Citruspers, welke?

08-02-2011 20:15 8 berichten
1 Van de belangrijkste vragen in het leven:

welke citruspers ga ik kopen?

Mijn ervaring is dat ik hier op het forum vaak nuttige tips krijg, dus wie weet hebben er ook hierover mensen nuttige tips.

Onze citruspers heeft het begeven en nu moet er een nieuwe komen. En dan wel 1 die mooi staat in onze nieuwe keuken (alle andere apparaten zijn rvs). Het moet ook nog een goede zijn, aangezien wij voor ons alle vier iedere ochtend sinaasappels uitpersen. Ook nog graag 1 die makkelijk schoon te houden is (in de vaatwasser) en waar je je beker onder kan zetten (dus geen opvangkan).

Ik heb een prrrachtige gezien van Solis, a 230 euro. Beetje veel vind ik. Op internet lees ik hier wel heel positieve ervaringen over en ook de tip precies hetzelfde apparaat van het merk Gastroback te nemen. Maar ik kom er niet achter waar ze die dan verkopen.

Alle tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Gastroback is online te koop: zie deze link
Dank!

Maar ik zoek een ander type: Gastroback 41149.
Moeilijk te vinden inderdaad.

En die ik vind zijn op de 200 euro, terwijl anderen veel goedkoper lijken (maar daar staat dan geen winkel bij).

Misschien morgen bellen met een electrozaak-huishoudzaak of zoiets, kijken of ze deze voor je kunnen bestellen?
klik
Ik wilde ook graag die jij noemt maar ik vond hem veel te duur. Heb uiteindelijk een van princess gekocht( vind ik normaal niet zo'n bijzonder goed merk). Ook met hendel. Hij werkt goed en ik gooi alles in de vaatwasser. Is wel plastic binnenwerk geen rvs buitenkant wel. Nadeel van deze is dat je met kleine sinaasappels wel eens hebt dat hij niet in de houder blijft hangen maar dat woog voor mij niet op tegen de prijs van de andere. Heb hem vorig jaar bij Blokker gekocht voor ongeveer 65¤ meen ik
Wat lief dat je bent gaan zoeken! Ik ben er vanmiddag al heel wat tijd mee bezig geweest en heb inmiddels de fabrikant in Duitsland een mail gestuurd met het verzoek me de adressen te geven van verkooppunten in Nederland.

En plan B is onze Duitse keukenleverancier even vragen of hij hier makkelijk aan kan komen, bij voorkeur voor inkoopprijs.

Maar wie weet roept iemand hier wel dat ik juist die van Philips, Tefal, whatever moet nemen en dat die maar 6 tientjes kost dan.
Dit is hem trouwens http://m.ciao-shopping.nl/Princess_1951__309771

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven