Bugaboo Cameleon ?!
vrijdag 7 januari 2011 om 22:16
Wat kun je vragen/krijgen voor een complete bugaboo Cameleon?
Incl. cosi, voetenzak en parasolletje.
Of anders gevraagd
Wat zou je betalen voor een complete Bugaboo Cameleon?
Incl. cosi, voetenzak en parasolletje
Deze toppic/poll loop tot zondagmiddag 12 uur. Dan wil ik hem graag te koop aanbieden op marktplaats.
Incl. cosi, voetenzak en parasolletje.
Of anders gevraagd
Wat zou je betalen voor een complete Bugaboo Cameleon?
Incl. cosi, voetenzak en parasolletje
Deze toppic/poll loop tot zondagmiddag 12 uur. Dan wil ik hem graag te koop aanbieden op marktplaats.
vrijdag 7 januari 2011 om 22:23
Ik heb geen idee. Heb de Paul Frank Coloured Blocks Special Edition uit 2009. Ik heb geen idee wat zoiets tweedehands opbrengt. Volgens mij moet je jezelf niet rijk rekenen, maar kan je er wel wat voor vragen. Voor hoeveel staan anderen te koop op MP? Dat zou toch wel een graadmeter moeten zijn?
Maar zo'n oudere is volgens mij niet zoveel meer waard. Die eerste modellen bedoel ik.
Maar zo'n oudere is volgens mij niet zoveel meer waard. Die eerste modellen bedoel ik.
vrijdag 7 januari 2011 om 22:24
quote:Gieske schreef op 07 januari 2011 @ 22:16:
En je hoopt em voor zondag via viva te verkopen? Dan is dit topic meer iets voor het prikbord.
Kun je niet op markplaats kijken wat er zoal wordt gevraagd?
En je hoopt em voor zondag via viva te verkopen? Dan is dit topic meer iets voor het prikbord.
Kun je niet op markplaats kijken wat er zoal wordt gevraagd?
vrijdag 7 januari 2011 om 23:57
Ik heb vorige week mijn Bugaboo Cameleon verkocht voor 475 euro, hier zat bij:
Bugaboo Cameleon met nieuw onderstel (eind 2007)
kleur antraciet met basis bekleding oranje fleece + dekje
oranje fleece breezy zonnekap
roze canvas breezy zonnekap
oranje parasol
oranje voetenzak
UV scherm
Ik had eigenlijk 500 euro afgesproken maar toen de koper de wagen kwam ophalen kon ik de MC adapters niet meer vinden dus heb ik er 25 euro afgehaald.
Ik ben niet zo'n wandelaar,dus de wagen zag er nog heel netjes uit, is niet intensief gebruikt.
Ik zou gewoon een advertentie plaatsen en dan laten bieden. Ik kreeg de eerste dag al een mailtje van een webwinkel uit Oostenrijk die er 450 euro voor bood, daar zou ik dan wel de wagen voor moeten verzenden, maar volgens haar kostte dat zo'n 35 euro dus dat valt wel mee. Ze was bereid om vooraf te betalen. Ik heb de website gecheckt en volgens mij was ze wel betrouwbaar.
Bugaboo Cameleon met nieuw onderstel (eind 2007)
kleur antraciet met basis bekleding oranje fleece + dekje
oranje fleece breezy zonnekap
roze canvas breezy zonnekap
oranje parasol
oranje voetenzak
UV scherm
Ik had eigenlijk 500 euro afgesproken maar toen de koper de wagen kwam ophalen kon ik de MC adapters niet meer vinden dus heb ik er 25 euro afgehaald.
Ik ben niet zo'n wandelaar,dus de wagen zag er nog heel netjes uit, is niet intensief gebruikt.
Ik zou gewoon een advertentie plaatsen en dan laten bieden. Ik kreeg de eerste dag al een mailtje van een webwinkel uit Oostenrijk die er 450 euro voor bood, daar zou ik dan wel de wagen voor moeten verzenden, maar volgens haar kostte dat zo'n 35 euro dus dat valt wel mee. Ze was bereid om vooraf te betalen. Ik heb de website gecheckt en volgens mij was ze wel betrouwbaar.