Full House deel 2
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:40
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
woensdag 9 februari 2011 om 18:58
spannend uma! o ik weet het nog zo goed, het is echt zo raar om met je spulletjes naar het ziekenhuis te gaan in de wetenschap dat je binnen een paar uur een baby in je armen hebt!!!
Heb je een beetje een goed netwerk voor na de ks? Je mag 6 wk niet tillen, niet te vaak traplopen etc etc
Mijn man had zorgverlof opgenomen was heel fijn
Heb je een beetje een goed netwerk voor na de ks? Je mag 6 wk niet tillen, niet te vaak traplopen etc etc
Mijn man had zorgverlof opgenomen was heel fijn
woensdag 9 februari 2011 om 21:46
Zitten er niet twee babietjes aan te komen? Ik ben viva een beetje kwijtgeraakt, maar dit heb ik nog wel goed onthouden. Bengel en Uma, zet hem op! Spannende tijd voor jullie!
Begin dec heb ik gesolliciteerd en een week later ben ik fulltime aan de slag gegaan. Het was eerst de bedoeling drie dagen te gaan werken, maar manlief werd juist in de week ontslagen (bezuinigingen) en ik had dus het 'geluk' mijn contract op te kunnen zetten in 36u. Huishouden is een puinhoop en met savonds vergaderingen en cursus kom ik niet vaak aan een rondje viva toe...
Ik vind het al moeilijk worden de kleine man 'baby' te noemen, hij kan al zo veel! Ben ook ontzettend trots op hem en kan er zoveel meer van genieten van kindje nr drie. Kriebels voor nr vier beginnen een beetje naar de achtergrond te verdwijnen. Drie kinderen passen nog in de auto
Goed, ik wilde gewoon even zwaaien en de twee dames een goede bevalling toewensen. Ik kom zeker nog wel eens spieken! Groetjes van aapje
Begin dec heb ik gesolliciteerd en een week later ben ik fulltime aan de slag gegaan. Het was eerst de bedoeling drie dagen te gaan werken, maar manlief werd juist in de week ontslagen (bezuinigingen) en ik had dus het 'geluk' mijn contract op te kunnen zetten in 36u. Huishouden is een puinhoop en met savonds vergaderingen en cursus kom ik niet vaak aan een rondje viva toe...
Ik vind het al moeilijk worden de kleine man 'baby' te noemen, hij kan al zo veel! Ben ook ontzettend trots op hem en kan er zoveel meer van genieten van kindje nr drie. Kriebels voor nr vier beginnen een beetje naar de achtergrond te verdwijnen. Drie kinderen passen nog in de auto
Goed, ik wilde gewoon even zwaaien en de twee dames een goede bevalling toewensen. Ik kom zeker nog wel eens spieken! Groetjes van aapje
woensdag 9 februari 2011 om 22:29
Ik word gewoon gesmst doorViool waar ik ben? Ik zie: vioolgsm in m'n scherm dus denk dat Bengel is bevallen, maar nee: of ik griep heb ha ha.
Nee hoor ik was heerlijk buiten met de kindjes en vanmiddag sliep A, jongens speelde bij m'n zus en ik heb lekker gelezen in een tijdschrift! Heerlijk! Helemaal stil om me heen, geweldig.
Aapje, wat balen dat je msn is ontslagen!!! Zorgt hij nu fulltime voor de kinderen?
Sardegna, leuk hè die geluidjes!!! Echt genieten!
Viool vind je het raar dat gepers van O na een hele banaan
5x5, en oudste naar school geweest of thuis?
Rikst balen van judo! Mss een beetje pushen of een vriendje mee? Even met de leraar overleggen?
Tieger wow wat gaaf van dat zelf verschonen!!!! Oooh je mag trots zijn hoor!!!
Ah de vierde .
Ik ben dus nog steeds niet ongesteld, rare krampen, afscheiding (sorry..)... Nee jan niet zwanger zijn. Netjes condooms gebruikt. Het zal wel een eusprong zijn geweest.
En toch denk ik: als... Zou ik dat leuk vinden?? Ik weet niet, meisje als laatste voelt zo goed! Ik kan me er niet nog een meisje of nog een andere jongen bij bedenken!
Nee hoor ik was heerlijk buiten met de kindjes en vanmiddag sliep A, jongens speelde bij m'n zus en ik heb lekker gelezen in een tijdschrift! Heerlijk! Helemaal stil om me heen, geweldig.
Aapje, wat balen dat je msn is ontslagen!!! Zorgt hij nu fulltime voor de kinderen?
Sardegna, leuk hè die geluidjes!!! Echt genieten!
Viool vind je het raar dat gepers van O na een hele banaan
5x5, en oudste naar school geweest of thuis?
Rikst balen van judo! Mss een beetje pushen of een vriendje mee? Even met de leraar overleggen?
Tieger wow wat gaaf van dat zelf verschonen!!!! Oooh je mag trots zijn hoor!!!
Ah de vierde .
Ik ben dus nog steeds niet ongesteld, rare krampen, afscheiding (sorry..)... Nee jan niet zwanger zijn. Netjes condooms gebruikt. Het zal wel een eusprong zijn geweest.
En toch denk ik: als... Zou ik dat leuk vinden?? Ik weet niet, meisje als laatste voelt zo goed! Ik kan me er niet nog een meisje of nog een andere jongen bij bedenken!
donderdag 10 februari 2011 om 08:44
goedemorgen!
amalia weer boven water
5x5 succes bij de reumatoloog!
viool enge dromen bah wat kun je dan naar wakker worden he
aapje zo klinkt superdruk daar bij jou! Succes met alles!
al een baby geboren??? (en gaan we dan massaal toch kriebels krijgen voor een 4de hihi)
Ik ga zo aan het werk, iedereen al de deur uit, heb pas om half 10 een vergadering op het hoofdkantoor en dat is hier vlakbij dus maar even thuis nog rommelen en koffie drinken!
amalia weer boven water
5x5 succes bij de reumatoloog!
viool enge dromen bah wat kun je dan naar wakker worden he
aapje zo klinkt superdruk daar bij jou! Succes met alles!
al een baby geboren??? (en gaan we dan massaal toch kriebels krijgen voor een 4de hihi)
Ik ga zo aan het werk, iedereen al de deur uit, heb pas om half 10 een vergadering op het hoofdkantoor en dat is hier vlakbij dus maar even thuis nog rommelen en koffie drinken!
donderdag 10 februari 2011 om 08:48
Is J ookal weg ? Ik merk dat ik het wel pittig vind dat ik " in 1x" in mn werk beland. Even opstarten lijkt me ideaal !
Zo ga hier eerst de schone babywas opruimen, zo leuk, bedje opmaken, schone commode, loungekussenetc al die leuke kleurtjes!
Iemand nog leuke schoenentips voor zoons? Hip &ubercool
Zo ga hier eerst de schone babywas opruimen, zo leuk, bedje opmaken, schone commode, loungekussenetc al die leuke kleurtjes!
Iemand nog leuke schoenentips voor zoons? Hip &ubercool
donderdag 10 februari 2011 om 14:27
www.baby-kidsfashion.nl Viool.
Ik vind Quickgympen altijd erg leuk trouwens. Maar je moet bij gympen wel letten op een leren binnenkant anders is het niet zo goed voor je voeten.
Mijn jongste wil alleen maar op gympen lopen, helemaal niet zo goed voor die voetjes in de groei. En die prachtige dure schoenen die ik heb gekocht en hij nota bene zelf heeft uitgezocht!! wil hij niet meer aan. Mss moet ik die gympen en laarzen en ander slecht schoeisel maar eens verstoppen zodat hij zijn echte schoenen wel aan MOET.... Zal wel een drama opleveren.
Oh, ik moet oudste alweer bijna halen... time flies.
Ik vind Quickgympen altijd erg leuk trouwens. Maar je moet bij gympen wel letten op een leren binnenkant anders is het niet zo goed voor je voeten.
Mijn jongste wil alleen maar op gympen lopen, helemaal niet zo goed voor die voetjes in de groei. En die prachtige dure schoenen die ik heb gekocht en hij nota bene zelf heeft uitgezocht!! wil hij niet meer aan. Mss moet ik die gympen en laarzen en ander slecht schoeisel maar eens verstoppen zodat hij zijn echte schoenen wel aan MOET.... Zal wel een drama opleveren.
Oh, ik moet oudste alweer bijna halen... time flies.
donderdag 10 februari 2011 om 14:52
Zwaai terug naar aapje!
Dus nu werk jij fulltime en man is thuis? Modern hoor Wel gek, ineens van thuismoeder naar fultime baan lijkt me.
Amalia onwijs schattig dat jurkje!
5x5 doet rustig aan, goed zo.
Uma, krijgen we DE datum toch wel te horen hoop ik???
Viool eindelijk beter of niet? Watten uit je hoofd?
Hier rare prutnacht, met huilend meisje. En het ging net zo goed Ze heeft al 4 dagen niet gepoept, en normaal iedere dag, misschien heeft dat ermee te maken. Overdag is ze wel vrolijk gelukkig en eet en drinkt goed.
Dus nu werk jij fulltime en man is thuis? Modern hoor Wel gek, ineens van thuismoeder naar fultime baan lijkt me.
Amalia onwijs schattig dat jurkje!
5x5 doet rustig aan, goed zo.
Uma, krijgen we DE datum toch wel te horen hoop ik???
Viool eindelijk beter of niet? Watten uit je hoofd?
Hier rare prutnacht, met huilend meisje. En het ging net zo goed Ze heeft al 4 dagen niet gepoept, en normaal iedere dag, misschien heeft dat ermee te maken. Overdag is ze wel vrolijk gelukkig en eet en drinkt goed.
donderdag 10 februari 2011 om 17:20
Rot sardegna van prutnacht!
Ik heb nu pijn achter oog, voorhoofd, slapen ( de voorholte ??)
Ootje moet echt huilen heel zielig bij persen, buikje. Ik vind het zo sneu. Ik laat haar even zoveel mogelijk borstdrinken.
Amalia hier ook, tot 7e hele goeie schoenen met zooltjes e d. Oma's opa's kwamen met nikes mijn dure schoenen " stom " nog 1 jaar gedwongen, rond 9 jaar, alleen nikes. Ik keek nu naar zn voeten (10 jaar) ziet er gewoon veeel minder okee uit, echt slecht dit ! Wat baal ik hiervan. Ik wil dat hij weer goede gaat dragen, ga toch terug naar de voeten speciaal zaak.
Ik heb nu pijn achter oog, voorhoofd, slapen ( de voorholte ??)
Ootje moet echt huilen heel zielig bij persen, buikje. Ik vind het zo sneu. Ik laat haar even zoveel mogelijk borstdrinken.
Amalia hier ook, tot 7e hele goeie schoenen met zooltjes e d. Oma's opa's kwamen met nikes mijn dure schoenen " stom " nog 1 jaar gedwongen, rond 9 jaar, alleen nikes. Ik keek nu naar zn voeten (10 jaar) ziet er gewoon veeel minder okee uit, echt slecht dit ! Wat baal ik hiervan. Ik wil dat hij weer goede gaat dragen, ga toch terug naar de voeten speciaal zaak.