Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2011

29-09-2010 18:11 1252 berichten
Vanaf 6 januari weer een nieuw seizoen!

Alle deelnemers zijn inmiddels bekend:

- Hanna Bervoets

- Horace Cohen

- Anna Drijver

- Soundos El Ahmadi

- Karin de Groot

- Pepijn Gunneweg

- Jan Kooijman

- Miryanna van Reeden

- Art Rooijakkers

- Patrick Stoof
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de busopdracht de mist inging omdat 1 van de bussen echt kapot ging. Ik geloof er niks van dat beide bussen er 'spontaan' mee ophielden.

Maar dat pas na de laatste uitzending blijken.
Ik geloof dat inderdaad ook niet, dat ze allebei spontaan kapot gingen. Of de mol heeft vooraf de bus gesaboteerd
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 27 januari 2011 @ 22:49:

Oh, okee. Ik blijf bij Art en Karin als tweede. De anderen verdenk ik niet.Ik ook!
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 27 januari 2011 @ 22:49:

Oh, okee. Ik blijf bij Art en Karin als tweede. De anderen verdenk ik niet.Ik ook!
quote:duploo schreef op 28 januari 2011 @ 15:28:

[...]

Ik ook!ik ook
quote:elize_ schreef op 28 januari 2011 @ 16:15:

[...]

ik ook ik niet
Ik denk toch Patrick, of Pepijn als outsider. Pepijn draagt vaak een t-shirt met een soort van bus/camper (de mol zat de eerste aflevering in de bus en in de laatste aflevering ging het weer over een mol in één van de bussen). Pepijn wilde ook als eerste bij het touw, deed net of het erg moeilijk was, mogelijk in de hoop anderen af te schrikken...
ik denk ook patrick of pepijn
Ik kwam ergens ook een leuke theorie tegen over Art als mol:

tijdens de busrace hing er een spandoek met Diana erop. De Griekse benaming voor Diana is Artemis (Art em is)
die is wel heel goed gevonden. Maar toch is hij het niet.
waarom zegt Soundous na die test over dat ravijn:

Toch wel apart, El Diablo, patrick die overschat zichzelf altijd. Toevallig...

En de mol heeft getwitterd.. het wordt een duivelse opdracht...

Linkje/?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:sammie00 schreef op 27 januari 2011 @ 21:18:

Ik vind Anna niet sympathiek overkomen, dat kan toch

EIN-DE-LIJK!!! Iemand die het met mij eens is! Het lijkt of iedereen met haar wegloopt.. Zelfs mijn vriend vind het vreemd dat ik haar stom vind :P Maar ja, zijn redenen zijn vast anders dan die van mij :D

Anna is niet de mol, ze is overijverig, ze wil te graag en ze kan , dat zei ze zelf, alles zo goed. Eigenlijk heeft ze een hele hoge pet van haarzelf op..
quote:Jurks schreef op 28 januari 2011 @ 17:46:

[...]

EIN-DE-LIJK!!! Iemand die het met mij eens is! Het lijkt of iedereen met haar wegloopt.. Zelfs mijn vriend vind het vreemd dat ik haar stom vind :P Maar ja, zijn redenen zijn vast anders dan die van mij :D

Anna is niet de mol, ze is overijverig, ze wil te graag en ze kan , dat zei ze zelf, alles zo goed. Eigenlijk heeft ze een hele hoge pet van haarzelf op..Soms lijkt het meer op de Anna Drijver show dan Wie is de mol, echt ze vind haar zelf echt heel wat.
ik vraag me al een week of 2 af wat de betekenis is vanhet chinese teken op art zijn shirt... heb al gegoogled maar kan het niet vinden... heeft iemand hier een idee??
Bijtje kijk een sop het forum van WIDM daar wordt het allemaal uitgebreid besproken...
Ook Patrick had het in het begin over 'from hell'. Dat vond ik wel opvallend.
1. Art

2. Karin

3. Patrick
Karin reed gisteren wel erg goed weg hè met de bus (geoefend??).
jaimie, ik vond dat 'from hell' ook opvallend, ook omdat dat in de hint via twitter stond. En welke kandidaat geeft er nou 2 jokers weg?
quote:bijtje29 schreef op 28 januari 2011 @ 20:30:

ik vraag me al een week of 2 af wat de betekenis is vanhet chinese teken op art zijn shirt... heb al gegoogled maar kan het niet vinden... heeft iemand hier een idee?? [afbeelding]Bijtje, dat teken betekent Sake.. oftewel rijstwijn.... helaas geen hint dus...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik zit nu op Patrick, Karin is te verdacht bij ideeën, zo simpel is het spel toch niet? Toch
quote:sammie00 schreef op 28 januari 2011 @ 19:00:

[...]

Soms lijkt het meer op de Anna Drijver show dan Wie is de mol, echt ze vind haar zelf echt heel wat.

Ach, ze is nu even populair omdat ze in populaire films en series speelt. Dit soort mensen krijgen altijd veel aandacht, dit hebben ze niet te danken aan uitmuntende of exceptionele prestaties.

Er duikt binnenkort vast wel een roddel/feit uit haar verleden of heden op waaruit blijkt dat ze ook een mens van vlees en bloed is en waardoor ze van haar voetstuk valt....
thanks biol! Jammer dat het geen hint is...

Had al op het forum gekeken maar denk dat ik er overheen gekeken heb...
Art is mijn verdachte.

Dat tekentje op zijn tshirt is ook on vindbaar.

Ik vind ook dat bomen heel vaak terug komen in de afleveringen...
Sinds de mol twitterde: "lingo from hell" en Patrick dat afgelopen donderdag letterlijk zei, is hij mijn mol.... ook al ligt het er wel heel dik bovenop door die uitspraak. Maar Art ligt er nog veel dikkerder bovenop vind ik. Vind hem een beetje irritant, zo overdreven enthousiast en gedreven. Doe mij Anna maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven