Mode & Beauty alle pijlers

Garderobe dip! ;-)

06-01-2011 16:06 74 berichten
Hallo meiden!!

Al een tijdje heb ik een beetje een garderobe dip haha.

Ik vind niks echt meer leuk wat ik heb, op een paar mooie kledingstukken na...

Ik ben ook wel echt iemand die altijd bij de H&M kocht,...

De laatste tijd eigenlijk niet echt meer.

Omdat dat voordelig is en leuk, maar na een paar keer wassen is het vaal of uit model!

Ik ben nu grote schoonmaak aan het houden, want ik bulk dus van de kleding, maar ik ben er gewoon op uitgekeken, of het ziet er niet meer mooi uit....

Heel veel kleding gaat op Marktplaats.

Ik wil ook echt eens wat overzicht gaan creeeren in mijn kledingkast en een paar mooie stukken gaan kopen waar ik ook ECHT iets aan heb...

Waar ik misschien wel enkele jaren plezier van zal hebben!

I.p.v. altijd maar die goedkopere dingetjes kopen...

Want uiteindelijk ben je dan nog meer geld kwijt volgens mij!

Dus ik duik weer even kritisch mijn kledingkast in!

Wie herkend dit...?

En, hoe ziet jullie garderobe eruit?

Liefs, Beauty.
Gezellig, jullie zijn er nog!!

Ik ken het Lys, mijn kast was ook ineens heeeeeel leeg!

Geen wonder dat ik nooit wist wat ik aan moest doen.

Want ik heb toch zoveel kleren..?? Ja meer als de helft deed ik nooit meer aan...

Ik wil ook kleding in de kast hebben die ik makkelijk aan kan doen, als ik even boodschapjes moet doen, iets makkelijks maar toch leuk.

Snappen jullie wat ik bedoel...? Ik wil gewoon niet meer dat probleem, van, niet weten wat ik aan moet doen!

Ik heb gisteren ook een heel leuk tasje besteld, en vandaag binnen! Deze

Ben er helemaal blij mee, heb vanavond een feestje en hier past alles in! Dus een goede aanvulling op mijn gaderobe :-)

Vind het leuk om over dit project te kletsen!

Wat betreft Marktplaats... Ik vind eigenlijk dat het te weinig oplevert....

Ik heb er nu echt 40 dingen op gezet en wel wat kleding verkocht, maar echt maar voor 5 of 10 euro.

Op zich beter als niks! Maar ik vind het soms echt schandalig wat sommigen durven te bieden.

Ik heb er namelijk ook hele dure laarzen opstaan, van over de 100 euro en daar heeft iemand 5 euro voor geboden, ik wil ze voor 40 euro wegdoen, maar dat ga ik er nooit voor krijgen, want er zitten wel echt pinners op Marktplaats hoor....

Proberen toch voor zo min mogelijk iets te krijgen, aan de ene kant snap ik het wel, maar je kunt ook te ver gaan vind ik!

Laatst ook een heel mooi jurkje op gezet, nog gloednieuw, bood iemand 1 euro..

hahaha, ja doei!! Dus ik zit te overwegen om gewoon spulletjes weg te geven en de rest weg te gooien.

Nou, iedereen succes met de kast!! En als er nieuwtjes zijn hoor ik ze graag
Heb trouwens deze pumps, zijn nog iets hoger in het echt lijkt wel.

Staan super onder mijn nieuwe skinny jeans!!!
quote:beaugirl schreef op 15 januari 2011 @ 12:34:

leuk topic is dit toch....beauty, je bent goed op weg zeg. en de anderen ook, lekker ruimte in de kast scheppen,en kijken wat weg kan en wat er nog ontbreekt, ik doe dat eigenlijk heel vaak , zodat ik altijd wel mijn garderobe compleet heb, maar ik blijf het heerlijk vinden om te shoppen, en dan vooral online, met twee kids thuis, is dat echt een uitkomst, en mijn merken kan ik heel goed daar vinden. Ik houd van supertrash, french connection, modstrom, day birger & mikkelsen. Maar ook zara en h&m .

Ben gek op jasjes en vestjes, met een leuke top eronder. Skinny jeans en laarzen, of zomers met flatjes. En sjaaltjes, mooie sieraden, mogen ook niet ontbreken.

Marktplaats wil best wel goed, maar dan moet je wel vrij recente kleding hebben, die in nieuwstaat is, en bepaalde merken vliegen weg, en sommige dingen willen helemaal niet. Ik geeft ook veel weg, of goede doel, en wij hebben een super leuk tweedehandswinkeltje in de stad, daar breng ik ook wel kleding heen, of koop daar wat.

Het is trouwens geweldig, om in een tweedehandszaak, kringloopwinkel, een supermooi item te scoren. En dat wil vaak best, dan kan ik onwijs blij zijn met zon mooie koop.

Klinkt goed!! Ik vind vestjes en jasjes ook helemaal leuk!

Kun je altijd leuk combineren met inderdaad een mooie top, skinny en pumps bijvoorbeeld.
Even een update ...ben nu bezig met het opruimen van mijn kast...En aaaahhhhh wat ga ik een hoop weggooien! Sommige dingen weer terug in de kast gelegd en daarna toch weer op de stapel om weg te gooien.

Er ergens vind ik het ook wel weer leuk, zo'n mooie opgeruimde kast, nu vullen met mooie duurzame spullen.

Die pumps zijn mooi, ik heb soortgelijke pumps in het donkerbruin.
Oke, ik ben klaar...Stand van zaken: 4 vuilniszakken vol kleding/schoenen die weggaan En mijn kast is heerlijk overzichtelijk en gevuld met kleding die ik zeker zal dragen.

Mijn missie: op zoek naar mooie vrouwelijke kleding wat ik goed kan combineren
Alle reacties Link kopieren
oh Lalie, wat veel hihi, was het lastig ? wat ga je met de kleding doen ? En wat voor kleding ga je er bij shoppen?

lekker hoor geeft een fijn gevoel toch..

Beauty, mooie tas, en die pumps zijn super.
Wow, Lalie, hard gewerkt dame!

Jouw missie: neem je de tijd om uit te zoeken wat je wil, wat je staat, vergelijk, vergelijk, vergelijk en dan: kopen!

Ik wil ook even wat plaatjes plakken:

12 euro

9 euro

3,56 euro

23 euro (vind ik al aan de prijs, haha)

Nieuwe outfit voor een kleine 50 euro.

Love it!
Known to cause insanity in laboratory mice
Ja, die grijze pumps zijn héél mooi!
Ja ik schrok er eigenlijk ook wel van ...zeker als je je bedenkt dat ik een jaar geleden ook al zo veel heb weggegooid. Ik gooi de kleding gewoon in de kledingcontainer hoor.

Wat voor kleding ga ik er bij zoeken...Hmmm...ik ga eerst beginnen met mooie basics in het zwart en in het wit. Ik wil sowieso een mooie spijkerbroek, een mooie spijkerrok. Ik had een hele gave spijkerrok, nauw aansluitend met een split aan de zijkant. Maar die heb ik zo vaak gedragen dat de sluiting aan de zijkant kapot is. Dat heb ik al een keer gefixed en nu springt ie weer open. Dus helaas. Een dergelijke rok wil ik wel weer terug in ieder geval.
Crosspost, klopt Lys, hard gewerkt

Hoe kom je eigenlijk aan kleding voor die prijs? En is het kwalitatief dan wel goed?
Lys koopt zo'n beetje alles op Ebay en staat meestal versteld van de kwalitieit!

Voordeel aan Ebay vind ik dat ze niet alleen de maten, maar ook de afmetingen benoemen (heel fijn voor mij, ik heb borsten, taille en kont -verschil tussen heupen & taille is bijna 25 cm.... met gewone kleren staat alles open rond het middel/krijg ik het niet over de heupen) en dat je als je doorzoekt vaak dezelfde zaken voor steeds lagere prijzen vind.

Er was een jas die ik heul mooi vond, maar 109 euro... hmmmm. Beutje veul.

Na veel zoeken, 78 euro, ergens in de 50 euro, 44 euro en nu heb ik 'm voor 32 euro en ook nog eens gratis verzonden.

Ik kick op mijn koopjes.
Kun je die spijkerrok niet naar zo'n naaiwinkeltje brengen? Misschien kunnen ze het voor een paar euro fixen.
Wauw Lys, dat moet je mij dan ook maar leren Ik ben gewoon echt nog nooit op E-bay geweest, kun je nagaan.

Misschien wel een goed idee om die rok te laten reparen! Ga hem snel uit de vuilniszak halen
Als je me vertelt wat je zoekt, wil ik je met alle liefde helpen.

Pfffffieuwwww, rok op tijd gered!
Ik ben ook aan het twijfelen om wat schoenen op marktplaats te zetten. Heb nog mooie laarzen van Diesel, volledig leer (ook de hoge hak), camelkleur. Kostten ¤270. Ik heb ze niet veel gedragen (vind de hak wat aan de hoge kant)... En dan nog 2 paar zwarte zomerschoenen die ik nauwelijks gedragen heb.

Op ebay koop ik geen kledij uit schrik dat het niet zou passen en dan kan je het niet terugsturen. Bij online winkels heb je dat dan weer wel.

Effe denken wat ik nog allemaal nodig heb...

- jurkjes (heel veel!)

- een witte jeans met niet al te hoge taille en bootleg (maar geen 'flare')

- zwarte, makkelijke pumps met niet al te dunne hak

- jeansrokje, maar weet nog niet goed welk model

- en verder nog wat mooie topjes/t-shirtjes voor allerlei gelegenheden
Ja rok is gered hoor Lys de rest is de deur uit. Ook nog een zak met laarzen/schoenen die ik niet (genoeg) meer droeg.

Wat een lief aanbod Lys, ik ben sowieso op zoek naar een witte bodyblouse. Afgelopen week heb ik er in winkels een aantal gepast, maar as usual zijn de mouwen dan te kort.

Oh Lolliebollie dat je kleding niet kunt retourneren is dan inderdaad wel een nadeel aan E-bay. Op Marktplaats natuurlijk ook zo, maar daar heb ik ook nog nooit kleding gekocht eigenlijk.
Haha, heb vandaag ook mijn hele plank en roede is uitgeruimd. 1 vuilniszak vol in de container, de andere gaat naar mijn zus. Kan ze nog kijken of er iets bij zit voor haar of voor in de verkleedkist. Ik vind het wel moeilijk, en ben al weer bang dat ik spijt ga krijgen. Ik zal eerst een mooie spijkerbroek aanschaffen. Een trenchcoat is ook een goede basis, dus misschien is die ook nog wel ergens in de opruiming.
Vraagje: Ik heb 2 jaar geleden goed passende en fijn dragende bruine leren laarzen gekocht. Nu kan ik ze weer kopen. Zouden jullie zoiets doen? Het zijn van die klassiekers (naar mijn mening), in ieder geval geschikt voor werk en voor een dag wandelen in bos of stad.
Oh heb ik ook wel eens gedaan met een paar pumps. Die liepen zo lekker dat ik ze een jaar laten nog een keer gekocht heb. Wat maakt het uit?
BrEkster, ik heb één bepaalde jeans van Diesel (model Ronhar) in zeker 5 kleuren. Dat is niet 100% hetzelfde, maar toch. Als je heel tevreden over bent en de pumps dolgraag draagt, waarom niet?

Een trenchcoat is inderdaad een goed basisstuk. Ik heb er ooit één gekocht van Zara (zwart) en daar krijg ik nog geregeld complimentjes over.

Wat pumps betreft, welke merken vinden jullie goed? Mag wat duurder zijn (max ¤200) en volledig uit leder (zwart en camelkleur). De pumps die ik tot nu toe heb gezien van de nieuwe collectie zijn allemaal vreselijk hoog en de hakken zijn erg dunnetjes. Daar loop ik de hele dag op te wiebelen!

Heb trouwens gisteren nog een rok besteld via de webshop van esprit. Als ik meer tijd heb, zal ik een foto posten.
Hallo allemaal!!

Hoe issie hier...?? Hoe gaat het met de kledingkasten? :-D

Goed geslaagd zie ik Lys helemaal super!

Het is ook een uitdaging he, om zo goedkoop mogelijk kleding te vinden!!

lallie fijn he, om overzicht te hebben in de kast!!

Ik heb al wel veel verkocht via Marktplaats, maar wat ik niet verkocht krijg gaat weg, anders blijft het hier nog liggen in een mand...

Ik zou de laarzen er gewoon opzetten hoor Lollie ! Maar dan zou ik zelf een mooi prijsje bedenken, want ik heb een aantal advertenties waarop mensen kunnen bieden, maar er wordt dan zo laag geboden....

Heb het idee dat een leuke prijs inclusief verzendkosten beter werkt!!

En BrEkster waarom niet, als ze goed bevallen! Zou ze dan gewoon weer kopen hoor!

Ik heb gisteren mijn garderobe weer opgeleukt met een mooi colbertje, die kan ik sjiek combineren, maar ook met een stoer shirtje eronder! Het is een mooi model en mooi stofje.

Beetje dit idee! Maar dan met gouden knoopjes.

Ben wel trots op mezelf, want dat is iets wat ik dus echt MOEST hebben, normaal gesproken koop ik dan nog 100 andere dingen, of weer een truitje omdat die goedkoop is, maar dat heb ik nu niet gedaan!

Ennnn, het jasje was in de uitverkoop, was eerst ¤ 60,- en nu ¤ 25,- !!
Oooow die foto van die blazer is van een hele leuk website heb ik net ontdekt!!!

www.kenzaa.nl

Super leuke kleding, schoenen & accessoires

Dus meiden, echt ff kijken !!
Owjee.. heb laarsjes gezien die ik helemaal geweldig vind op die site...

Ook superleuk!!!

Zijn maar ¤ 35,-

Ze leveren binnen 1 werkdag, op uitzonderingen na...

Maar ik ga niks bestellen hoor! haha.

Ai... ff moeilijk!
Of dit jasje!

Of of of.. dit jurkjeee

Oke nu houd ik op!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven