb haar met rust gelaten. Ik dacht ze komt vanzelf wel , als ze wilt . En ja , mijn gebeden zijn gehoord. Ik heb haar nu gevraagd om langs te komen, we wonen in dezelfde woonplaats. En dat wilde ze. Geweldig vind ik dat. Ik ga er nog heel ff om huilen en dan ga ik maar slapen. Ik mis mijn ex voor geen meter ,maar om hem heen waren toch ook andere mensen die ik wel heel erg mis. slaap lekker allemaal. Sorry , moest ff van me af schrijven.