senseoapparaat doet raar!!!!

23-01-2011 14:01 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn senseo apparaat geeft sinds kort maar halve kopjes koffie.Ik heb hem al ontkalkt enzo.Wie weet wat dit is en wat ik er aan kan doen?Alvast bedankt.
Is het een oudere? Dan even checken of ie bij de recall actie van een jaar geleden terug gestuurd had moeten worden. Of misschien nog een keer ontkalken. Ik weet niet of je dat voor deze problemen regelmatig hebt gedaan?

http://www.philips.nl/service/senseo/
Weggooien, is toch niet te drinken ;)
Kleinere kopjes kopen. Dan zijn ze gewoon weer vol
Hoe oud is je Senseo? Eén van de eerste generatie? Dan is de kans groot dat hij "op" is!

Koop een nieuwe Senseo Koop eens wat anders....een Nespresso bijvoorbeeld!
quote:Lotte35 schreef op 23 januari 2011 @ 14:13:

Heeft mijn Senseo ook last van. Vooral het eerste kopje van de dag dat ik ermee zet, dan krijg ik een half bakkie. Ontkalken zou ik ook eens moeten doen.
Ben zoooo uitgekeken op de senseo(koffie)

;)

Ff ontkalken denk ik indd.

Suc6!
Gewoon zeggen dat het espresso is.
Waar de waterkan op rust, daar zit een schijfje met een streepje erop.

Dat schijfje moet je weer even zo zetten, dat het streepje horizontaal staat.

Dan heb je weer normale bakkies koffie
quote:Artemis schreef op 23 januari 2011 @ 14:25:

Gewoon zeggen dat het espresso is.Goed idee, het smaakt toch niet als koffie.
Senseo is zooo 2010...

Ben het eens met de rest, het is toch niet te drinken, heimwee naar die heerlijk '' ouderwetse '' pruttel koffiepotten. DAT was pas koffie!
Even c/p van een andere site:

Vergeet ook niet het gaatje in de filterhouder door te steken. Dat bleek bij ons de oplossing van het probleem van halve kopjes.
Pas maar op dat ie niet explodeert.
Wegmieteren en een apparaat kopen die zelf je bonen maalt, gruis samenperst en daar heet water door laat lopen. De aller aller lekkerste koffie die er maar bestaat! Wij hebben sinds een kleine week een volautomaat en dat was de beste koop van dit jaar!
quote:DeWareJacoba schreef op 23 januari 2011 @ 15:21:

Wegmieteren en een apparaat kopen die zelf je bonen maalt, gruis samenperst en daar heet water door laat lopen. De aller aller lekkerste koffie die er maar bestaat! Wij hebben sinds een kleine week een volautomaat en dat was de beste koop van dit jaar!

Wow! En het is al 23 januari ;-)!!

Maar eens, gooi weg die Senseo! Ga ik ook doen zeer binnenkort en ik verheug mij er nu al op.
Hadden wij ook. Hebben nu een Dolce Gusto gekocht. Lekker!
quote:dolphin74 schreef op 23 januari 2011 @ 15:30:

[...]

Wow! En het is al 23 januari ;-)!!

Maar eens, gooi weg die Senseo! Ga ik ook doen zeer binnenkort en ik verheug mij er nu al op.Daarom . Maar ik heb wel meer dingen gekocht dit jaar waar ik errrrg blij mee ben heur Maar mijn volautomaat steekt er met kop en schouders bovenuit
Wij hebben sinds kort ook een nespresso-apparaat naast de senseo staan,mijn vriend vroeg laatst(na het drinken van een senseo) of ik soms decafe had gekocht

Nee dus

Ondanks dat ik echt echt echt DE-fan ben vind ik de Nespresso's ook vele malen lekkerder

Maar goed,daar ging het niet over
quote:Lotte35 schreef op 23 januari 2011 @ 14:13:

Gewoon ontkalken en een aantal keren door laten lopen!

Dan doet hij het gewoon weer,jammer dat mensen om deze reden adviseren om hem weg te gooien en een andere te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven