alarmbellen

31-01-2011 21:52 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb en paar weken geleden een leuke man ontmoet. We kunnen goed praten over van alles. In een van die gesprekken gaf hij aan dat hij bindingsangst heeft en hooggevoelig is en zich snel irriteert aan een ander.

Nu is hij verliefd op me en wil iets opbouwen. Ik durf dit niet zo goed, om hetgeen hij over zichzelf verteld heeft. (zegt ook dat hij geen samenwoon mens is en niet weet of hij kinderen wil en ik wil ze heel graag). Ik heb hem gezegd dat ik van verder contact af zie om voor beide een grote teleurstelling te voorkomen. Heb ik hier goed aan gedaan? Hadden jullie dit ook als alarmbellen gezien?
mensen die zich snel irriteren aan een ander, daar erger ik me ook altijd aan, oh, wat irriteert me dat.

(sorry, kon het niet laten)
Hoe kan iemand dat nou weten.

je schrijft een heel kort stukje waar ik dus niet uit op kan maken waarom dit nou zo'n foute man zou zijn.

maar als je nooit wat probeert lukt er ook nooit wat,nee...
Grote alarmbellen en ja je heb er goed aan gedaan dit te stoppen als je zelf naar iemand opzoek bent waar je wel mee wilt samenwonen en kinderen mee wilt.

Het is eigenlijk wel heel eerlijk van hem om het zo snel te zeggen, beter dan na 2 jaar ( daar weet ik alles van )

Dus jammer, maar NEXT
Nee dat helpt Rider.

TO, ik denk dat je er goed aan gedaan hebt, want op een gegeven moment ga je op je tenen lopen om hem maar niet op te vallen.

En jij wil graag kinderen en hij niet, dat zijn 2 verschillende toekomstperspectieven. Dat ga je hem verwijten.

Als jij nu al het idee hebt dat het niet lekker gaat lopen moet je het ook niet doen.
Eens met Biebelien.
Maar goed...ik hou wel van een uitdaging (nog nooit een makkelijke man gehad of willen hebben)
Je hebt er goed aan gedaan. Hij is eerlijk geweest en jij hebt daar je besluit op kunnen nemen. Alleen maar goede dingen.
Iemand die bij voorbaat zich al verontschuldigd voor naar gedrag... kan je daarna nooit meer op aanspreken, want hij heeft je al gewaarschuwd en zo is hij nu eenmaal... Verstandig van je denk ik!
quote:Novidada schreef op 31 januari 2011 @ 21:59:

Nee dat helpt Rider.

Ik vermoed van niet.
Wat mij betreft ook enorme alarmbellen en ik had hetzelfde als jij gedaan.

Wat Spectral zegt vind ik overigens ook wel een goeie
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vinnik altijd zoo knap hier.

Vlijmscherpe analyses op basis van 3 eenzijdige zinnen.

knap!!!
Als jij serieus opzoek bent naar iemand om je toekomst mee te delen, dan is dit blijkbaar niet de juiste man en heb je er goed aan gedaan om er een punt achter te zetten.
quote:biebelien schreef op 31 januari 2011 @ 22:01:

Maar goed...ik hou wel van een uitdaging (nog nooit een makkelijke man gehad of willen hebben)De uitdaging om? Hem toch kinderen te willen laten hebben? Hem toch te willen laten samenwonen?? Hem dus veranderen???
excuzes moi namma ..ik had het even over mezelf (duh) niet over de man van TO
quote:spidergirl1 schreef op 31 januari 2011 @ 21:52:

Hallo,

Ik heb en paar weken geleden een leuke man ontmoet. We kunnen goed praten over van alles. In een van die gesprekken gaf hij aan dat hij bindingsangst heeft en hooggevoelig is en zich snel irriteert aan een ander.

Nu is hij verliefd op me en wil iets opbouwen. Ik durf dit niet zo goed, om hetgeen hij over zichzelf verteld heeft. (zegt ook dat hij geen samenwoon mens is en niet weet of hij kinderen wil en ik wil ze heel graag). Ik heb hem gezegd dat ik van verder contact af zie om voor beide een grote teleurstelling te voorkomen. Heb ik hier goed aan gedaan? Hadden jullie dit ook als alarmbellen gezien?

Hier zouden mijn alarmbellen wel van gaan rinkelen ja. Niet zo zeer omdat hij bindingsangst zou hebben of hooggevoelig zou zijn, maar juist omdat hij er zo over vertelt en ook in zo'n vroeg stadium. Pff....word nu al moe van die man!

En ja als hij verder niet van samenwonen houdt en misschien geen kinderen wil lijkt dat ook een doodlopend pad. Klinkt voor mij niet echt gezellig. Ik hou namelijk wel van samenwonen met degene die ik zo lief vind en wil wel kinderen.
en een relatie is geven en nemen...

En communiceren.

Hij geeft aan een relatie met TO te willen en er voor te gaan.

TO zegt er hier niet bij dat hij heeft gezegd dat dat alleen op zijn voorwaarden moet en kan.

De kunst is toch (als je gek op elkaar bent) om elkaar tegemoet te komen en zorgen dat het voor beide leuk en fijn is....
ik wou bv in het begin van deze relatie ook noooooit meer samenwonen,was er klaar mee.

En raad eens wat ik nu toch doe....juist!

En het is nog fijn ook.

Misschien heeft de ex van TO ook wel een nare ervaring achter de rug waardoor hij zichzelf indekt.

Weten wij veel......zoveel info staat er niet in de OP

en TO is ook verschwunden..
Hij zal die Jaschinka, of blijfgewoonbonko (hier overal op forums) of zoiets al wel eens ontmoet hebben. Dus issie heeeeeeeeeel erg voorzichtig geworden. Hij probeert je uit. Als je volhoudt, voelt hij dat je volledig voor hem gaat en hapt hij toe! Ben geduldig!
Klinkt als een....niet zo`n leuk type. Inderdaad alarmbellen allover.
Bij mij zouden alle bellen afgaan als een man zegt hooggevoelig te zijn.

Next!
Een goede actie, zo blijven dit soort types beschikbaar voor types als ik die ook erg gevoelig zijn, niet willen samenwonen en waarschijnlijk geen kinderen willen.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en hij heeft je behoorlijk gewaarschuwd.
Een paar weken geleden een man ontmoet, samen wonen en kinderen zijn al ter sprake gekomen... Zal wel aan mij liggen, maar is wel érg snel..
Precies Bibi, dat vind ik ook.

Doe een rustig aan. Ga eens een paar maanden leuke dingen doen, je ziet wel of het wat wordt.

Of heb je haast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven