Eenzaam en alleen

28-12-2010 11:55 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voelen jullie je ook wel is eenzaam?

Mijn vriend en ik wonen apart van elkaar... maar ik had de afgelopen week vakantie dus ik ben een week bij hem geweest... hij was gewoon aan het werk maar dus wel lekker elke nacht samen slapen en hij heeft een hond dus overdag was ik niet alleen...

En nu ben ik weer thuis en voel ik me zo enorm alleen!!! Herkennen jullie dit?
Genoeg te doen. Alleen ik werk onregelmatig en hij overdag. Dus zoals vanavond heb ik late dienst. En dan mis ik hem 's ochtends. Aangezien de meeste vriendinnen ook overdag werken wordt afspreken dan lastig. En sporten doe ik bij de fysiotherapuit op een vaste dag. Dus soms even niks te doen en soms dus een dip.
Je kan jezelf dus niet goed vermaken? Ik kan mezelf heerlijk vermaken. Lekker forummen, docu's kijken, naar mijn bijrijdpaard gaan, muziek luisteren, boeken lezen.

Wat vindt jij leuk om te doen?
quote:juliaana schreef op 28 december 2010 @ 19:02:

Elske, om eerlijk te zijn heb ik geen zin meer om op je te reageren, sorry.Wat 1 reactie al niet te weeg kan brengen he.
quote:zonneschijn10 schreef op 28 december 2010 @ 18:51:

[...]

Pardon? Ik reageer toch heel normaal op jouw reactie. Waarom meteen zo aanvallend?Daar houden ze hier op het forum toch zo van?
quote:elske schreef op 28 december 2010 @ 23:13:

[...]

Daar houden ze hier op het forum toch zo van? Waarom schrijf je nog hier op het forum als de reacties je niet bevallen?

Het hoeft niet hoor.
Natuurlijk hoeft leed niet vergeleken te worden: het is vast altijd wel ergens anders nóg erger. Maar TO geeft aan enorm alleen te zijn. Daar kunnen wij allemaal niets aan veranderen, maar dat moet ze zelf doen. En daar worden tips voor gegeven. Aan TO de eer om daar iets mee te gaan doen, of niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Haha wat voor een tips? Denk aan derde wereld landen? Boeiende tips. Daar heb je echt wat aan. Ik voel me vandaag stukken beter. Lekker druk geweest in m'n huis druk aan de poets, heerlijk en nu weer werken....
quote:Madeliefje99 schreef op 29 december 2010 @ 13:30:

Haha wat voor een tips? Denk aan derde wereld landen? Boeiende tips. Daar heb je echt wat aan. Ik voel me vandaag stukken beter. Lekker druk geweest in m'n huis druk aan de poets, heerlijk en nu weer werken....Je hebt je hart kunnen luchten, en da's het belangrijkste denk ik. Sommigen weten alleen niet hoe ze moeten 'luisteren' naar iemands verhaal, nu ja... toon maar eens aan op een forum dat je 'luistert' :-). Veel succes verder nog!
quote:Madeliefje99 schreef op 29 december 2010 @ 13:30:

Haha wat voor een tips? Denk aan derde wereld landen? Boeiende tips. Daar heb je echt wat aan. Ik voel me vandaag stukken beter. Lekker druk geweest in m'n huis druk aan de poets, heerlijk en nu weer werken....

Met dit soort reacties moet je niet verwachten dat dat motiveert om met je hierover in gesprek te gaan.

Ik kan me voorstellen dat niet alle reacties even leuk zijn, of dat wat je nodig hebt op dat moment. Maar je vraagt om input van onbekenden, die jou net zo min kennen. Dus geeft ieder zijn of haar idee erbij. Een deel past je en een deel niet.

Dat kun je toch gewoon aangeven.

Zoals je leest zie ik het ook anders als Okapi, als ik daar iets over vraag krijg ik een heel normaal antwoord.

Als ik dan jou eerste zin lees, dan denk ik ook, laat maar dan.

Anyway, sterkte
quote:juliaana schreef op 29 december 2010 @ 13:58:

[...]

Met dit soort reacties moet je niet verwachten dat dat motiveert om met je hierover in gesprek te gaan.

Ik kan me voorstellen dat niet alle reacties even leuk zijn, of dat wat je nodig hebt op dat moment. Maar je vraagt om input van onbekenden, die jou net zo min kennen. Dus geeft ieder zijn of haar idee erbij. Een deel past je en een deel niet.

Dat kun je toch gewoon aangeven.

Zoals je leest zie ik het ook anders als Okapi, als ik daar iets over vraag krijg ik een heel normaal antwoord.

Als ik dan jou eerste zin lees, dan denk ik ook, laat maar dan.

Anyway, sterkte Goed gezegd. Ik heb nog eens teruggelezen, maar bij nader inzien vind ik dat wij niet eens zo verschillen Juliaana. Wel een klein nuanceverschil maar dat moet kunnen toch. Ik ben gewoon niet zo van de "zachte heelmeesters".

Ik blijf dit topic wel volgen, niet omdat het probleem van TO me nou zoveel interesseert maar meer om de reden "waarom open je een topic en wat voor reacties verwacht je dan?" Moet iedereen je naar de mond praten?

Himalaya geeft een goed advies en daar reageert TO op zo'n manier op, ik vraag me eerlijk gezegd af of we hier niet met een 16-jarige te maken hebben.
Ja dat vraag ik me ook af gezien het gebrek aan empatisch vermogen hier. (moeilijk woord he)

Madeliefje niet vergeten he: het ligt altijd wel aan jezelf
quote:Chardonnay schreef op 28 december 2010 @ 20:19:

Je kan jezelf dus niet goed vermaken? Ik kan mezelf heerlijk vermaken. Lekker forummen, docu's kijken, naar mijn bijrijdpaard gaan, muziek luisteren, boeken lezen.

Wat vindt jij leuk om te doen?

Dit was mijn reactie op TO. Ik vind het zelf eerlijk gezegd best een goede reactie. Maar TO reageert er verder niet op, dus die zal er wel niks mee kunnen.

Elske, probeer eens niet iedereen over een kam te scheren. Jij schopt zelf altijd om je heen als je niet de gewenste reacties krijgt. Zo werkt het niet op een discussieforum.
Ik dacht ik pas mij aan, doe het eens terug.

En zie hier het resultaat..........
maareh je snapt toch wel dat het aan jezelf ligt he, dat je geen goede reactie geeft.....
Elske, je bent triest.
quote:elske schreef op 29 december 2010 @ 14:50:

Ja dat vraag ik me ook af gezien het gebrek aan empatisch vermogen hier. (moeilijk woord he)

Madeliefje niet vergeten he: het ligt altijd wel aan jezelf

oei is wel erg scoren voor open doel, maar kan het toch niet laten;

@Elske, wel even nakijken hoe je moeilijke woordjes schrijft!
quote:elske schreef op 29 december 2010 @ 17:59:

maareh je snapt toch wel dat het aan jezelf ligt he, dat je geen goede reactie geeft.....Gut, ben je nu aan het pesten Elske?
niet zo snel op de kast dames.....
Elske, gaat het wel goed met je?

Je reageert op alle topics zo naar. Daarom vraag ik oprecht of het wel goed met je gaat.

Ik 'ken' je dat het moeilijk is om met je te praten in een topic, maar zo akelig als je nu reageert ken ik eigenlijk niet.

Je hebt een moeilijk jaar achter de rug, misschien speelt dat een rol?

Sterkte in ieder geval.
Elske heeft na het openen van tien janktopics nooit de bijval gehad die ze wilde. Dit is haar zielige "wraak", wel ten koste van een ander, dat dan wel weer.
Sjonge, was hier niet meer terug geweest na m'n post over die eenzame man in Albanië... wat een discussie! Maarre: een beetje relativeringsvermogen kan toch geen kwaad?
Mensen kunnen tegenwoordig niet meer zoveel hebben gezien de reacties. Meteen op de kast.
quote:elske schreef op 30 december 2010 @ 12:36:

Mensen kunnen tegenwoordig niet meer zoveel hebben gezien de reacties. Meteen op de kast. Heb je soms geen beef meer met je schoonouders? Zit je daarom hier te zieken?
quote:Chardonnay schreef op 30 december 2010 @ 13:10:

[...]

Heb je soms geen beef meer met je schoonouders? Zit je daarom hier te zieken?Gewoon niet meer op ingaan. Op de posts van Elske dus.
quote:okapi73 schreef op 30 december 2010 @ 13:19:

[...]

Gewoon niet meer op ingaan. Op de posts van Elske dus.Je hebt gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven