mijn vriend heeft vieze gewoonten !!!
vrijdag 12 januari 2007 om 19:10
Hoi, ik ben erachter gekomen dat mijn vriend een aantal vieze gewoonten erop nahoudt!
We hebben nu 8 jaar een relatie, waarvan 4 samenwonend. Al snel kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij zijn onderbroeken dágen lang aanhoudt. Als ik er dan wat van zeg, vindt hij het onzin. Ik ben er ook achter gekomen dat hij soms deze gedragen onderbroeken terug legt in de kast. Bij het pakken van een 'schone' onderbroek de volgende ochtend, lijkt het dan voor het oog van mij dat 'ie een schone aantrekt...
Verder zit ik met nog een minder frisse gewoonte van hem. Hij plast in de wasbak op onze badkamer! We hebben een kleine badkamer waar helaas geen toilet geïnstalleerd kan worden. Wanneer hij naar het toilet moet, die dus beneden is, neemt hij doodleuk de wasbak. Ook dit begon me op te vallen bij het schoonmaken van de badkamer. Spatten en vlekken. Natuurlijk heb ik hem hier wel eens op aangesproken, maar begint dan te lachen met de opmerking dat het uiteindelijk in hetzelfde putje riool terecht komt... Lekker fris als je je daarna nog moet wassen.
Ik ga ervan uit dat wij vrouwen meer fatsoen hebben qua hygiëne, maar dit steekt mij al maaaanden. Zijn er meer vrouwen die dit soort slechte gewoonten meemaken met hun vriend/man? Hoe lossen jullie dit op? Ik ben het zat !!
We hebben nu 8 jaar een relatie, waarvan 4 samenwonend. Al snel kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij zijn onderbroeken dágen lang aanhoudt. Als ik er dan wat van zeg, vindt hij het onzin. Ik ben er ook achter gekomen dat hij soms deze gedragen onderbroeken terug legt in de kast. Bij het pakken van een 'schone' onderbroek de volgende ochtend, lijkt het dan voor het oog van mij dat 'ie een schone aantrekt...
Verder zit ik met nog een minder frisse gewoonte van hem. Hij plast in de wasbak op onze badkamer! We hebben een kleine badkamer waar helaas geen toilet geïnstalleerd kan worden. Wanneer hij naar het toilet moet, die dus beneden is, neemt hij doodleuk de wasbak. Ook dit begon me op te vallen bij het schoonmaken van de badkamer. Spatten en vlekken. Natuurlijk heb ik hem hier wel eens op aangesproken, maar begint dan te lachen met de opmerking dat het uiteindelijk in hetzelfde putje riool terecht komt... Lekker fris als je je daarna nog moet wassen.
Ik ga ervan uit dat wij vrouwen meer fatsoen hebben qua hygiëne, maar dit steekt mij al maaaanden. Zijn er meer vrouwen die dit soort slechte gewoonten meemaken met hun vriend/man? Hoe lossen jullie dit op? Ik ben het zat !!
maandag 15 januari 2007 om 20:49
bedoel maar: hij draait een drol en laat m liggen smorgens vroeg.
savonds ligt ie er nog omdat hij hem door moest spoelen.
hoe ben jij dan gaan plassen chantal? in de wasbak? of over-de-drol-heen
sorry hoor, maar ik krijg opeens een paar fijne beelden op mn netvlies.
Je hebt gelijk: ze hebben maar 1 toilet!
savonds ligt ie er nog omdat hij hem door moest spoelen.
hoe ben jij dan gaan plassen chantal? in de wasbak? of over-de-drol-heen
sorry hoor, maar ik krijg opeens een paar fijne beelden op mn netvlies.

Je hebt gelijk: ze hebben maar 1 toilet!
maandag 15 januari 2007 om 20:51
maandag 15 januari 2007 om 20:55
maandag 15 januari 2007 om 21:06
quote:
quote: summer04 reageerde
Dat bedoel ik MV... in eerste instantie zit je er hard om te lachen, maar eigenlijk is het gewoon te triest voor woorden.
Ja het is echt triest. Het doet mij denken aan het topic waar iemand een kat moest wegdoen en uiteindelijk bleek er veel en veel meer problemen waren. Uiteraard is het te hopen dat dit hier niet het geval is.
ff offtopic: weet jij nog hoe dit is afgelopen?
Dat bedoel ik MV... in eerste instantie zit je er hard om te lachen, maar eigenlijk is het gewoon te triest voor woorden.
Ja het is echt triest. Het doet mij denken aan het topic waar iemand een kat moest wegdoen en uiteindelijk bleek er veel en veel meer problemen waren. Uiteraard is het te hopen dat dit hier niet het geval is.
maandag 15 januari 2007 om 21:13
quote:
quote: mylenevalerie reageerde
Ik zal het ff aan Mamzelle vragen, die is nog langer op dat topic gebleven. Kijk ff bij leuters hier op relatie, dan hoeven we het topic hier niet te vervuilen.
Ik zal het ff aan Mamzelle vragen, die is nog langer op dat topic gebleven. Kijk ff bij leuters hier op relatie, dan hoeven we het topic hier niet te vervuilen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 15 januari 2007 om 21:21
quote:
quote: roosje11 reageerde
Mamzelle is eindelijk bijgelezen de kat is bij haar baasje en de vriend is het huis uit. Dat topic is overigens nog springlevend op pag. 1.
quote: roosje11 reageerde
Mamzelle is eindelijk bijgelezen de kat is bij haar baasje en de vriend is het huis uit. Dat topic is overigens nog springlevend op pag. 1.
dinsdag 16 januari 2007 om 07:31
dinsdag 16 januari 2007 om 08:11

dinsdag 16 januari 2007 om 09:37

In tijden niet zo gelachen op het forum!
Chantal, meid wat een toestand! Echt héél erg smerig!!! En dat ie dus 'niet zo fris' ruikt... dat jij hem af en toe nog oraal wil verwennen.... dit moet echte liefde zijn.
Suggestie: was je een paar dagen niet en laat hem dan lekker aan je liefdesgrotje likken......... dan snapt ie vast wel dat jij niet zo dol op pijpen bent.

dinsdag 16 januari 2007 om 09:46
Ik zou onmiddelijk EISEN dat hij eerst zijn onderbroeken (ook degene die hij aan heeft) met het beddengoed (+schaamhaar) in de wasmachine gooit (en aan zetten he!!!!). Bed schoon opmaken. Daarna lekker met jou en een scheermes onder de douche. Schaamhaar eraf en dan even GOED de eikel en piemel en zak wassen (of 3 keer goed wassen) met Lactacyd (voor de vaginale hygiene, gewoon vloeibare wasemulsie, kan jij ook gebruiken). Het gevoel van het wassen (vooral als jij het doet) is heel fijn en de zeep kan geen kwaad. Ook de bilnaad (geen wcpapier, aiaiaiai!!!) Dan lekker sexen op het schone bed. Pijp hem dan ook eens zonder condoom, dan kan je ruiken/proeven hoe het normaal hoort te zijn. En aan het eind zeggen dat je dit niet meer van plan bent te doen tot hij dit minimaal eens per 2 dagen doet, hij gewoon beneden plast (of in zo'n fles, dat vind ik ook geen gek idee...) en IEDERE DAG EEN SCHONE ONDERBROEK! En anders geen bezigheden in de slaapkamer....
BRAVO Kaetje!!!

dinsdag 16 januari 2007 om 09:48
Ik zou onmiddelijk EISEN dat hij eerst zijn onderbroeken (ook degene die hij aan heeft) met het beddengoed (+schaamhaar) in de wasmachine gooit (en aan zetten he!!!!). Bed schoon opmaken. Daarna lekker met jou en een scheermes onder de douche. Schaamhaar eraf en dan even GOED de eikel en piemel en zak wassen (of 3 keer goed wassen) met Lactacyd (voor de vaginale hygiene, gewoon vloeibare wasemulsie, kan jij ook gebruiken). Het gevoel van het wassen (vooral als jij het doet) is heel fijn en de zeep kan geen kwaad. Ook de bilnaad (geen wcpapier, aiaiaiai!!!) Dan lekker sexen op het schone bed. Pijp hem dan ook eens zonder condoom, dan kan je ruiken/proeven hoe het normaal hoort te zijn. En aan het eind zeggen dat je dit niet meer van plan bent te doen tot hij dit minimaal eens per 2 dagen doet, hij gewoon beneden plast (of in zo'n fles, dat vind ik ook geen gek idee...) en IEDERE DAG EEN SCHONE ONDERBROEK! En anders geen bezigheden in de slaapkamer....
BRAVO KAETJE!!!
BRAVO KAETJE!!!
dinsdag 16 januari 2007 om 10:38
maar WAAROM is het voor hem zo'n probleem een schone aan te trekken??Als hij er gewoon genoeg heeft nu en jij doet de was.......wat zou het hem dan uitmaken of hij een schone uit het laatje pakt, of de vieze naast zijn bed nog een keer aantrekt?Het is namelijk dezelfde handeling alleen is het ding schoon i.p.v vies.Kan hieruit dus niet anders concluderen dat hij het zelf LEKKER vind om in een vieze onderbroek rond te lopen. Zal best dat hi het vroeger niet breed had, maar dat is geen reden om zo smerig te zijn als je WEL geld hebt voor 5 extra boxers.ik zou idd in seksstaking gaan.....trouwens, alle zin om met zo iemand in bed te liggen zou mij sowieso vergaan. BRRRRR
dinsdag 16 januari 2007 om 14:37
Ik zit net het topic hier te lezen. Merk ik opeens dat ik zelf iets goors deed. Ik zit een bakje kwark te eten. Mijn kat op de stoel naast mij wil ook een beetje. Ik laat hem wat van mijn lepel aflikken en stop het zo weer in mijn kwark bakje. Ik had het niet eens door.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 16 januari 2007 om 14:43