Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Amalia wat fijn, A heeft het doorslapen goed te pakken zeg! Hier was het tegen 5-en en daarna weer terug in haar bedje. Vind ik ook OK hoor. Alleen was ze vroeg weer wakker, kwart voor 7 al. Oudste werd nl ziek vannacht en lag bij ons, kwart voor 7 enorme spuugsessie. Arme L, hij heeft echt hoge koorts. Ligt nu op de bank met dekentje en kopje thee. Hij is echt noooooit ziek, laatste keer was 'ie volgens mij nog een kleutertje. Schoonvader maar weer opgetrommeld, die komt morgen op hem passen.

Babies zijn dol op slapen in het grote bed bij mama en papa he viool.... maar idd niet handig om haar eraan te wennen. Lmeisje heeft een paar keer bij mij geslapen, maar alleen als ze ziekjes/verkouden was en 's nachts ging huilen. Ben ook iedere keer bang dat het went.

Grappig dat A en L hetzelfde slaapjesritme hebben. Ik hoop dat ze binnenkort naar 2 wat langere slaapjes gaat, kun je weer beter je dag plannen. Maar ben al blij dat ze het zo goed doet hoor, komt vanzelf wel.

Appel heb ik nog niet geprobeerd, vandaag staat peer op het menu, die kook ik ook even een minuutje. En gister at ze zowaar een paar hapjes wortel met aardappel gepureerd. En stukje brood, vindt ze prachtig. En niet kokhalzen, alleen sabbelen en doorslikken, gaat heel goed eigenlijk. Wordt alleen wel een zootje

Ze heeft wel gelijk heel andere luiers nu ze eet.
Ja, vroeg me ook al af hoe het met pinkeltje is, en haar zieke moeder. Heb je man weer afgewezen dit weekend Rikst?? Of toch maar even gezellig avondje gemaakt
Leuke vakantieplannen RW! Zomer kamperen in zeeland, lijkt me super voor de kinderen, lekker aan de kust. Jee, misschien kan J dan al lopen....
Knap dat jullie kunnen slapen met kinderen naast je, dat kan ik dus echt niet.

B wel weer opgeknapt maar nog suffig. Hij wil wel vanalles gelukkig. Ik ging vanmorgen sporten en hij wilde mee om daar op de creche te spelen. Andere optie was opa en oma maar hij wilde dus mee.

Hij heeft nog wel lodderoogjes.

Aatje viel op de creche in slaap en slaapt nu ook alweer anderhalf uur. Ik vond haar ook een klein beetje warm, ik weet het niet. Ben zelf ook suffig.

Lekker stel hier dus

Pinkeltje idd al lang niet meer gezien hier.

5x5 hoe gaat het met jou?

Uma, lekker weekend gehad? Je was alleen het weekend weg toch?

Ben nu toch weer niet ongesteld, zo raar... Mss alleen maar 1 dagje? Normaal ben ik altijd zo'n dag of 5. Maar dit was/is de 1e x na de bevalling dus mss moet het weer op gang komen ofzo.

Ga donderdag even langs de huisarts om over anticonceptie te praten. Heel stom maar ik weet niet wat ik wil. Nouja, ik weet het wel, de pil, maar welke??

En meteen even naar mijn pols laten kijken, ik vrees toch voor De Prik..
Amalia lastig he voorbehoedsmiddelen.

Hier slaapt ootje eindelijk en over 5 min de fysio zo sneu voor ootje !! Sons is ze zo wakker en slaapt ze heel de dag nauwelijks ( hazeslaapje)

amalia dat ootje naast me staat met de wieg ( nouja hangt het is een schommelwieg ) dat maakt me juist ontspannen. Ik wil haar kamertje ook eerst dichtbij ( of hoekje van onze kamer )

dan op den duur steeds wat meer weer mn eigen ruimte, met bv ook. Alhowel ik vorige keer niet bezig was met mn lijf lijkt het me nu wel fijn om niet telkens metje kleding half uit te zitten, weer een beetje " all together en keurig"haha.

Maar tegelijk zie ik wel, ze gaat nu hapjes eten, langzaam aan gaat alles toch makkelijker.

Zooooo volgende week werken dames... Ik ben toch een beetje zenuwachtig of ik t allemaal nog kan en kan combineren en het is ineens wel een erg andere ik, een die niet echt vastgeplakt zit aan ootje. Brr ik ben toch wel het type vrouw dat snel zich verliest in het moederschap, het is ook zo knus en huiselijk. Dit zal best weer een uitdaging zijn. Maar dat houd me scherp ! Ik weet ook dat ik mn werk ook ervaar als mn " creatieve kindje"
Vanochtend zijn we naar de intake geweest voor oudste, was een energieslurpende ochtend. Lig sindsdien op de de bank uit te rusten. Deze week gaat het traject echt van start. Waarom nu allemaal tegelijk? Maar goed, moet er toch een keertje doorheen...dan maar nu denk ik zo...
Hallo allemaal,

Amalia wat heerlijk dat het zo lang duurt bij jou voordat je weer ongesteld bent geworden. Althans in mijn ogen is dat lang, want ik vloeide steeds zo'n 6 weken na de bevalling, en daarna begon gelijk mijn menstruatie weer. Ondanks de bv dus.

Ik lees over de baby bij je in bed laten slapen. Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik zou dat echt niet durven, ben veel te bang dat er iets mis gaat. Die van ons slapen dus gewoon lekker in hun eigen bed. Ook bij ziekte.

Rikst ik moet even terug lezen, want ik heb jouw bericht gemist denk ik, maar ik zie dingen over je man die denkt dat je een minnaar hebt, omdat je hem af hebt gewezen. Hoe herkenbaar! Hoewel mijn man het nog nooit over een minnaar heeft gehad, en het initiatief in die periode altijd een beetje bij mij laat.

We hebben hier in huis weer alles op de rit. Geen zieken meer, genoten van het mooie weer dit weekend, en van de meiden. Moest vandaag eigenlijk een verstandskies laten trekken, maar de tandarts was ziek. Kwam mij beter uit, want ik zat er toch al over te denken om af te bellen.

Mijn oudste kan niet wachten tot onze baby geboren is. Mijn buik krijgt zoveel kusjes en knuffels, en iedere dag is ze tegen de baby aan het praten. Ze zit ook boordevol plannen wat ze allemaal wil gaan doen, als de baby er is en ze mag gaan helpen. Ze is zo lief en zorgzaam.

Maar goed ik kan ook bijna niet meer wachten. Helaas zal dat nog wel een poosje moeten ben ik bang.
Ai, 5x5, sterkte... Maar het is zo: je moet er doorheen. Je zult zien dat het over een tijdje allemaal weer veel beter gaat, ook met je dochter (niet dat je daar nu iets aan hebt, maar toch)

Zo, grote L is echt flink ziek. Was behoorlijk aan het ijlen, sloeg echt complete wartaal uit en ik kon geen contact met hem krijgen. Staarde zo raar voor zich uit, brrrr eng een beetje. Reageerde ook totaal niet op mij. Lijkt nu iets teruggekeerd in de realiteit en heeft een paar slokjes water op.

Anticonceptie? Lang leve de knip! Maar goed, pas over 1,5 mnd weten we of die knip echt gelukt is, tot die tijd condooms. Waardeloos eigenlijk, maar voor nu wel het meest praktisch.

Viool, spannend, weer aan het werk. Oh ik vond het echt een enorme drempel, maar wel goed om weer iets meer bij jezelf te komen ipv alleen maar het verlengstuk van je baby zijn.
Oh ik had een heleboel berichten nog niet gelezen (jullie schrijven ook zoveel). Maar het ging dus over afwijzen en seks in het algemeen. Oh okè... hier staat alles op een zeer laag pitje, maar dat zal na de bevalling (duurt bij mij wel altijd een paar maanden hoor) wel weer op gang komen. Voor die tijd genoeg andere leuke dingen te doen (in bed).

Zo genoeg daarover
Over werk gesproken: Amalia hoe zit het met jouw werkplannen, voor die paar ochtenden per week? Weet je daar al wat over?
Wat eng Sardegna dat grote L zo ziek is, dat hij aan het ijlen is, en dat je geen contact met hem kan krijgen. Lijkt me zo naar. Hopelijk gaat het snel iets beter.
Bengel, wat schattig jouw oudste! Hier ook 2 hele lieve grote broers, zijn echt helemaal dol op hun zusje. Ik vind dat zo mooi om te zien. En jullie hoeven nog maar een paar weken te wachten, er komt echt schot in nu! Vanaf 37 weken heb je dagelijkse meldplicht hoor, anders worden wij zenuwachtig
En ik las ook nog een stukje over de vakantie. Wij gaan in juni 2 weken naar Duitsland. WE hebben heel luxe een stacaravan gehuurd (doen we voor 1x, omdat de baby dan nog maar 4 maanden is), en we afgelopen jaar zo'n slecht weer vakantie hebben gehad in de tent. Nu is die kans in Duitsland natuurlijk ook zeer aanwezig, daarom een stacaravan (van Landal), een overdekt zwembad erbij, zodat we in ieder geval kunnen zwemmen.
Ik ga toch weer over die 40 weken heen hoor. Die van mij zijn ook van die langzittenblijvers. Dus ik reken er maar niet op, dat deze eerder komt. Maar ik zal proberen me iedere dag even te laten zien hier, hihi.
nou, leuk toch, luxe caravan en zwembad. gek idee, jouw mannetje is dan 4 mnd terwijl Lmeisje dan al bijna 1 is...
je weet maar nooit bengel, jongetje nu en deze zwangerschap is toch al zo anders, dus misschien wel minder dan 42 wkn nu.
Sowieso mooi, tegen de tijd dat de laatste in de rij geboren wordt, wordt J van RW alweer bijna 1. Maar heel grappig dat we in een jaar tijd allemaal een baby hebben mogen krijgen.

Tja daar vergeet ik dan toch 5x5, maar die had ik even niet meegerekend omdat ze ook niet in de tabel staat. Sorry 5x5.

Laten we hopen dat dit mannetje eerder komt dan zijn zussen.
grote L heeft geslapen en is weer aanspreekbaar gelukkig. koorts wil nog niet echt zakken. gaat nu weer slapen, arme lieverd...
Arme grote L !!

Bengel ik ben benieuwd wanneer de kleine " zittenblijver ;-)" komt

hier nog even kleine brainstorm. Kijk de gietvloermannen wonen hier, ze willen graag starten, als ik ze nu bel staan ze bij wijze van spreken morgen klaar. De houten vloer gaat via via en suriname ofzo. Nou dan kan ik mss weer even ...... Wachten. Ik wil vaart. Actie. En ik vind allebei leuk. Ik voel dus meer voor de gietvloer ook praktisch. De vis graat moet mijn leggen, mijn man die er bijna nooit is.... Dus ook niet zo reeel. En de voorgevel moet ookal eerst door hem. De vloer laten doen, net als de stuc, trekt me dan meer.

Ik denk dat mijn idee om voor EN achter de vloer te leggen mss dom is. Achter moet er nog een hoop gebeuren.
zie net weer een heel mooie vissengraat whahaha sla mii !!!
hoi hoi!

Sardegna hoe gaat het nu met L? Lijkt me ook super eng dat ijlen had hij hoge koorts? En geef je daar dan wat voor?

Bengel leuke vakantieplannen! Wij waren afgelopen jaar ook in duitsland en 2 wk 30 graden dat ga ik ook voor jullie hopen! En wat leuk dat de oudste zoveel zin in haar broertje heeft lief he!!!

Hopelijk komt hij eerder dan zijn zussen hoever ben je nu?

Moeilijk viool over die vloer, wat wil je man?

amalia fijn dat a weer heeft doorgeslapen!!!! Goed man! En wat voel je je dan goed he als je zelf weer normaal slaapt!

J slaapt nu een week op zijn kamer en ik slaap weer goed en hij ook. Achteraf denk ik dat de wieg toch te klein was voor hem en daar steeds wakker van werd, en dat hij door mijn geur ofzo ook steeds wakker werd, als ik nu s'nachts bij hem ga kijken word hij ook altijd onrustig heel bijzonder we hielden elkaar wakker volgensmij, heb nu nog de babyfoon aan zodat ik hem goed kan horen (erg he) maar hij slaapt nu echt door

Dochter heeft sinds vanmiddag ineens 2 ontstoken ogen, J heeft er 1 sinds vrijdag en zij nu 2 de pus komt eruit het ziet er zo zielig uit maar ze heeft er helemaal geen last van is niet ziek ofzo zal ik haar nu wel of niet naar de psz doen morgen?

Het is dus heel besmettelijk wist ik niet. wat zouden jullie doen? Ik denk dat ik even bel om te vragen of ze mag komen
Rw ik zou ook even bellen. Wat een apart verhaal over jou en J !! Jee het zou maar gebeuren haha, elkaar wakker houden en daar pas later achterkomen...

Ik snap je helemaal. Als ootje elders zou slapen zou ik ook een babyfoon willen!

Mn man noemt de gietvloer plastic rommel

maar officieel mag ik de inrichting doen officieus roept hij nogal vaak van alles en meestal: te duur

en dan heb ik alleen nog maar voorstellen gedaan.... Het kopen moet nog komen!

Welterusten straks allemaal
haha te duur ja dat roept mijn man ook altijd standaard toch jammer hihi

Ik ga naar bed, het was 5 uur vanmorgen, zoon moest spugen zei hij, het was meer hoesten en misschien 1 keer kokhalzen ofzo, maarja had ie natuurlijk van zijn zus gezien. (en man dus drama) dus slokje water niks aan de hand maarja 5 uur is een rottijd en ik kon dus niet meer slapen

Zegt hij vanmorgen mama ik was echt ziek he vanacht echt erg het begint nu al man en ziek/nepziek ik moest er om lachen en toen vond hij het ook wel meevallen geloof ik
Jee Sardegna, wat zielig voor L! Vond je het niet eng? Fijn, dat het inmiddels weer ietsje beter gaat. Veel beterschap!

Wat schattig, Bengel, dat je dochter zo'n zin heeft in de baby! Ik ga heeeeel hard duimen, dat hij niet tot 42 weken blijft zitten. Bij mij was het zo, dat ik van mijn meisje het langst zwanger was van allemaal. Dussss, wie weet blijven meisjes wel wat langer zitten? Ik hoop het voor je!

Oooo, echt een rottijd idd, 5 uur, RW! Bluh, dan doe je dus geen oog meer dicht. En jaaa, die mannen beginnen al vroeg met hun

nepziek zijn. Tjongejonge, oudste vraagt hier ook te pas en te onpas: voel es aan mijn voorhoofd. Zoooo heet. Volgens mij ben ik ziek.

Fijn, dat jij en J nu beter slapen!

5x5, alles tegelijk nu dus..nee, misschien niet helemaal top zo, maar ik ben blij voor je, dat jullie nu hulp krijgen. Zet em op daar!

Amalia, hoe'st met B?

Hihihi, viool, moeilijk, keuzes maken....

Spannend trouwens, alweer bijna aan de slag. Gaat vast helemaal goedkomen. Je praat altijd zo vol passie over je werk.

Uma, lekker weekend gehad? En hoe gaat het met je jongste draakje? Nog steeds zo ondernemend?

Weet je, soms houd ik echt mijn hart vast, wat betreft oudste. Hij is zooo naief. Vind zichzelf af en toe superstoer, maar is eigenlijk echt een beetje nerdie. Als ik em zie rennen dan ziet dat er toch anders uit dan zijn leeftijdsgenootjes. Hij is op 1 of andere manier

echt anders...En hij is zo lief en enthousiast, vol overgave overal in. Nu vinden de bovenbouwers hem allemaal grappig en schattig. Maar o, ik ben zo bang voor wat er later gaat komen. Dat ie gepest gaat worden bijv. Stom he, hij is pas 5, maar zie nu al die beren op de weg. Ik weet dat ik dat moet doen, maar ja...af en toe heb ik van die momentjes...
Rikst ach !! Knuffel. Ten eerste zal je ergens een kern van waarheid hebben, je komt er niet voor niets op. En daarbij omschrijf je ook mooi dat hij een beetje nerdie en apart is maar mensen hem wel leuk vinden, schijnbaar heeft hij gewoon een heel eigen ikje. De kinderen die dat niet zo hebben en erbij willen horen en dan weer eruitliggen en dan weer erin hebben ook niet zo'n fijne plek. Nerdies die gaan hun eigen gang. Dviool heeft niet veel vrienden en gaat steeds makkelijker vrienden maken nu. Hij miste ook aansluiting. Mviool heeft veel vrienden zoals hij zegt populaire en niet populaire. Hij hangt zelf tot mn irritatie overdreven de clown uit, immiteert etc.

Oja en popu is hier: je krijgt knakworsten als lunch, je mag de new kids turbo zien en roept dikke kut ; iets uit die film, je gaat lasergamen wn karten als feest en draagt merkkleding.

Nou dan maar geen populaire uitstraling

er is ook een meisje die nemen wortel mee of stukjes fruit , dat is dan weer .. Raaaaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven