Groepsreis
woensdag 5 januari 2011 om 18:57
Na heel wat googelen ben ik eigenlijk nog niet veel verder. Ik heb mambo gevonden en 'n reisorganisatie met vrijwilligerswerk, Commundo. De laatste zat een superreis bij, maar dat is precies in een periode dat ik nog 'n laatste tentamen heb, dus niet mogelijk. (Het was 2 weken werken met olifanten en erna rondreizen in Thailand!) Mambo spreekt me niet erg aan, want daar heb ik wat negatieve verhalen over gelezen/gehoord.
Wil het liefst iets van 3 weken richting Thailand, Borneo/Maleisie, Australië oid.
Heb ik nog wat over 't hoofd gezien? Heeft iemand nog een tip voor groepsrondreizen en dan 't liefst voor de leeftijd 18 - 30 ongeveer? Of bijv. juist goede ervaringen met mambo?
Wil het liefst iets van 3 weken richting Thailand, Borneo/Maleisie, Australië oid.
Heb ik nog wat over 't hoofd gezien? Heeft iemand nog een tip voor groepsrondreizen en dan 't liefst voor de leeftijd 18 - 30 ongeveer? Of bijv. juist goede ervaringen met mambo?
woensdag 5 januari 2011 om 19:15
woensdag 5 januari 2011 om 19:20
woensdag 5 januari 2011 om 19:23
quote:elninjoo schreef op 05 januari 2011 @ 19:20:
Denk niet dat je op 'n groepsrondreis in Thailand zulke jonge mensen zult treffen. Die backpacken gewoon. De jongste gemiddelde leeftijd op 'n groepsreis had ik op 'n kampeerreis door Afrika. De jongste was begin 20, de 2 oudsten begin 40. Hoe primitiever de reis of het land, hoe jonger de groep.Dat is niet helemaal waar... hoewel de gemiddelde leeftijd dan eerder rond de 35/40 zal liggen. Mijn ervaring is wel dat op avontuurlijke reizen het aantal vrijgezellen vrij hoog is.
Denk niet dat je op 'n groepsrondreis in Thailand zulke jonge mensen zult treffen. Die backpacken gewoon. De jongste gemiddelde leeftijd op 'n groepsreis had ik op 'n kampeerreis door Afrika. De jongste was begin 20, de 2 oudsten begin 40. Hoe primitiever de reis of het land, hoe jonger de groep.Dat is niet helemaal waar... hoewel de gemiddelde leeftijd dan eerder rond de 35/40 zal liggen. Mijn ervaring is wel dat op avontuurlijke reizen het aantal vrijgezellen vrij hoog is.
woensdag 5 januari 2011 om 19:29
Maar wil je nou vrijwilligerswerk gaan doen en dan nog een weekje reizen (want je wilt 3 weken op vakantie) of is het vrijwilligerswerk helemaal uit de picture?
En het is ook nogal een verschil in budget of je 3 weken naar Thailand gaat of 3 weken naar Australie, maar dat zal je al uitgezocht hebben.
En het is ook nogal een verschil in budget of je 3 weken naar Thailand gaat of 3 weken naar Australie, maar dat zal je al uitgezocht hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 5 januari 2011 om 19:56
Ik ben met Fox naar Maleisie/Borneo geweest en vond het erg leuk. Tuurlijk is er wel het een en ander georganiseerd, maar heb ook veel vrijheid ervaren en er was een ruime keuze in activiteiten waardoor je daaruit kon kiezen of op locatie je eigen plan kon trekken.
Ik was toen 24 en gemiddelde leeftijd van de groep was tussen 27-34 jaar.
Ik was toen 24 en gemiddelde leeftijd van de groep was tussen 27-34 jaar.