Nood in huize MV :(
zaterdag 22 januari 2011 om 11:14
Ik ben helemaal overstuur, lukt me niet te stoppen met janken. Mijn kat is sinds een uur ernstig ziek. Ik zit zo te trillen. Zijn maatje Bo zit naast hem te krijsen, zodoende zag ik dat er iets ernstigs was. De andere kat zit stil naast hem om hem gerust te stellen. Ik probeer hem ook gerust te stellen maar dat lukt niet erg.
Uiteraard heb ik de nooddienst al gebeld en om kwart over 12 kan ik daar terecht.
Hij is nog maar 3 jaar oud. Hij kan hier echt niet gemist worden.
Ik zit zo te trillen, hoop dat het autorijden goed gaat. Het vervelendste is dat de 2 goeie dierenartsen waar ik altijd kom geen dienst heeft. En dat ik nu naar een dierenarts moet die niet goed is. Daar ben ik jaren geleden weggegaan. Maar ik heb heel Noordholland afgebeld voor een andere dierenarts maar niemand heeft vandaag dienst.
Wil iedereen alsjeblieft een schietgebedje doen voor Kane? Ik wil hem echt niet kwijt.
Uiteraard heb ik de nooddienst al gebeld en om kwart over 12 kan ik daar terecht.
Hij is nog maar 3 jaar oud. Hij kan hier echt niet gemist worden.
Ik zit zo te trillen, hoop dat het autorijden goed gaat. Het vervelendste is dat de 2 goeie dierenartsen waar ik altijd kom geen dienst heeft. En dat ik nu naar een dierenarts moet die niet goed is. Daar ben ik jaren geleden weggegaan. Maar ik heb heel Noordholland afgebeld voor een andere dierenarts maar niemand heeft vandaag dienst.
Wil iedereen alsjeblieft een schietgebedje doen voor Kane? Ik wil hem echt niet kwijt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 22 januari 2011 om 11:20
Direct toen ik de topictitel las dacht ik al: er zou toch niet iets zijn met de katten?
Wel dus. Dat is schrikken zeg, en balen van die dierenarts.
Nou ja, tis dus geen goede, balen! maar hij zou zijn papieren toch niet bij de cornflakes hebben gekregen?
Ik hoop voor je dat hij toch gelijk goed in kan grijpen.
Sterkte!
Wel dus. Dat is schrikken zeg, en balen van die dierenarts.
Nou ja, tis dus geen goede, balen! maar hij zou zijn papieren toch niet bij de cornflakes hebben gekregen?
Ik hoop voor je dat hij toch gelijk goed in kan grijpen.
Sterkte!
zaterdag 22 januari 2011 om 11:22
Ik heb maar een oxacepan genomen om rustiger te worden want het gaat even niet goed. Ik kom hier meteen posten als ik weer terug ben, het is in een andere stad dus ik ben zo al weg.
Alsjeblieft duim dat het goedkomt.
Alsjeblieft duim dat het goedkomt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven