Londen

18-01-2011 20:33 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
In april ga ik 4 daagjes naar Londen.

Waar moet ik echt heen?

Waar kun je lekker eten/lekker en is te betalen?
Ligt er maar net aan wat jij leuk, lekker en betaalbaar vind. In Londen kun je van alles doen/eten/

Ik zeg British Museum en een high tea bij de national portrait gallery (tip van Avaeyebrow)
Oh en als je londen/london hier rechts intypt vind je heel veel tip topics.
Even googlen op viva forum en London en je vind een hele hoop topic met nog meer nuttige tips.

Er is een hele hoop te doen, maar het hangt maar net af van je interesses/budget/etc af wat je voor jou interessant is.
Ik ben ook net geweest. Google even op mijn naam. Veel leuke tips.
Natural History Museum <3.

Winkels; Topshop, Dorothy Perkins, Evans, New Look.
oke bedankt voor de tip. Ik zal eens gaan zoeken wat er al te vinden is over londen
Ik wil in de zomervakantie ook een goedkope georganiseerde reis naar Londen. Ik denk aan 4 of 5 dagen, en ik wil daarvoor ongeveer 500 euro besteden. De reis zelf zal ongeveer 300 euro kosten, maar ik denk verder nog aan zakgeld en onvoorziene kosten ook nog 200 euro extra kwijt te zijn.

Ik heb mijn zinnen op Bolderman gezet. Met deze reisorganisatie had ik al goede ervaring toen ik naar Berlijn ging.
World of Warcraft: Legion
Wat Hans66 zegt wordt door de meeste mensen zo gezien; Bolderman krijgt niet voor niks een 8,6 gemiddelt over 34 ervaringen
Ik zou zeker naar het Imperial War Museum gaan!

Als je tijd hebt zou ik ook naar Hampton Court Palace gaan. Is ongeveer een half uur met de trein vanuit London.

Ook mooi zijn de Kew Gardens! Daar kun je echt de hele dag heerlijk in de natuur lopen.

Londen is mijn favoriete stad en ik heb in september 4 dagen geboekt. Heb er nu al zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven