Nood in huize MV :(

22-01-2011 11:14 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal overstuur, lukt me niet te stoppen met janken. Mijn kat is sinds een uur ernstig ziek. Ik zit zo te trillen. Zijn maatje Bo zit naast hem te krijsen, zodoende zag ik dat er iets ernstigs was. De andere kat zit stil naast hem om hem gerust te stellen. Ik probeer hem ook gerust te stellen maar dat lukt niet erg.

Uiteraard heb ik de nooddienst al gebeld en om kwart over 12 kan ik daar terecht.

Hij is nog maar 3 jaar oud. Hij kan hier echt niet gemist worden.

Ik zit zo te trillen, hoop dat het autorijden goed gaat. Het vervelendste is dat de 2 goeie dierenartsen waar ik altijd kom geen dienst heeft. En dat ik nu naar een dierenarts moet die niet goed is. Daar ben ik jaren geleden weggegaan. Maar ik heb heel Noordholland afgebeld voor een andere dierenarts maar niemand heeft vandaag dienst.

Wil iedereen alsjeblieft een schietgebedje doen voor Kane? Ik wil hem echt niet kwijt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik ga voor je duimen!
Snjókorn falla, á allt og alla
Jeetje MV wat rot!! En dan dat wachten... nog een uurtje.

Wat doet ie? Ligt ie? Slaapt ie? Hijgt ie?
Veel sterkte, hopelijk valt het mee.
* Bertha gaat heel hard voor Kane duimen
Ik zal een schietgebedje doen voor Kane. Hoelang moet je rijden?

Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Verman je even, voor je kat, zodat je niet tegen een boom rijdt. Hou je haaks
Oh wat naar! Sterkte zo meteen.
Wat zijn de ziekteverschijnselen van Kane?
Waar woon je? Anders wil ik wel rijden. Ik ken je natuurlijk niet maar we gaan niet trillend als een rietje achter het stuur zitten en ik snap hoe ontzettend je in de zenuwen moet zitten.
Ik was meteen in de auto gesprongen en naar de Weesperzijde in Amsterdam gereden. Dieren spoedkliniek, daar kan je meteen terecht. Sterkte met je kat
Sterkte, probeer rustig te blijven ivm autorijden. En die dierenarts zal vast zijn best doen voor jullie . Ik denk aan je, war een narigheid...succes
Kan er iemand met je mee?
En ik duim natuurlijk.
Direct toen ik de topictitel las dacht ik al: er zou toch niet iets zijn met de katten?

Wel dus. Dat is schrikken zeg, en balen van die dierenarts.

Nou ja, tis dus geen goede, balen! maar hij zou zijn papieren toch niet bij de cornflakes hebben gekregen?

Ik hoop voor je dat hij toch gelijk goed in kan grijpen.

Sterkte!
O sorry noord-holland. Ik las zuid holland, dat ga ik niet redden in een uur al zou ik vliegen. Je kan idd even naar weesperzijde bellen of je daar anders terecht kan. Schijnen daar ook heel aardig te zijn.
Ow, getver!

Heel veel sterkte en probeer inderdaad in de auto rustig te blijven... Je hebt er ook niks aan als je een ongeluk veroorzaakt..
He wat akelig en dan ook nog een uur moeten wachten. Heel veel sterkte en pas idd op in de auto. Geen bekende beschikbaar om ff met je mee te rijden? Misschien sowieso wel fijn om iemand bij je te hebben naar zo'n vervelende afspraak.
Blijf kalm, hoe moeilijk het ook is. Ga even naar buiten, en haal even drie keer diep adem. Nog maar een uurtje wachten, en die dierenarts heeft ook een studie gedaan, het komt goed.
Mleen, ik hoop dat 'ie geneesbaar is. Sterkte
Ik heb maar een oxacepan genomen om rustiger te worden want het gaat even niet goed. Ik kom hier meteen posten als ik weer terug ben, het is in een andere stad dus ik ben zo al weg.

Alsjeblieft duim dat het goedkomt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zou trouwens nu in de auto stappen en erheen gaan. Dan kan je ondanks de paniek 'rustig' rijden en je bent er dan alvast, mocht hij achteruit gaan...
Doe je wel voorzichtig met je Oxazepam en rijden?!

Is er niemand die met je mee kan? Een taxi?

Sterkte!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kalmte kan je redden. Maak er alsjeblieft niet meer van dat het is, misschien valt het allemaal wel mee.

Maak even een kopje thee, dan kom je een beetje tot rust.

Het schietgebedje is gedaan. Wees voorzichtig in het verkeer.
goffer Mleen, waarom woon je ook zo ver weg

sterkte wijffie, enne bellen als je dat oplucht hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven