Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dat ik niet de enige ben die zich beroerd voelt! Zou het overdraagbaar zijn via dit topic ofzo

Vannacht werd ik in een keer heel beroerd. Het kwam er aan 2 kanten uit zeg maar Emmer naast mijn bed gezet en ik dacht laat Jantje maar komen! (met de gedachte dat het bij meer vrouwen op deze manier is begonnen) Maar het bleef rustig. Ik ben weer in slaap gevallen. Nu nog steeds misselijk.

Ik kom als ik me weer wat beter voel weer gezellig mee kletsen!

Fijne dag meiden
Beterschap voor alle zieken!!! Het is echt naar als je misselijk bent met zo'n toeter tussen je benen!!

@Vocht: Daar heb ik helemaal geen last van! 1 keer werdt ik wakker met dikke vingers maar dat was de volgende dag weer weg gelukkig.

@strakke broeken: Hou maar op, niet alleen bij me buik zitten ze strak, maar ook me bovenbenen lijken ineens mega en dan zit me broek echt strak. Ben ook al 18 kilo aangekomen....

Me VK vindt het niet zo erg. Voor dat ik zwanger was leefde ik op 5 crackers per dag en s'avonds groente met mager vlees. Dat mocht ik niet langer doen dus moest aan de boterhammen en aardappels. En als je dan ook nog is vanaf 28 weken op de bank hang.

Erna maar snel weer over op de crackers...

Vanmiddag even me lief aanmoedigen bij de voetbal. Nou ja lees theeleuten met de andere meiden. Alle mannen van ons groepje vrienden zitten in hetzelfde team dus we gaan soms mee.

Fijne zondag
Kwik; m'n VK gaf aan dat ik meteen moest bellen als ik zo'n band boven/bij mijn maag voelde en als ik me niet lekker voel ivm hoge bloeddruk... Misschien voor de zekerheid even bellen?

Beterschap voor alle zieken!

Mikado je heb gelijk hoor! We moeten allemaal nog even. Ik nog max 5 weken! Is lang hoor als ik er elke dag op ga zitten wachten.

Fijn hè uitslapen!

Hier een lekere pyamadag! Heerlijk:) nu even lunchen:)
Goedemorgen allemaal,

Ik meld me ook weer eventjes. Gister de hele dag krampen gehad, maar nu weer alles rustig.

Ben verder heel erg moe, lui en baal van alles vandaag. dochter is ook superchagerijnig (lees: huilt, jengelt en luistert voor geen meter). Dus ik hou het even hierbij voor vandaag.

Rustig weekend allemaal!
oh prinsesje, dank voor de tip. Het is nu weg dus ik zal ze niet storen in het weekeind, maar zal morgen even bellen wat het kan zijn. Bloeddruk is hier nog steeds laag (110-70) dus dat is het niet.

Na luie ochtend net even naar buiten geweest, uurtje door het bos gefietst! Heerlijk maar nu wel beetje moe. Vanavond na BZV meteen naar bed...
Still alles rustig

of nou ja wat je rustig kan noemen... iedere 10/15 minuten een harde buik die nu toch echt wel steeds vervelender gaan worden maar nog niet zo dat ik denk van goh dit is niet meer goed. Zolang ik een beetje in beweging blijf trekt 'vergeet' ik het een beetje

verder zucht en steun ik de dag door ghehe..

Gisteren avond met hondje gewandeld ... loopt dr zo een stom **wijf mijn hond te roepen terwijl ik al bij ons op het stoepje sta. hond gek en trekt mij achterover van het stoepje af ... schrok me helemaal lam (hond ook trouwens) maar wel goed afgelopen op een flinke extra pijn in mn rug na.

fietje wat kan ik jaloers zijn op je verhalen over de kleine. Balen dat de eerste dagen zo zwaar waren, maar nu het kan geniet er maar heerlijk van! Prachtig meisje met die mooie rooie haartjes :D

@ babydoos van babydump... vond hem ook niet zo geweldig. Zit een rompertje in, tuitbekers en lepeltjes en een waardebon van 5 euro .. en o ja een prachtige zeehondknuffel :S

@ lente en bloed bij afvegen. Hou het in de gaten he! Hoeft niets te betekenen gezien je baarmoeder mond super gevoelig is, helemaal zo richting het einde en er dus maar weinig hoeft te gebeuren om te bloeden (denk aan gevoelig tandvlees :P) maar goed als het blijft of VEEL is zoals te vergelijken met menstrueren moet je wel ff VK bellen!

@ mb over babyklaar en voeding in huis hebben. Je mag 2 weekjes rommelen met borstvoeding hoor ;) baby's hebben (meestal :P) best een vetlaagje. BV moet jij leren, maar je kleine ook en daar is ook echt wel even de tijd en ruimte voor. Ik heb met opzet niet de voeding in huis gehaald (wel flesjes voor het geval ze de borst echt niet wilt) omdat ik zoiets heb van de volhouder wint ;)

@ kwikzilver en lente, ik hoop dat jullie al een beetje opgeknapt zijn! lekker creakertjes eten tegen het branderige gevoel ;)

@ mikado LEKKER he uitslapen :D ik was vanochtend ook zo verbaast toen ik op de klok keek en dacht huh tis licht ... hun het is 10 over 9 ... OOOH nu moet ik echt plassen :P ik was dan ook echt wel brak maar toch dat voelt zo lekker een nachtje doorslapen :D

|@ feb2011 ... goh dat klinkt herkenbaar zeg .. ik at voor mijn zwangerschap ook bijna niets of iig niet veel en dat mocht niet meer ... vandaar ook de vele kilo's :P

@ mikado het klopt inderdaad dat de meeste eerste baby's te laat komen. Ik schreeuw ook maar de hele tijd tegen mezelf ga nou nog maar nergens vanuit ... maar sinds ik sinds donderdag die prop kwijt ben en mn hardebuiken alleen maar regelmatiger en heftiger terug komen he :S HOOOP ik echt dat ze komt ... ik wordt er namelijk echt ZAT van :P ik wil geen baby meer in mn buik .. ik wil een baby in mn armen ;) hm en dan te bedenken dat het gerust nog 3 en een halve week kan duren als ze 14 dagen te laat komt :S

goed ik hoop dat ik jullie allemaal een btje heb gehad. ik hobbel vandaag nog wel weer langs

geniet van jullie zondag :D
Goedemiddag allemaal!

Ik ben wat treurig en dus eerst een ego post van mij. Sorry!

In het kort gaat het er om dat ik geen sterke band heb met mijn (enige) broertje.

Nooit gehad om verschillende redenen en me daarbij neergelegd.

Er is weinig tot geen contact de laatste jaren, sinds ik niet meer thuis woon.

Nu ik zwanger ben was het ineens weer een soort van dilemma of we hem een kaartje gingen sturen. Het voelt voor mij erg schijnheilig om hem uit te nodigen om de baby te komen bewonderen. Dan zou hij voorbeeld met 1 van mijn ouders mee komen en ineens naast mijn kraambed staan terwijl ik hem al maanden niet echt heb gesproken.

Hij is welkom maar het gaat vooral om de manier waarop hij komt.

Hij heeft al eerder, zonder uitnodiging, op mijn verjaardag gestaan onder begeleiding van 1 van mijn ouders. Zomaar…omdat het ‘hoort’. Ik was toen stomverbaasd en vond het echt niet leuk. Nu heb ik hem niet een lange mail gestuurd met daarin mijn gevoel en een uitleg.

Ik hem vertelt dat hij welkom is maar dat ik hem geen kaartje ga sturen. Dat het ons meer gaat over de manier waarop hij hier gaat komen en wanneer…

Ik hoop dat dit goed wordt ontvangen door hem, maar ook door mijn ouders. Want zij zien dit, natuurlijk, liever anders. Zucht…

Ik heb soms het gevoel dat er, onbewust, veel voor ons wordt bepaald in deze maanden.

Dat wil ik niet! Goed…dat is er uit! Nu eens kijken wat er allemaal is gepost.

Kaat: wat stoer! Ik hoop dat je geheugen je niet in de steek gaat laten.

Kwik: dat klinkt erg bijzonder, die ceremonie. En beterschap! Die band herkende ik ook als een ‘belpunt’ van de VK.

Kantineke: Daar ben je…spannend dat het wel wat rommelt. Ik heb toch wel een soort van gevoel dat dit niet lang meer hoeft te duren…Maar wie ben ik?!

Fietje: ik hang inderdaad ook aan je lippen! Wat een schatje is het toch.

Slapen: ik slaap in de ochtenduren beter dan ‘s nachts dus hier wordt veel ‘uitgeslapen’.
Jennifer en prinses, wat zou het dan kunnen zijn die pijnlijke band over de maag? weten jullie dat ook?

Jennifer over je broertje... het is een lastig dilemma en je moet doen wat voor jou goed voelt. Maar ik vind persoonlijk een geboortekaartje een 'mededeling' van de geboorte en niet meteen een 'uitnodiging' om op visite te komen. Maar wij sturen dan dus ook iedereen die we kennen ongeveer een kaartje. Ik kan me voorstellen dat je je broer, die toch je broer is, wel een kaartje stuurt.

Ik had zoiets met onze bruiloft: ik heb twee halfzussen (gedeelde vader), en zij hebben van hun moeders kant weer twee halfzussen. Ik ken die vrouwen dus wel, ook veel mee gespeeld als ik daar kwam vroeger, maar de laatste jaren geen contact (behalve op een verjaardag ofzo) en dan hebben we elkaar ook niets te zeggen. ik heb toen besloten ze niet voor de bruiloft uit te nodigen, maar mijn halfzussen wel. Dus ook zo'n rare 'breuklijn' door hun gezin. Maar nu met de geboortekaartjes stuur ik ze wel, omdat het toch een soort verre 'familie' is en puur om het aan te kondigen. Overigens heb ik van hun ook geboortekaartjes gehad, maar voel me niet geroepen om op kraamvisite te gaan. Heb een kaart gestuurd en dat is dat. En dat verwacht ik ook van hun als onze kleine geboren wordt.

Je moet het zelf weten maar ik zou wel een kaartje sturen...met hem erover praten (misschien telefoon?) kan ook helpen..
Kwik, ik zou de vk gelijk bellen als je weer hoofdpijn hebt en dat bandgevoel om je maag. Je bloeddruk kan volgens mij zomaar omslaan naar hoge bloeddruk. Ik kreeg iig het advies mee om direct te bellen als ik 1 van die 2 dingen had deze week… Dan komen ze voor de zekerheid even je bloeddruk meten.

Jennifer, over je broertje zou ik ook hetzelfde reageren als Kwik. Het is je broertje, mss komt het nu eindelijk goed nu hij oom wordt.

Ik stuur trouwens ooms en tantes een kaart omdat het ooms en tantes zijn, maar ik zie ze verder erg weinig. Gewoon uit ‘beleefdheid’ en idd mededeling. Maar je moet het natuurlijk zelf weten.

Hier gaat het verder goed, rustig daagje zonder te veel krampen. Dat was de afgelopen dagen wel anders. Hopelijk slaap ik vannacht ook lekker!
Kwik: Het contact is zo minimaal dat ik hem dus eigenlijk het afgelopen jaar niet gesproken/gezien heb.

Ook de telefoon wordt niet opgenomen...Daarom heb ik mijn verhaal dit keer gemaild. Anders is mijn verhaal straks nog niet duidelijk bij mijn broertje.

En wij zien een kaartje als uitnodiging...dus we sturen alleen een kaartje naar iemand die we willen ontvangen.

Niet alle familie krijgt dus een kaartje van ons.

Dat hebben we heel bewust gedaan.
Ben wel benieuwd of kantineke nu aan het bevallen is!!! Spannend!
nee ... nog niet ... wel steeds meer zwaar pijnlijke hardebuiken grr

morgen ochtend eerst naar de VK
Goeiemorgen!

@Kantineke: Succes bij de vk!

@Jennifer: Wat een vervelende situatie. En ben je er al uit of je toch een kaart gaat sturen? Of blijf je bij je standpunt?

@Meekletser: Beter geslapen vanacht?

@Alle zieken: Gaat het weer wat beter met jullie? Beterschap!

Verder nog nieuws?
Hoi meiden,

Ik had van 't weekend willen reageren, maar het is er niet van gekomen. Pijn, pijn en nog eens pijn. Bah! Ik weet niet meer hoe te zitten, staan, lopen, liggen. Nog 14 nachtjes en dan ben ik 37 wk. Zucht... *klaagmodus uit*

@ Fietje: Wat lief dat je nog even op mn 'dochters dokter' verhaal hebt gereageerd terwijl je zo druk bent nu!

Heel fijn om te lezen dat het nu de goeie kant op gaat bij jullie! Voed je haar nu op verzoek of op gezette tijden? En gaat dat een beetje goed? En hoe gaat het met je eigen herstel. Ik las dat je nog wel gehecht moest worden, heb je er veel last van?

Ik heb de foto's ook even bekeken op Hyves en het is echt een prachtig meisje. Vooral haar rooie haartjes doen mij he-le-maal smelten! Wat iedereen al zegt, ik ben ook jaloers, ik wil ook een baby haha

Hoe gaat het met fietjeman? Voor hem ook een grote verandering natuurlijk. Gaan de 'slapeloze nachten' jullie tot nu toe goed af?

Oke, dit lijkt wel een kruisverhoor haha. Ik ben dan natuurlijk ook erg nieuwsgierig hoe het allemaal gaat, maar snap dat je nu niet overal op kunt reageren. Geniet van jullie meisje en ik hoop dat alles goed gaat.

@ Juliet: Ik hoop dat het bij jullie inmiddels ook allemaal goed gaat en dat ook jullie volop aan het genieten zijn!

@ Lente: Voel je je alweer wat beter? Niks waard om nu ziek te zijn zeg. Verlies je ook nog steeds wat bloed?

@ Meekletser: Ik heb de foto's even bekeken, weer zo'n super leuk kamertje!! Echt heel leuk en alles mooi afgestemd op elkaar!

@ MB: Best handig om beneden te slapen. Slapen jullie dan samen beneden of jij alleen? Lijkt me zo ongezellig!

Fijn dat alles nu ook bayklaar is bij jullie. Dat geeft weer een beetje meer rust!

@ Senshi: Oei, die spare-ribs klinken lekker Nouja, niet op dit tijdstip dan, maar je snapt wel haha.

Hoe gaat het met je man? Ik weet dat hij een gesprek ergens had, maar kan me niet meer herinneren wanneer... sorry. Is hij inmiddels al op gesprek geweest?

@ Kwik: voel je je inmiddels weer beter? Het lijkt mij idd ook vreselijk om ziek een bevalling in te gaan... Moet er niet aan denken!!

Maar wat iedereen al zegt, hoofdpijn icm die band over je buik is wel een reden om je te melden ivm hoge bloeddruk. Dan komen ze altijd even voor de zekerheid checken of dat nog goed is. Ookal is je bloeddruk altijd goed, het kan in een zwangerschap soms zomaar omslaan.

@ Douze: heb je nog een fijn weekend gehad met alle sportdames/jeugd? Niet ziek geworden hoop ik? Ik las dat ook jij je niet zo lekker voelde.

@ Kooka: respect dat je uberhaupt nog tot half 2 wakker blijft. Dan ben ik echt allang te bed gestort Of ergens anders als ik niet op tijd ga liggen haha. Ben je inmiddels weer uitgerust?

@ Ansari: heb je de dag enigsinds overleeft gisteren? Vreselijk zijn die dwarse-peuter-dagen. Die komen hier ook wel eens voor, maar die kan ik momenteel ook niet meer goed verdragen

Spannend dat het bij jou ook al rommelt. Volgens de tabel ben jij de volgende, wie weet!

@ Jennifer: wat een vervelende situatie met je broertje. Je moet denk ik doen wat voor jullie goed aanvoelt. De verhoudingen liggen in elke familie wel weer anders. Je kunt denk ik het beste zelf beoordelen wat voor jullie geldt. Maar toch een vervelende situatie!

@ Kantineke: ik ben benieuwd hoe je de nacht bent door gekomen met die onrust in je buik. Zal er al een baby zijn....

Zo, volgens mij heb ik iedereen wel gehad, zo niet sorry!

Bedankt voor al jullie reacties over mijn dochters dokter verhaal. Het was wel wat off-topic, maar ik moest het echt even kwijt. Dus bedankt daarvoor

Mijn dochter is wakker, dus ik zal haar gaan halen. Even samen ontbijten en dan de dag maar eens beginnen. Fijne dag meiden!
Succes bij de VK kantineke! Ben benieuwd wat ze zeggen en dat je niet al te lang meer met die harde buiken hoeft rond te lopen maar met een mooie baby!

@Jennifer wat een nare situatie! In ons geval zou ik wel ern kaartje sturen omdat het gewoon een "mededeling" is ipv uitnodiging. Je Oy natuurlijk wel heel expleciet erop kunnen zetten dat de mensen eerst moeten vellen voordat ze langs mogen komen, dan nodig je hem wel uit, maar moet hij eerst contact met je opnemen. Of wil je dat ook niet? Hoop dat hij reageert op je mail...!

Amelief: wat schrijf je een hoop! Knap hoor! Ik kan echt niet meer als drie Posts onthouden! Hoe is dochter haar oren nu? Of had ze nu geen ontsteking maar alleen die slechte test? Heeft ze al eens buisjes gehad?

Fietje: wat lekker dat het weer wat beter gaat met gewicht! Hoop dat je nog even lekker kan genieten (dan maar zonder kraamzorg) van je kraamtijd! Hoe is fietjeman onder het papa worden?

@band om maag en niet lekker voelen heeft met je bloeddruk te maken. Als die inneens zo stijgt dan kan dat betekenen dat je zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen bent! Zou dus gewoon de VK bellen als je het weer heb (of als je je nog steeds niet lekker voelt, band of geen band, kan ze voor de zekerheid je bloeddruk even checken)

Hier vandaag 37 weken!! Moet ook vandaag naar de VK, dus ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Sinds donderdag heb ik echt een hele grote buik!

Ik verwacht zeker wel dat de kleine blijft zitten tot februarie:)

Tot later!
@ Prinsesje: Succes bij de VK vandaag! Toch wel een soort van 'magische' grens die 37 weken. Nu mag het helemaal, thuis en in het zk!

Mijn dochter krijgt nu idd buisjes en haar neusamandel gaat eruit. Met die amandel zijn we niet zo blij, normaal gesproken doen ze dat niet op deze jonge leeftijd, maar nu ze toch al onder volledige narcose moet doen ze het maar vast. Maar ik moet eerlijk zeggen dat wij er nog niet helemaal over uit zijn of we het wel helemaal eens zijn met die amandel.

De buisjes groeien er na een aantal maanden tot maximaal 1 jaar weer uit en de kans is groot dat ze dan opnieuw buisjes moet. Als ze dan weer buisjes moet en dus weer onder volledige narcose gaat heb ik liever dat ze dan die amandel eruit halen. Ze is nu nog zo klein en ze snapt er niks van, dan is ze net even wat ouder. Maar goed, volgende week vrijdag hebben we weer een gesprek met de arts, dus even overleggen dan.

Voor de rest is het afwachten of ze beter gaat horen na het plaatsen van de buisjes, maar dat is iets om dan verder te bekijken. lief dat je er naar vraagt!
Een van mijn nichtjes sprak (ook) heel weinig totdat ze in haar derde (2,5) jaar buisjes kreeg ivm ontstoken oortjes. Dat kind hoorde gewoon nooit wat je tegen haar zei! Ook haar amandelen zijn eruit gehaald toen ze drie was scheelde echt een stuk! Ze heeft overigens maar 1 keer buisjes gehad, misschien dat de artsen het daarom meteen willen doen, wie weet zijn buisjes hierna niet meer nodig en moet ze weer onder narcose voor haar amandelen..

Succes met beslissen!
@Prinses: Succes bij de VK!

@Amelief: Wat zielig voor je dochtertje!

@Vocht vasthouden: Ik heb super last van mijn polsen, doet echt super pijn als ik ze beweeg. En ik heb worstvingers haha
Goedemorgen ladies

gisteren was gezellig. nu maar eens kijken wat ik vandaag ga doen.
vandaag al de was gedaan en alle schone was opgevouwen en opgeborgen! actief hoor hahaha!

Nu lekker op mn bedje wat tv kijken en dan vanmiddag weer wat doen. Wel jammer dat weer zo slecht is, want heb echt zin om even de stad in te gaan! ach.. morgen weer een dag!
Goedenmorgen,

Meld me even Net manlief zijn brood gesmeerd en zelf een bammetje gegeten, even nog terug mijn bedje in hoor!

Vanmiddag (om 16uur pas) naar de VK, daarna zal ik reageren hier.

Tot later!
Goedemorgen allemaal,

Ook ik ben weer klachtenvrij de nacht doorgekomen.

Om 7 uur al op, maar nu nog steeds een soort van wakker aan het worden. Knap van je prinsesje dat je alle was e.d. al hebt gedaan. Moet ik me straks ook weer eens aan wagen.

Gister wel een strijkmand van 2 weken lang weggewerkt en een uurtje buiten geweest met dochter. Vond het toen wel weer actief genoeg

Vandaag 39 weken, dus het begint nu echt spannend te worden. Over 3 weken heb ik ZEKER een baby in mijn armen.

Mijn vk heeft aangegeven vanaf 40 weken een strip poging te willen doen als ik dat zou willen. Ben daar nog niet uit, komt tijd komt raad, haha.

Nou, dames beterschap voor allen die niet zo lekker zijn en een fijne dag allemaal!

P.S, Kantineke................heb je al goed nieuws???
Sorry trouwens dat ik niet op iedereen reageer, ben wel aan het teruglezen, maar onthoud gewoon te weinig.

Amelief, voor jou nog wel een extra knuffel, naar hoor als het met je kinderen niet zo goed gaat als je zou willen.

Maak de beslissing die voor jullie het best voelt en waarvan je denkt dat het voor je dochter het minst belastend is!!
morning!

Vandaag 38 weken

Maar ik ben weer weg. Ik kom straks weer terug

Goedemorgen allemaal, lekkere nacht gehad om bij te komen. Wel vroeg wakker, nog eerder dan mijn mannetje, en de baby was lekker aan het gymen dus daar kon ik wel van genieten. Zit nu gordijnen in te korten (ze sleepten net een stukje over de grond) maar het kost geloof ik 2 uur per gordijn (incl uithalen van de huidige zoom) en ik moet er drie... nou ja ik kan het weer van de kluslijst afhalen als het klaar is en daar verheug ik me dan wel op.

Zal straks op spreekuur van de VK even bellen over die band over de maag, heb er nu geen last meer van maar even bloeddruk meten kan vast geen kwaad.

Gisteren nog een fietstocht gemaakt van een uur (15 km maar gaat niet zo snel meer) en dat was heerlijk! buitenlucht, bos....Was wel moe daarna.... even lekker op de bank gelegen.

Amelief veel sterkte met de beslissing over wel/niet amandel knippen. Ik kan je geen advies geven maar het lijkt me een lastige beslissing, je dochter is inderdaad nog zo klein en afhankelijk van jullie...En heel veel sterkte met jezelf en je eigen pijn!

Ansari zo 2 weken weggestreken... goed zo. Dat kan gelukkig ook zittend he, strijken :-)

Senshi: haha ik dacht al bij die buikfoto's van jou: jeetje wat een worstvingers zeg (grapje) maar vervelend dat je zoveel last hebt van je polsen. Schijnt een veel voorkomende kwaal te zijn.. ik ken zelfs iemand die daaraan geopereerd is tijdens de zwangerschap. maar dat zullen ze de laatste weken niet meer doen.

Kantineke sterkte ermee he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven