Werk & Studie alle pijlers

wraakgevoelens....

02-02-2011 19:05 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
grrrrrr,

relatie nu 4 maanden voorbij... alle stadia al doorlopen en nu zo gefrustreerd! het gaat nog steeds niet goed met mij. hij komt overal mee weg... leeft zijn leventje al weer. houdt spullen van mij achter. ik krijg nog geld van hem maar hij laat via sms weten dat hij het daar niet mee eens is. einde discussie! hij negeert email, voice mail, sms.

hij is "door de breuk"vrienden kwijtgeraakt... maar ik weet van hun de werkelijke reden en die ligt niet in de breuk. die ligt bij hem...

en nu ben ik er zo boos maar eigenlijk verdrietig om. ik zit in de hulpverlening door de dingen er gebeurd zijn in de relatie.

en ik weet dingen van hem, kan hem kapot maken maar hij weet dat k dat toch niet zal doen want ik zit niet zo in elkaar!

nu schrijf ik tientallen smsen, email die ik vervolgens niet verstuur, want "ik wil hem niet kwetsen" maar hij doet het mij wel!

en dan blijf ik nog steeds om hem geven en hem zo vreselijk missen, soms nog met ongeloof dat dit ons is gebeurd... en dan huil ik er weer om... ik wordt zo heen en weer geslingerd in mijn gedachtes en gevoelens... heb ik me zo vergist in deze man... ligt het aan mij.. ik heb me kapot geanalyseerd...en ik kan er niks mee... ik heb de relatie gespiegeld in een email maar geen reactie... hij ziet of wil het niet zien... en hij heeft zo veel stukgemaakt bij mij... ben zo diep gegaan de afgelopen periode en het einde is nog niet nabij... en ik heb hem maar 4 x een email gestuurd... hij beloofde mijn ouders te zullen reageren als ik bel oid... maar dat doet hij niet. en k stalk hem niet, haal hem overal weg uit mijn computer...

gooi herinneringen aan hem weg, spreek af met vriendinnen, ben gaan sporten... maar elke dag blijft een gevecht... ik mis hem ook heel erg, heb zo veel van hem gehouden en dat s nog niet weg. wat moet ik er mee? de een zegt dat het PAS 4 maanden is en de ander dat het AL 4 maanden is... het doet nog zo pijn!

o ja, 3 jaar samen en hij heeft 2 kinderen die elk weekend er zijn
anoniem_116314 wijzigde dit bericht op 02-02-2011 19:09
Reden: verkeerde pijler
% gewijzigd
stom, verkeerde pijler..
Sproet, misschien moet je even aangeven wat je met dit topic wil. Dit is namelijk niet het eerste topic wat je met deze strekking hebt geopend.

Snap er niet veel van, maar hij leeft zijn leventje alweer, ben je hier jaloers op, of gun je hem dat niet.

Waarom is het mis gegaan, heeft hij het uitgemaakt?

(al die puntjes maken het vervelend te lezen)

Maar veel sterkte met het verwerken van je verdriet, richt je blik op de toekomst.
Sproet dit is je 7de topic! Misschien een idee om hulp te zoeken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zwuppelien: tips over hoe er mee om te gaan.. wat julli ozuden doen in deze situatie

en natuurlijk gaat zijn leven door, dat moet ook wel.alleen erg gefrustreerd dat ik zo diep in de emotionele problemen zit en hij niet. dat hij niet ziet hoe hij met me om is gegaan in de relatie. zelfs niet nadat ik het hem ( niet verwijtend, echt niet, ik zie ook in waar ik aan moet gaan werken!)

ik wil hem echt behoeden voor weer de zoveelste mislukte relatie. hij gaat ze niet behouden, en geen vrouw zou voor hem over hebben wat ik heb gedaan.

relatie waarin ik gaf en hij alleen maar nam, geen ruimte voor mijn dingen. zijn leven moest hetzelfde blijven...

ik richt me ook wel op de toekomst, maak plannen. vind het zo erg dat hij daar geen deel meer van uit zal maken. en ja, ik was ook niet meer gelukkig in de relatie maar ik hoopte er nog uit te zullen komen. alleen hij had nog andere problemen waardoor hij er geen energie meer in kon/wilde steken.

ik heb moeite met hem los te laten, hoe doe je dat?

ik mis hem nog zo erg
Sproet, hoe vervelend het ook is allemaal, het wordt nu echt tijd om jezelf bij elkaar te rapen en door te gaan met je eigen leven.

Verdrietig zijn mag natuurlijk, maar dit loopt uit de hand. Wees strenger voor jezelf. Geen berichten en mails meer die je niet verstuurd.

Zorg ervoor dat hij je niet meer kan mailen/sms-en/bellen.

Sluit het definitief af. Het contact totaal verbreken, ook met zijn kinderen. Wis zijn gegevens en richt je alleen nog op jezelf.
mag je beperkt posten dan? ik ben al wel verder hoor maar wilde alleen advies om met dit nu om te gaan..

anders verdwijn ik maar weer...
Sproet, schakel nou eens professionele hulp in. Hoe kan je het zelf met elkaar rijmen dat je wraakgevoelens hebt maar zo vreselijk van hem houdt?
hij is uit mijn gsm, email en de kinderen heb ik laten weten waarom ik het contact verbreek...

verdriet er om maar ze begrepen het wel...

net berichtje van oudste dat ze me wil bellen om bij te kletsen... tja, dat gaat natuurlijk niet..
quote:sproet35 schreef op 02 februari 2011 @ 19:22:

zwuppelien: tips over hoe er mee om te gaan.. wat julli ozuden doen in deze situatie

Je hebt in je vorige topics al ongeveer alle tips gekregen die er maar te geven zijn. Als jij er echter niks mee doet, dan kunnen wij tips geven totdat we eens ons wegen maar dat gaat echt helemaal niks uitmaken.

Ga alsjeblieft opzoek naar stevige professionele hulp.
ik liet al weten dat ik proff hulp heb...

gevoelens van boosheid zijn het, wraak nemen wil ik niet.

en houden van en haten liggen naast elkaar hoor..
Sproet je HEBT al miljoenen tips gehad hoe er mee om te gaan

Wanneer ga je die tips dan eens gebruiken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als je ex je zo slecht heeft behandeld, waarom zou je hem dan nog in je leven willen?

En hem behoeden voor een zoveelste mislukte relatie? Hoezo? Dat is niet jouw taak.

Jij bent zijn ex. Zijn nieuwe liefdesleven gaat jou niets aan.

Je hoopt natuurlijk dat hij nooit meer iemand ontmoet, of dat hij ongelukkig wordt. Maar het zou je niets moeten uitmaken.

Zijn toekomst is van hem, jouw toekomst is van jou. Die twee werelden hebben niets meer met elkaar te maken.
quote:sproet35 schreef op 02 februari 2011 @ 19:24:

mag je beperkt posten dan? ik ben al wel verder hoor maar wilde alleen advies om met dit nu om te gaan..

anders verdwijn ik maar weer...Je mag posten wat je wilt maar als er iedere maand een nieuw topic bij komt met ongeveer dezelfde inhoud wordt het misschien tijd om wat drastischer maatregelen te nemen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Chardonnay schreef op 02 februari 2011 @ 19:24:

Sproet, schakel nou eens professionele hulp in. Hoe kan je het zelf met elkaar rijmen dat je wraakgevoelens hebt maar zo vreselijk van hem houdt?Goeie Char!
summerdance, ik ben toch al gaan sporten, leuke dingen doen met vriendinnen, afleiding zoeken, proff hulp gezocht..

ik zit in een proces en dat kost tijd! ik doe echt mijn best!
Je hebt professionele hulp. Wat voor een tips krijg je van die persoon?
quote:sproet35 schreef op 02 februari 2011 @ 19:22:

en natuurlijk gaat zijn leven door, dat moet ook wel.alleen erg gefrustreerd dat ik zo diep in de emotionele problemen zit en hij niet. dat hij niet ziet hoe hij met me om is gegaan in de relatie. zelfs niet nadat ik het hem ( niet verwijtend, echt niet, ik zie ook in waar ik aan moet gaan werken!)

ik wil hem echt behoeden voor weer de zoveelste mislukte relatie. hij gaat ze niet behouden, en geen vrouw zou voor hem over hebben wat ik heb gedaan.

relatie waarin ik gaf en hij alleen maar nam, geen ruimte voor mijn dingen. zijn leven moest hetzelfde blijven...

ik richt me ook wel op de toekomst, maak plannen. vind het zo erg dat hij daar geen deel meer van uit zal maken. en ja, ik was ook niet meer gelukkig in de relatie maar ik hoopte er nog uit te zullen komen. alleen hij had nog andere problemen waardoor hij er geen energie meer in kon/wilde steken.

ik heb moeite met hem los te laten, hoe doe je dat?

ik mis hem nog zo erg

Vergis je niet Sproet, hij kan met de juiste vrouw misschien juist heel goed een langdurige relatie aangaan. Maar al kan hij dat niet, dan is het niet jouw taak om hem daarvoor te behoeden.

Laat het hem lekker zelf uitzoeken. Wat kan jou het schelen of hij hierna een langdurige relatie zal aangaan of niet?
bommi,

ik hoop juist dat hij niet meer dezelfde fout zal gaan maken!!!!

maar ik begrijp dat jullie vinden dat ik genoeg gepost heb hierover

dus ik verdwijn maar
Je hoeft niet weg te gaan, Sproet.

Het valt mensen op dat je steeds over hetzelfde onderwerp een topic opent, als je het zo moeilijk vind om verder te gaan met je leven, je krijgt zelfs wraakgevoelens, je kan de man kapot maken. Misschien is het tijd om professionele hulp in te schakelen.

als jeje verhaal nog een keer kwijt wil, tuurlijk, spuit maar het is een openbaar forum.
Ik snap je wel hoor. Je baalt er enorm van dat je zoveel hebt gegeven en maar zo weinig hebt terug gekregen. Maar in plaats van zo boos en verdrietig te blijven, kun je hier beter een les uittrekken. Niet zoveel meer geven, als je daar niets voor terug krijgt.
quote:sproet35 schreef op 02 februari 2011 @ 19:29:

summerdance, ik ben toch al gaan sporten, leuke dingen doen met vriendinnen, afleiding zoeken, proff hulp gezocht..

ik zit in een proces en dat kost tijd! ik doe echt mijn best!

Dat geloof ik ook wel Sproet.

Maar elke keer er weer een topic over openen gaat je echt niet helpen

Het is een beetje als elke keer tegen jezelf zeggen

Ik voel me niet zo lekker...

En dan na een uur:

Ik voel me nog steeds niet zo lekker

En dan na twee uur, nee hoor, ik voel me nog steeds niet zo lekker, ik denk dat ik ziek wordt

Wedden dat je na drie uur echt ziek bent?

Wat jij moet doen is LOSLATEN!

er niet meer mee bezig zijn

En JA dat kan..

Je kan die knop omzetten

Maar wat jij doet is elke keer die knop weer een beetje extra aanzwengelen
Aanvulling,

Aan je zelfvertrouwen gaan werken is ook heel belangrijk.
quote:sproet35 schreef op 02 februari 2011 @ 19:31:

ik hoop juist dat hij niet meer dezelfde fout zal gaan maken!!!!

Ik hoop dat je snel je vizier op jezelf richt. Dat je jezelf weet te behoeden voor dit soort relaties, dat jij dezelfde fout niet meer maakt.

Jij bent belangrijk, niet hij.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven