Gezondheid alle pijlers

erge pijn bij ongesteldheid

17-01-2011 23:18 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb hulp nodig.

Als ik aan het eind van mijn ongesteldheid ben krijg ik vreselijke pijn in mijn onderrug en (klinkt misschien raar) tussen mijn billen.

Zo erg dat ik bijna niet kan lopen en staan op mijn rechter been.

Dit duurt tot ongeveer een week na mijn ongesteldheid, in de loop van de week wel steeds minder wordend.

Ik gebruik de pil.

Nu heb ik gekeken of sterellisatie zou helpen maar ik begrijp dat je dan nog steeds ongesteld wordt.

Is er iemand die weet wat ik hieraan kan doen????

Bedankt alvast.
Ga naar de gyn en laat je nakijken op endometriose.. verder kan je de pil zonder problemen doorslikken zo lang als je wilt.
Ik gebruik zelf bij menstruatiepijn zetpillen van 1000mg paracetamol.

Wat jij beschrijft lijkt me niet "gewone" pijn, laat je doorverwijzen naar de gyn!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
heej jolistma,

wat rot voor je dat je zoveel pijn hebt! Ik herken alles van je verhaal. Bij mij is de diagnose endometriose vastgesteld. (heb hier paar dagen geleden een topic over geopend staan een aantal verhalen in van mede-forummers, misschien herken je hier wat in)

doe even de test op www.endometriose.nl en laat je door de huisarts verwijzen naar de gyn...
life ain't a perfect story, write it while you live it
Dank jullie wel voor jullie antwoorden, ben ik heel blij mee.

Ik heb de test gedaan en daar kwam een hoge score uit dus ga ik van de week een afspraak maken met de huisarts.

Nogmaals bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven