Mode & Beauty alle pijlers

Kan deze combinatie?

01-02-2011 10:05 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb even jullie advies nodig, kan deze combinatie?

of is de stropdas te vel bij het overhemd? te gestreept?

Het pak is donkerblauw.

Beetje veel streep.......óf een overhemd met een fijner streepje, of een minder uitgesproken das nemen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik vind het indd wat veel streep.

En ik hoop niet dat het voor een blonde man is, want die zien er vrijwel allemaal uit als biggetjes als ze roze dragen.
Nee, is geen gezicht.
Dubbel
Ik zou een effen das doen op dat overhemd. Of een effen overhemd.
Ik zou 'n effen hardroze stropdas nemen, maar idd helemaal geen roze gebruiken bij 'n lichtharige man. Roze kan alleen bij donker haar.
Ik vind het ook niet zo mooi. Het jasje kan wel maar daar zou ik zelf dan bijvoorbeeld een witte blouse onder doen met een blauwe stropdas. Dit vind ik veel te druk en een beetje kinderlijk.
De stropdas zou ik sowieso weggooien. Lijkt net een snoeppapiertje zo glimmend en dan nog met van die mierzoete streepjes. Geen gezicht.
Ik sluit mij aan bij de rest. Of of, niet en en.

En blonde mannen met roze net biggetjes. Nou je het zegt. Ja!
Foto nu al weer weg?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kennelijk. NOu ja, de antwoorden waren duidelijk.
Hier is ie:

Ik vind het wel mooi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De kleur roze in de das lijkt ook anders dan de roze in het overhemd. Da's helemaal een no-go.

Maar, ik sluit me bij de andere aan, die das is sowieso geen gezicht. En op dit overhemd een effen das.
O nee. Streepjes met streepjes moet je gewoon nooit doen.
Heb een tijdje op de heren afdeling van de Bijenkorf gewerkt en daar was streep op streep not done. Het wordt te druk. Ik heb het in ieder geval nooit geadviseerd. Ik zou er een effen das op doen. Of een met een heel fijn motief.

De kleur roze is ook niet de kleur roze van het shirt.

Maar goed, wie ben ik om dat nu te zeggen natuurlijk.
Pfff. Mosterd.
4. Twee verschillende streepmotieven

De combinatie van een kostuum, overhemd en stropdas is relatief makkelijk wanneer je twee onderdelen hebt met hetzelfde patroon. Een gestreept overhemd met een gestreepte stropdas gaan samen wanneer de strepen van verschillende formaten zijn. Dit geldt ook voor een gestreept kostuum met een gestreept overhemd. Dus combineer altijd smalle strepen met brede strepen en nooit twee dezelfde of bijna dezelfde strepen.

Het kan dus wel. qua modepolitie.
Eigenlijk kunnen dit soort streepjes-stroppen uberhaupt niet meer... effen!
Ja, Elninjoo, dat is leuk. TO verwijdert de foto ( om wat voor reden dan ook) plemp jij m weer neer?
Ik zie de foto nog steeds staan hoor
quote:Nachttrein schreef op 01 februari 2011 @ 10:08:

Ik vind het indd wat veel streep.

En ik hoop niet dat het voor een blonde man is, want die zien er vrijwel allemaal uit als biggetjes als ze roze dragen.Een waarheid als een koe: Koeman is het levende bewijs van deze stelling.
Geen gezicht.
The time is now
quote:Murdoch schreef op 01 februari 2011 @ 10:41:

[...]

Een waarheid als een koe: Koeman is het levende bewijs van deze stelling.Die ziet er zonder roze ook uit als een big.
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven