Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Bo, ik zal niet zeggen dat ik echt verslaafd ben aan boer zoekt vrouw. Maar ik vind het heerlijk om naar te kijken. Voor een groot gedeelte ook uit plaatsvervangend schaamte over wat voor lompe dingen er nu weer worden gezegd en hoe erg sociaal gehandicapt de boeren soms over lijken te komen. Ik vond het vorig jaar een leukere serie, het was oprechter en de liefde was echter aanwezig. Ik twijfel dit jaar heel erg of de vrouwen het niet meer als een soort wedstrijd zien om als laatste over te blijven zonder dat daar gevoelens bij komen kijken.

Kortom, ik kan me ook voorstellen dat het je niet zo kan boeien

Wat vervelend voor je kinderen dubio. Het lijkt me sowieso een rare situatie om degene van wie je ooit zoveel hield dat je kinderen met hem wilde krijgen, diezelfde kinderen nu eigenlijk zoveel pijn ziet doen. Die loyaliteit vind ik altijd vreemd om te zien, want waar verdient zo iemand dat aan? Puur en alleen aan de onvoorwaardelijke liefde die kinderen nu eenmaal voor hun ouders voelen. Raar eigenlijk... Vervelend dat je het moet zien gebeuren. Aan de andere kant wel weer fijn dat ze dan zo'n leuke moeder hebben om bij te blijven!

Phoehee, heel veel plezier met wintersporten! Moet heerlijk zijn om het weer te kunnen doen! Vorig jaar was je nu al vier maanden zwanger. Zijn jullie toen ook geweest? Ik hoop dat je er lekker van kunt genieten! Kan okkie mee met langlaufen, of durf je dat niet aan in de draagzak? De collega van mijn vriend brengt de kinderen naar het kinderdagverblijf op de fiets: 1 voorop en 1 in de draagzak op haar rug. Geloof niet dat dat nou echt zo veilig is...

Gelukkeling, is het echt de moeite waard, die serie? Ik zie elke keer de voorfilmpjes en denk dan: waarom pas om tien uur? Als ik dan nog een aflevering moet gaan kijken, ben ik zo laat klaar om naar bed te gaan. Ik heb nu dus nog niks gezien...

Its, dat stuiteren ( ) is dat niet over gegaan bij het beginnen van nieuwe medicijnen? Of ben je uiteindelijk niet gestart met een mogelijke zwangerschap in de nabije toekomst? Ik heb je een tijdje terug in ieder geval over ritalin zien schrijven. Het lijkt me verschrikkelijk om zo'n vol hoofd te hebben!

Ik heb dit weekend wel rustig aan gedaan. We zijn niet weggeweest, ik heb alleen heel veel wasjes gedaan en weggestreken en we hebben boodschappen gedaan en hardgelopen. Ik vond het wel weer lekker, helemaal niks hoeven. Volgende week kan het immers zo weer anders zijn!

Ik ben weer bijna op mijn werk. Als het goed is heb ik de komende paar dagen weer wat te doen (eigenlijke is het vooruit werken wat ik doe, dus niet echt handig. Tegen de tijd dat dit dus af moet zijn zitten we weer met het probleem dat ik veel te snel klaar ben en weer nutteloze klusjes moet gaan zoeken... ) dus misschien dat de week wel weer snel voorbij gaat!

Ik hoop voor jullie ook op een lekker weekje. Zoebie eindelijk zonder gips, bo fantaserend over gordijnen en wittinten (vergis je niet, dat zijn er nogal wat!) phoehee in het wit van de sneeuw, gelukkeling dromend van heerlijke vakantie...

Werk ze vandaag allemaal! Liefs!
Goedemorgen!

ING kun je die serie niet terugkijken op uitzending gemist? Kun je ze wanneer jij dat wil gewoon aanzetten. Dat doe ik meestal met series. Heel lang kijk ik niet en dan ineens vier uitzendingen achter elkaar.

Pff ja verschillende wit tinten. Dat zijn er zoveel. Daar kwam ik pas achter toen we dut huis gingen opknappen....ik heb nu veel wit en veel blauw. Gek eigenlijk, want blauw is nooit mijn kleur geweest. Maar in huis vind ik het wel fijn. Fris en rustig ( al moet ik er wel bijzetten dat mijn muur metalicblauw is)

Zien zonder gips! Nu weer even een beetje spieren kweken in dat polsje :)!

Tof hoe je vertelde over de echo van afgelopen week.

Dubio wat rot om te moeten zien dat je kinders keer op keer teleurgesteld worden door zijn afwezigheid.

Phoehee hoe zijn de eerste tochtjes. Vind Ok de sneeuw wel leuk?

Nou ik ben bijna bij m'n broodheer, dus ik wens jullie een fijne dag!
Luonto, ik ga er vanuit dat ik het kan terugkijken. Misschien zet ik het vanavond wel tijdens het fietsen aan. (als ik de handdoekenwasjes heb opgevouwen. Wat kan een mens een hoop was hebben zeg. Of ik vooral omdat ik gewoon anderhalve week denk geen tijd te hebben om te wassen en nu in een weekend 7 wassen draai )
Viva doet het weer eens niet, dus ik kom niet zo uitgebreid kletsen. Want ik typ niet zo makkelijk op de iphone

Ingh, ik slik gern medicatie omdat ik zwanger wil wordem. Heb het wel getest en merkte een beetje verschil. Bij itsman is duidelijk te merken of hij het wel of niet slikt.

Luonto werkse

Zoeb, hoop dat je zonder gips wat mobieler bent en dat de pijn snel afneemt

Ik ga maar eens richting mensendieck en dan werken. Geen zin in want weer een hele hoop gedoe maar in Maart is dat allemaal over
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh, dus jullie gaan samen een stuiterbal voortbrengen Its? Als jij en je vriend er last van hebben, is de kans op een kindje met ADHD dan groter, of is het niet iets genetisch?
Nou, in de hoop dat ik er niet weer word afgegooid: goedemorgen :-)

Luonto, werk ze! Ik heb geen verstand van alle tinten wit, maar ik vind vast wel iets dat leuk staat. Als het maar licht en helder is, dan vind ik het al snel mooi.

Ingmagh, wat een rotsituatie eigenlijk, op je werk. Het is toch ergens vreemd dat je moet uitkijken om niet te veel en te ver vooruit te werken, omdat je je anders doodverveelt!

Ik hoop zo dat er een andere, leuke baan op je pad komt.

Zoeb, wat een pech nou weer dat je juist die arme pols moest stoten!

Ik weet wel dat gebroken botten nog lang pijn kunnen doen als je ze stoot; Ro heeft het na vele jaren nog steeds hoor. Het blijft blijkbaar toch een zwakkere plek, of in ieder geval een pijnlijkere plek.

Its, gelukkig maar dat je niet heel veel verschil merkt na het stoppen met de medicatie. Anders wordt de prijs die je betaalt voor een zwangerschap wel heel hoog natuurlijk.

Gelukkeling, bedankt voor de link! Ik ga binnenkort eens kijken, leuk.

Jij had dus hetzelfde beeld als ik, van its als een pieuw-poing-stuiterballetje in de gang

Dubiootje, lijkt me niet makkelijk, om je kinderen zo te zien als hun vader het laat afweten. Het is zo'n dunne lijn, tussen je kinderen steunen en ze hun eigen relatie met hun vader laten ontdekken. Gelukkig was het concert wel mooi!

Netje, *zwaai* terug!!

Hoe is het met je tanden? Heb je nog last of is het vanzelf weggetrokken?

Hier is het weer superzonnig, maar het was wel -5 vanochtend... brrr.

Ik ga vandaag eens kijken wat we allemaal moeten verhuizen, even inventariseren.

Er komt een enorme lijst met "Spullen van Ro" en een veel kleinere lijst "Spullen van Bo" , dat weet ik nu al!
die kans is heel erg groot. Ik geloof iets van 70 tot 80% als beide ouders het hebben. Dus ik vrees het ergste . Dan wordt het gewoon een huis met drie twee stuiterballen en itsman
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen! Wat hebben jullie al veel geschreven!

Ja Bo ik zie het nog dooooooooooing, denghh, pokpok-pok roooooooooool...............een fijne dag vandaag!

Ing bordje niet storen op de deur, groot scherm, serie aan en rustig gaan zitten, het is een prachtige serie! vooral deel twee, ik heb een dikke traan gelaten om de kindjes en Saskia.

Dubio dat is heel heftig om mee te maken, ik heb het gered en mijn mond kunnen houden, maar nu mijn zoon precies weet hoe zijn vader is en daar zelf achter is gekomen, deed dat me toch veel verdriet om die luchtbel uit elkaar te zien spatten. Terwijl ik altijd dacht dat als hij het begreep, me dat een opsteker zou geven, is dat niet zo.

Sterkte allemaal op het werk vandaag, ik ga sporten, boodschappen doen en naar mijn moeder. Volle dag vandaag.

Jeetje wat druk hier op de vroege morgen. Nou ja, bijna middag dan.

Ik heb alweer twee uurtjes werk erop zitten. Over-overmorgen mag het gips eraf. Lijkt me heerlijk. Ik zie onder het gips een hele vieze schilferige hand. Nu durf ik er niet aan te zitten. Het jeukt nog niet en dat wil ik zo houden.

Bo leuk al dat inpakken. Ro heeft dus veel werk. Ga je ook meteen opruiming houden?

Duub lastig als de pappa het laat afweten. Fijn

voor de meisjes dat jij er dan nog iets leuks van kan maken. Lijkt me erg frustrerend.
Ik wilde nog meer neerzetten maar drukte weer eens op verzenden.

Ing lastig als je na twee dagen je werk al af hebt en je de rest van de week niets meer hebt. Ben je nog aan het solliciteren?

Its ik zie nu ook een kleine lieve stuiterbal voor me.

Ik zie dit jaar nog een kleinkind in de sterren. maar dat is wetenschap met voorkennis. Mag eigenlijk niet hè.

Luont ik moest lachen om je broodheer. (wat de iPhone wijzigt in " bepoeierd". Haha.
Oooowwww we moeten de septische tank laten legen; bah bah bah.

Ik wil gewoon riolering, echte riolering, en geen nare tanks meer in de grond.

*lampje*

Het nieuwe huis hééft riolering! Binnenkort ben ik van al dit gedoe af!
Haha jij gaat niet weten wat je overkomt. Verwarming die het altijd doet. Riolering, afwasmachine. Heb je ook een douche of weer een bad?
Jakkes, dat is een vies werkje, daar komen ze voor met zo'n stofzuigerauto toch? Wat een verbeteringen staan jullie te wachten, heerlijk.

Dus we hebben tot nu toe *schraapt keel*

Ruigpoten....typfouten

Lebmagen....Zoebie??????

Sjokkend.....was een alternatief voor schoonzus van Ing

Bepoeierd.....broodheer
In FR zeggen ze dat zo'n tank milieu-vriendelijker is dan riolering. Heb me er nooit zo in verdiept. (niet letterlijk lezen )

Robo, over die muren die je wit wil verven, neem aan dat je geen spierwitte muren wil? Ga niet zoeken naar kant en klare verf, want die bestaat volgens mij niet. Je zal moeten laten mengen. Ik ben minstens 3 maanden bezig geweest de goede kleur te zoeken, onvindbaar, daarna zelf laten mengen en dat ging na een paar keer proberen goed. Jaren later vertelden ze me in de verfwinkel dat zodra er een buitenlander kwam vragen om blanc, mais pas vraiement blanc, men direct 'mijn' kleur aanbood. Had er patent op moeten aanvragen. Die kleur was niets speciaals, gewoon gebroken wit in het nederlands, maar dat kwam dus niet overeen met blanc cassé of ivoire of iets dergelijks. Het wit van de winkel was of te geel of te rose. Of het werd lichtbeige. Het is inmiddels bijna 10 jaar geleden, maar wat een drama was het. Ik wist zelf precies wat ik wilde, maar kon het gewoon niet krijgen/uitgelegd krijgen. En op zo'n kleurenwaaier stond de goede kleur ook niet!
Wow Siensien, wat een gedoe om de goede kleur te krijgen!

Ik heb al wel ervaring, want toen we in dit huis een kamer gingen opknappen had ik een bepaalde kleur zachtgroen in mijn hoofd die uiteindelijk ook gemengd is voor ons.

Ik heb dus goede hoop

De putpompmensen komen volgende week maandag... wat een Valentijnscadeau

Zoeb, in het nieuwe huis is een pràchtige badkamer Oudroze met witte tegels, echt héééél mooi, hahaha. Er is een bad met een douche erboven, dus een beetje hetzelfde ( behalve dat we een plafond hebben en alles netjes is afgewerkt).
Bo bij jou ook zo zonnig dus, heerlijk.

Ik heb vandaag toch al gesnowboard, ik voeden in de skihut, snowboarden en vriend met Okkie wandelen. Daarna weer voeden in de skihut. We zijn met vrienden dus kunnen we mooi afwisselen en is niemand alleen.

Heerlijk zonnig en warm! En toch sneeuw.

Ingmagh ik fiets en sport niet met Okkie in de draagdoek, te gevaarlijk.
Hoi Robo, zou je nog een fotootje hier kunnen plaatsen, ben wel erg nieuwsgierig. Als het niet kan om privacy redenen, is het ook goed
Wat heerlijk al die verhalen over verven en witte verf!

Met mij gaat het wel redelijk, Bo! Heb 2 dagen flink last gehad, en ineens was het donderdagmorgen stukken minder! Moet a.s. donderdag weer, en het is nu rustig dus hou ik het tot die tijd wel uit.

weer voor iedereen!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Getver ik heb een volle fles azijn kapot laten vallen en alles stinkt nu. Moest wel meteen aan de soep denken.

Ik wil ook verven en behangen en goed poetsen. ik heb met een hand ramen gelapt. Goed hè.
Netje dat is heel fijn, dan loopt alles toch nog met een sisser af, gelukkig maar.

Bo mooi oudroze is niet lelijk toch? als de wastafel maar niet oudroze is en de tegels meest wit zijn....

Phoehee lekker dat je al hebt kunnen snowboarden, kun je het nog? Fijn zulke vrienden! hebben zij ook een kindje?

Zoebie wat errug bah! nu staan de honden zeker niet te popelen om je te helpen schoonmaken?
O ja wat ik nog vergeet, Its heb je een vandaag gezien? het ging over ADHD, dat bijna 65% procent op te lossen is met een dieet.

Een professor Pelsser heeft er een artikel over geschreven in the lancet
Zo, we hebben er weer een avondje praten over rentes en lasten en dat soort interessants opzitten :-)

Ben erg moe, ik ga lekker slapen zo.

Phoehee, het klinkt heerlijk daar; geniet met je mooie zoon en lieve vriend!

Zoebie, de geur van azijn is zo lekker indringend

Wel goed om de vloer te ontvetten!

Netje, dat is nog eens fijn, dat je kies zich rustig houdt!

Taha, ik begrijp dat je nieuwsgierig bent naar ons mooie huis :-) maar ik zet nog even geen foto hier neer.

Als de voorlopige koop een definitieve koop is geworden doe ik dat wel!

Gelukkeling, de badkamer is geen schoonheid, maar helemaal netjes en dus vind ik het wel even goed, ik wen vanzelf wel aan de kleuren (hoop ik!).
Fijn, mijn fantasie slaat al op hol, over het behang en de oudroze tegeltjes (zie allerlei Engelse taferelen voor mij)
Duizelt het al? Lijkt me saaie kost. Maar wel nodig natuurlijk.

Ik ga werken. Nog twee dagen. Jippie.
Succes vandaag, Zoebie.

Knap hoor, hoe je het toch allemaal volhoudt ondanks de eikel van een bedrijfsarts en je pols.

Vannacht slecht geslapen, en vandaag één van de hormoonprikken. Dus rustig aan maar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven