A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Inderdaad grappig Dream, dat jij het juist heel anders ervaart. Zo heb ik ook niks met reunies (is dat woord zo goed?). Ik heb nog steeds contact met een aantal mensen van de lagere (m'n beste vriendin ken ik vanaf m'n 6e) en middelbare school. En met de rest met wie ik geen contact meer heb, daar hoef ik ook niet van te weten hoe het verder met die mensen gegaan is. Dat klinkt heel ongeinteresseerd (en dat is het natuurlijk ook ) maar ik heb contact gehouden met de mensen met wie ik wilde (en zij gelukkig met mij) en verder geloof ik het wel.

En zo heb ik ook nog contact met een aantal oud collega's, en de rest met wie ik geen contact meer heb; niet zonder reden blijkbaar.

En verder kom je in je leven natuurlijk nog andere mensen her en der tegen, en óf ik heb daar met enige regelmaat contact mee, óf helemaal niet, en dan hoef ik verder ook niks van te weten. Heeeele vage kennissen zeg maar.

En ik zag op mijn Facebookprofiel bv wel dingen van andere vage kennissen die niet mijn Facebookvrienden waren, maar wel vrienden van vrienden. En dan vraag ik me af of ik al mijn privacyinstellingen wel goed heb staan, of dat mijn schrijfsels (heel weinig) of foto's (heel veel) ook per ongeluk toch ook op profielen terecht komen van mensen van wie ik dat liever niet heb. En die stress heb ik nu niet meer

God, wat een verhandeling over dat Facebook, ik had het er met Twin ook al over een paar keer, het mot niet gekker worden, ik hou er nu over op.

Alleen ik, Twin, alleen ik (daar hebben we zo om gelachen, was een gevalletje spraakverwarring, maar daar had je bij moeten zijn ).
Oh, succes op de open dag, het is koud idd! Twee vriendinnen zijn ook druk met open dagen voor hun kinderen, spannende tijden, met de cito enzo!
Sooooo zijn we weer. Kou viel op zich wel mee, maar sneeuw op de terugweg

LE helemaal enthousiast over gymnasium. Ben benieuwd of dat het inderdaad wordt. Als ik al die voorlichting op middelbare scholen zie, vind ik het vooral jammer dat ik zélf niet meer heenmag
Later is nu
Wát, sneeuw!? Slik. Hier trouwens vrijdag ook even een paar (grote) vlokken, raar gezicht als dat echt in de verste verte niet voorspeld is. Blijft het liggen?

Ooh, gym. Cool zeg, wat goed! Fijn dat hij zo enthousiast is. En ja, ik snap wat je bedoelt, zeker met al die extra opties die er tegenwoordig op school zijn aan lessen, toneel etc., dan zou ik zelf ook wel weer terug willen (was mss in mijn tijd ook wel, maar niet op ónze school, wij hadden niet eens schoolfeesten, tssss. Dus daarvoor gingen we lekker bij andere scholen buurten).
Nou, ik ben vooral heel enthousiast over het zgn. Technasium. Waarbij techniek en later ook natuurkunde (elektronica) en biologie bij elkaar komen. In projecten met echte bedrijven als opdrachtgever! Huizen bouwen (nouja, huisjes) meehelpen aan boten op zonne-energie, dat soort werk! GAAAAAAFF

Maar goed, ben te vroeg geboren en nu kunnen m'n kinderen ervan genieten.
Later is nu
Ik ben dolgelukkig dat ik niet meer naar school hoef:P Maar ik ga wel volgende week naar een reünie, niet voor de leuke herinneringen maar gewoon terug in de tijd.

School staat in een supermooi dorpje waar ik wel weer goede herinneringen aan heb, en zus gaat mee, dus altijd leuk.

Fijn dat je kids zo enthousiast zijn over de scholen Dream.

Hoe gaat het met de tekeningen serie van Milo?

Herkenbaar Jas dat verlangen naar vakantie gevoel, maar ik moet wel toegeven dat ik rustig eigenlijk al snel niet fijn meer vind, dan wil ik weer drukte en zo (het is ook nooit goed bij mij;))

Fijn dat de auto weer heel is, en ramen erin (zelfs al ze zijn ze lelijk;) is toch wel fijn met deze kou:P

Is het al gelukt met een andere mobiel Dee?

Idd alleen jij
.
Tekenen blijft laatste tijd vooral bij ideen Twins

Heb net wel lekker met hond en dochter inhet bos gelopen (nouja, stukje grond met bomen, naam bos neit waard) Niet ver, wel lang want bij elke mooie boomstronk/wortels/boom/doorkijkje/enz.. stilgestaan voor fotograferen
Later is nu
Klinkt gaaf, Technasium. Haha, toen het zo gesneeuwd had duurde mijn boswandeling ook 2x zo lang, veel foto's gemaakt.

Nog geen andere mobiel Twin, en hopelijk hoef ik ook geen nieuwe te kopen. Ik heb vanmiddag nog even met oude zitten klooien én de oplader weer ingeplugd en toen zag ik ineens dat aan de bovenkant een stukje snoer half los zit... maar een klein beetje, maar ik denk dat dat het euvel is! Dus duim maar even, ik ga eerst op pad voor een nieuwe oplader en ik hoop zoooo dat 'ie het dan weer doet!

Heel fijn van je auto Jas!
Dat zou geweldig zijn Dee, natuurlijk duim ik keihard voor je ( ik weet hoeveel je van je mobiel houdt:)

Alles begint met een idee Dreamer, en het is ook fijn om ideeën en fantasie te hebben, ook al kun of doe je er niet altijd iets mee, je bent wel creatief in je gedachten.

Hahaha dat stukje bos klinkt als ons park, eerlijk gezegd ben ik niet zo dol op echte bossen, zo groot en onoverzichtelijk ben zo verdwaald daar;)

En idd met een hond is heb je ook geen bos nodig, lol ik lees het verkeerd, jij bent degene die steeds stilstaat, ik ging er automatisch vanuit dat de hond elke x stil stond
.
Dank voor het duimen, ja, I mijn mobiel (had ik al gezegd dat Tony Soprano dezelfde heeft. En Jan Peter Balkenende ook. Dat laatste is dan weer jammer -en wat een tegenstellingen ook-. En oh ja, mijn mobiel deed zelfs een keer mee in "Lost"... moet jou als die hard fan toch opgevallen zijn!).
anoniem_112760 wijzigde dit bericht op 31-01-2011 00:12
Reden: Jouwww ??
% gewijzigd
Dee is echt te hopen dat het daar aan ligt en dat je geen nieuwe hoeft, of de oude van een ander.

Dreamer lekker om zo even rond te lopen en te kijken naar alles wat je om je heen ziet, vind ik ook heerlijk.

Spannend en leuk Tweeling die reunie. Mooi dat je zus meegaat. Ik hoop dat je veel lol hebt en mooie herinneringen terug vindt.

Wat gaat zo'n weekend toch altijd ongelooflijk snel voorbij. Mocht van mij nog wel een paar dagen langer duren. Vermoed zomaar dat ik daarin niet de enige ben die dat vindt...
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
(en uiteraard heb ik mobiel niet gekocht omdat TS er een had, en al helemaal natuurlijk niet omdat JP er een blijkt te hebben. Maar toen ik de Sopranos zat te kijken en ineens mijn mbiel langs zag komen voelde ik me ineens zo verbonden, pun intended, met de man )

(heb net even zitten googlen op TS en mobiel maar zie dan allemaal andere telefoons, de mijne staat er maar 2x tussen. Blijkbaar houdt hij van wisselende contacten).
Hee Jas! Nee, de oude van een ander... ik voel me echt een beetje ontheemd
Nee als diehard fan is me dat niet eens opgevallen, maar zeker een reden om verder te duimen voor mij/jou;)

En wat je fone verder nog doet

k vind dat alles zo snel voorbij gaat Jas, maar idd herkenbaar een langer weekend en een vooral een lange lente en zomer, ik teken ervoor:)

Met mn zus heb ik iig altijd veel lol, dus dat komt goed;)
.
IK had ooit een telefoon die 'zij van' Ghostwisperer ook had. Ik weet dus dat dat idd wel leuk is, je 'eigen' foon steeds op tv te zien. Nou was het ook een hele mooie foon, de pebble van Motorola...

Ik vind een groot bos wel heerlijk, vooral omdat er vaak per perceel weer ander soort bos is. Maarja, met het tempo van LD en mij, gisteren, was een veel groter perceel niet echt nodig

Afijn, de planning is dat LD en ik vaker gaan wandelen. Vinden we beide leuk en dit was redelijk in de buurt LE vindt het ook wel leuk, maarja, die wil ook voetbal kijken, natuurlijk Mogelijk dat er nog eens vriendinnen meegaan ook.

Als het weer maar meewerkt dan.

Gezellig, samen met je zus, Twin
Later is nu
Mooi idd, die pebble. En kekke kleurtjes! De mijne is dus ook een Motorola (een Razr, gebroken wit, lekker makkelijk terugvinden in je tas). Motorola rules

Ik heb net oplader besteld, morgen als het goed is afgeleverd op werk. Ik kan niet wachten! (duim duim duim).

Nu even honden uitlaten en dan weer verder werken, het is zo druk hier, zaterdag ook al gewerkt. Lekker natuurlijk dat het zo druk is, maar waaaaaaarom alles tegelijk.
Oh ja, ik vind een groot bos ook heerlijk!

Gelukkig keus te over hier in de buurt, ben ik echt blij mee. Zee/strand ook leuk, maar dat zou mij toch snel gaan vervelen.
Daarvoor zijn eilanden dan ook ideaal, Dee.. bos én strand. Daarnaast nog duinen. Heerlijk!

Ik ben nu ook wel blij met m'n smartphone hoor. Maar wel jammer dat ie (toen nog) alleen in het zwart was. Ik ben wel van de kleurtjes Een collega heeft een leuk gekleurd hoesje, daar wil ik nog naar kijken. Nu heb ik er een klein stickertje op zitten, om 'm te onderscheiden van Elvis' phone
Later is nu
Twin die lange lente en zomer daar teken ik ook voor. (maar niet boven de 30 graden alsjeblieft)

Ik heb al jaren en jaren dezelfde mobiele telefoon. Hij kan bellen en smsen en dat is wat ik er af en toe mee doe.

Inmiddels is ie bijna antiek.

Gemiddeld bel ik voor ongeveer 10-12 euro per jaar... prepaid.

Dus ik kan niet meekletsen over kekke telefoons.
Yes, yes, yes, oplader is binnen, toestel hangt er al een uurtje aan en hij doet het gewoon weer . Ik ben zoooo blij!

Haha Jas, 10-12 euro per jaar. Ik heb nu een sim only abo van 7,50 p.mnd, ook een schijntje dus (als ik het vergelijk met vrienden die soms wel 50,- p.mnd betalen). Ik bel er echt bijna nooit mee, alleen bv om even iets af te spreken als ik geen vaste tel. bij de hand heb. Sms wel veel, maar kom bijna nooit boven m'n 7,50 uit.

Uiteindelijk wil ik ook wel een smartphone (vooral navigatie erop lijkt me heerlijk) maar jammer dat dat allemaal geen dichtklap telefoons zijn. Heb ik altijd gehad en vind ik het fijnst. Maar goed, voorlopig dus nog niet (). Maar als, dan weet ik wel welke... ik dacht even aan een Nokia E72 maar toch maar niet, ik ben geloof ik niet zo'n Nokia fan, ben ik inmiddels na leentel. -wel oud model- achter. Dus dan wordt het toch weer een Motorola, de Defy (en hopelijk is 'ie tegen de tijd dat ik 'm aanschaf ook in een ander kleurtje dan zwart).

Eilanden. Ja, sommige vind ik wel leuk. Zoals Groot Britannië .

Van de Waddeneilanden krijg ik het benauwd. Veel te klein vind ik. Leuk voor een dagje, maar ja, dat doe je dan weer niet hier vandaan. Dus 3 dagen... en toen was ik genezen. Maar ik ken mensen die helemaal lyrisch zijn van de Wadden, jij toch ook Dream?
Geweldig dat ie het weer doet! En gefeliciteerd ook!

Hahaha je opmerking over Groot Brittannie.

Ik hou ook wel van de waddeneilanden. Lucht is er zo lekker fris.

Ik ben op alle tvtas eilanden geweest en vind ze allemaal mooi en fijn. Krijg het er ook niet benauwd.
Yeahhh super dat je mobiel het weer doet, want kan een mens toch blij worden van zulke dingen he:)

Als je toch gaat wandelen Dream, dan kun je ook wel weer mee op de voetreis naar Mekka, of ging jij de vorige x nou niet mee?

En voor de andere die de reis gemist hebben:))

Ik heb wel goede herinneringen aan de eilanden, maar moet wel zeggen dat ik er ook nooit langer dan een weekend ben geweest.

Jullie hebben ook nog een vaste telefoon zeker Jas? Anders bel je wel erg weinig;) Nee zeker niet boven de 30 graden, boven de 25 hoeft al niet eens voor mij;)
.
Thanks Jas. En de tvtas eilanden.... ik moest ff denken, haha!

Mekka? Ik hou van wandelen, maar dat is wel ver hoor...

(ik ga vanavond lekker met m'n telefoon slapen ).

Trouwens, er was een paar weken geleden een paar keer een programma dat Classic Albums heette, op Ned. 3. Ik had het ten willen posten, maar vergeten. Een paar weken geleden ging het over Lou Reed en hoe Perfect Day tot stand gekomen was etc. Ik heb het niet gezien, maar mss een aanrader voor Uitzending gemist? Vorige week ging het over Meat Loaf, die ga ik zeker ff terugkijken.
Mekka doe je ook niet in 1 dag, ga gezellig mee:P

Maar voor nu slaap lekker met je telefoon.

Ja geweldig die uit uitzending, die ik als grote fan natuurlijk al 2x gezien heb, zeker een aanrader (of verplichte kost als je hier mee schrijft;))
.
quote:tweeling schreef op 01 februari 2011 @ 21:55:

Jullie hebben ook nog een vaste telefoon zeker Jas? Anders bel je wel erg weinig;) Nee zeker niet boven de 30 graden, boven de 25 hoeft al niet eens voor mij;)

Hahahaa ja, dat kost ons buiten het abonnement maar een paar euro per maand, behalve toen familie van vriend in buitenland zat maar verder.... we hebben nog een vast nummer om anderen niet onnodig op kosten te jagen wanneer ze ons bellen.

Ik heb een keer 5 weken op Texel gebivakkeerd. Echt zalig. Was zulk mooi weer de hele zomer dat ik er langer gebleven ben dan de bedoeling was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven