Nood in huize MV :(

22-01-2011 11:14 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal overstuur, lukt me niet te stoppen met janken. Mijn kat is sinds een uur ernstig ziek. Ik zit zo te trillen. Zijn maatje Bo zit naast hem te krijsen, zodoende zag ik dat er iets ernstigs was. De andere kat zit stil naast hem om hem gerust te stellen. Ik probeer hem ook gerust te stellen maar dat lukt niet erg.

Uiteraard heb ik de nooddienst al gebeld en om kwart over 12 kan ik daar terecht.

Hij is nog maar 3 jaar oud. Hij kan hier echt niet gemist worden.

Ik zit zo te trillen, hoop dat het autorijden goed gaat. Het vervelendste is dat de 2 goeie dierenartsen waar ik altijd kom geen dienst heeft. En dat ik nu naar een dierenarts moet die niet goed is. Daar ben ik jaren geleden weggegaan. Maar ik heb heel Noordholland afgebeld voor een andere dierenarts maar niemand heeft vandaag dienst.

Wil iedereen alsjeblieft een schietgebedje doen voor Kane? Ik wil hem echt niet kwijt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vreselijk! stekrte.
Peli en VC: Ik ben inderdaad nauwelijks nog op het VF. Ik mis de charme van the good old days. Maar als ik zo'n warm welkom krijg is dat stiekem wel erg leuk
quote:eleonora schreef op 22 januari 2011 @ 11:51:

Ik dacht dat MV geen auto had hoor.

Ze gaat dus niet met eigen vervoer in ieder geval.

Misschien met het OV?Resp. jawel, jawel, en nee.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
MV zal ook voor je duimen. Sterkte zometeen!
Dat van die auto is nieuw voor mij.

Met een kalemeringstablet in de auto gaan zitten is niet handig nee. Dus als dat zo is, geen goede beslissing maar uit nood geboren zo te zien.
dames Mleen is al weg, met de auto en helaas is er niemand in de buurt die met haar mee kan gaan.

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Spinster schreef op 22 januari 2011 @ 11:56:

Peli en VC: Ik ben inderdaad nauwelijks nog op het VF. Ik mis de charme van the good old days. Ga nou niet mee zitten miepen met de meute Spin, zo ken ik je niet. Wij ZIJN de charme, charme is our middle name. Doe niet zo gek mensch, met je good old days. De good old days are here, in eigen persoon. Welkom terug dus
Sterkte,ik hoop dat alles goed komt!
quote:rosanna08 schreef op 22 januari 2011 @ 11:58:

dames Mleen is al weg, met de auto.

OMG

ik weet het Sjer, maar ik denk dat het op dit moment veiliger is met als zonder

nou dames, dat met die pam en die auto zal wel goedkomen. Jullie zijn ook sterk in paniekzaaierij.

MV meissie, ik hoop dat het meevalt!
heb haar de foon, ze is nu bij de DA
quote:rosanna08 schreef op 22 januari 2011 @ 12:01:

ik weet het Sjer, maar ik denk dat het op dit moment veiliger is met als zonder

Ja, dat vind ik echt.
.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Spinster schreef op 22 januari 2011 @ 11:56:

Peli en VC: Ik ben inderdaad nauwelijks nog op het VF. Ik mis de charme van the good old days. Maar als ik zo'n warm welkom krijg is dat stiekem wel erg leuk Als je om de zeiktopics heen leest, is het nog steeds leuk hier hor :D
quote:Paque_ schreef op 22 januari 2011 @ 12:08:

nou dames, dat met die pam en die auto zal wel goedkomen. Jullie zijn ook sterk in paniekzaaierij.

Ja inderdaad. Zulke waarschuwingen zijn dikke onzin, zwaar overdreven, geen aandacht aan schenken

Ik ben ooit als kind aangereden door een automobilist die versuft bleek van kalmeringspillen. Zo'n waarschuwing geven ze echt niet voor niets hoor, denk ff na.
Ook van mij sterkte.

En aan Spinster, Leo, Dubio.
Ik wist niet dat er stickers op de pammen zaten. Wil verder ook niemand voor het hoofd stoten, ik weet alleen wat die dingen met mij doen.
quote:_maris_ schreef op 22 januari 2011 @ 12:13:

[...]

Ja inderdaad. Zulke waarschuwingen zijn dikke onzin, zwaar overdreven, geen aandacht aan schenken

Ik ben ooit als kind aangereden door een automobilist die versuft bleek van kalmeringspillen. Zo'n waarschuwing geven ze echt niet voor niets hoor, denk ff na.trek niet zo'n bek open joh. Normaal reageren had ook gekund.
quote:Paque_ schreef op 22 januari 2011 @ 12:18:

Ik wist niet dat er stickers op de pammen zaten. Wil verder ook niemand voor het hoofd stoten, ik weet alleen wat die dingen met mij doen.De waarschuwing die op oxazepam staat:

Het gebruik kan leiden tot verminderd reactie- en concentratievermogen. Vele dagelijkse bezigheden (bv. autorijden) kunnen daarvan hinder ondervinden.

Wil niet zeggen dat dat ook gebeurt, maar het is wel iets om rekening mee te houden. Maar gelukkig is MV al veilig bij de dierenarts aangekomen.
MV, ik schrik me rot van je bericht. Ik hoop dat kane bovenop komt. Ik zal voor hem duimen, want gebedjes zijn niet mijn ding.
Mleen heeft weer gebeld, Kane moet bij de DA blijven en ze gaan hem onder narcose brengen om zijn blaas na te kijken, DA voelde daar een verstopping.

Heb tegen haar gezegd om even een kopje thee te gaan drinken en dan pas weer te gaan rijden.

Noord Holland? Ik had met je kunnen rijden
Waar zit ze? Ik zou bij haar kunnen zijn als ze iemand nodig heeft.
quote:Very Cherry schreef op 22 januari 2011 @ 12:00:

[...]

OMG

[afbeelding]

met die quote (volledig off topic)

Fijn dat Mleen al bij de DA is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven