Mode & Beauty alle pijlers

Oogschaduw

10-02-2011 15:53 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar goed merk mascara en een oogschaduw. Normaal gesproken gebruik ik de goedkopere merken van de drogist of de Hema. Het is belangrijk dat de kleur lang blijft zitten.

Tips over welk merk ik het beste kan aanschaffen zijn welkom.

Verder wil ik ook om een kleuradvies vragen wat de oogschaduw betreft.

Voor onze bruiloft word ik opgemaakt door een visagist (maar door met door mij zelf aangeschafte make up)

Normaal gesproken gebruik ik uitsluitend diverse tinten bruin.

Ik heb groene ogen, en blond (geverfd) haar. Ik heb een lichte huidskleur met een rozige ondertoon (dus niet gelig) De jurk is gebroken wit, er zit een werkje in met een zilveren draad(subtiel). Ik draag zilveren en witgouden sieraden. Ik ben sterk geneigd om voor veilig bruin te gaan, of hebben jullie beter adviezen?

Bedankt voor t meedenken!

Make up loze Merel
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
quote:heleen1234 schreef op 10 februari 2011 @ 16:19:

Bourjois heeft van die makkelijke doosjes met drie kleuren die je mooi in elkaar kunt laten overlopen. Blijft lang zitten en ik vind het zelf mooi wanneer het van lichter naar donker gaat op het oog.

[afbeelding]

(ik heb de derde van de bovenste rij, erg mooi, beetje gouden gloed eroverheen.)

Is het erg als ik zeg dat ik ze bijna allemaal heb

Ze bevallen echt uitstekend! Vooral de paarse, grijze en de limited kersteditie vind ik heel erg mooi
Wat wel geweldige oogschaduw is (maar weet niet of je nog meer tips nodig hebt), zijn Sleek Palettes die wel alleen via internet te bestellen zijn. Er zijn palettes in verschillende kleurengamma's en elke palette bestaat uit 12 kleuren oogschaduw. De prijs is een lachertje, 8 euro! Ik was er eerst vrij skeptisch over maar na allemaal jubelende reviews op internet, heb ik toch besloten om te kijken of het wat is en het is werkelijk waar geweldige kwaliteit! Ik doe wel altijd oogschaduwbasis op onder mijn oogschaduw, dan blijft het echt de hele dag zitten. De kleurtjes zijn goed gepigmenteerd en erg mooi. Zelf heb ik de Storm palette met allerlei natuurlijke tinten, er zitten zowel glimmende als matte tinten bij. En eens met de meesten hier dat ik met jouw ogen zou gaan voor aard/bruine tinten en zo dicht mogelijk bij je eigen stijl zou blijven.
Mooie wimpers Heleen!!
Sephora heeft ook erg fijne oogschaduws. Die zijn iets duurder dan gemiddeld, maar prachtg.

Heb nu even geen tijd om naar een plaatje te googlen. Zal vanavond even voor je kijken.
Prachtige ogen Heleen!

Bedankt voor al goede adviezen forummers
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
quote:MereldeMus schreef op 10 februari 2011 @ 17:16:

Prachtige ogen Heleen!

Bedankt voor al goede adviezen forummersT komt hier niet zo mooi uit, maar dacht omdat ik op deze foto erg met m'n ogen knijp kun je een beetje zien hoe het dan 'zit'. Maar mijn wimpers kregen dus een extra laagje, je kunt het ook zonder extra laagje doen dan is het minder dik zal ik maar zeggen. Ik kreeg de tip van mijn kapster en was er iig erg blij mee (het was dik 30 graden op mijn trouwdag dus was wel blij dat m'n ogen iig vlekvrij waren)
Neutraal! en vooral geen foundation met een shimmer of lichtreflecterende deeltjes want dan lijk je op de foto een lijk. Onder je oogschaduw kun je oogschaduwbasis van de hema gebruiken. Die doe je op en veeg je uit met je vinger, een dun laagje poeder erover en dan je oogschaduw, gegarandeerd 24 uur lag veegvast.

Voor lippen en wangen is benetint van benefit erg mooi. Heel subtiel.
Die oogschaduwbasis van de Hema is wel echt een aanrader ja! Die heb ik ook gebruikt onder mijn mascara op onze bruiloft.
Die wimperextensions zijn trouwens ook mooi zeg
MAC! Laat je daar goed adviseren en ook opmaken, weet je gelijk hoe het staat!

En waarom neemt jouw visagiste geen make-up mee? Wat raar.
Zou voor Mac kiezen heeft heel veel keuze nl en de visagisten

geven je een goed advies ,je kunt de make-up die je wilt aanschaffen aan laten brengen. Kun je altijd nog zien of je het wilt of niet. Beste is om s' ochtends naar binnen te stappen als het niet druk is en alle tijd voor je hebben. Of een afspraak maken.

Ook hebben ze er goede foundations die op je huidskleur afgestemd is en je niet ziet zitten. Maar je wel een mooie egale huid geven het heet studio tech.
Ik sluit me aan bij de dames hieronder, MAC is echt topkwaliteit, veel pigment, blijft lang zitten, wel altijd een e/s primer gebruiken.

Je kunt ook een afspraak maken om je compleet op te laten maken, dit kost ca. EUR 70,=, maar het is redeemable, dus als je produkten t.w.v. dat bedrag aanschaft, betaal je er niets voor.
De Paint Pots van MAC, smeert als schoensmeer, eenmaal opgedroogd blijft ie zitten waar ie zit. Perfect.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Normaal zou groen heel goed passen met paars. maar is mss niet voor iedereen weggelegd

http://www.wikihow.com/Make-Green-Eyes- ... Eye-Shadow

of goud achtige kleuren, is ook veilig zoals bruin maar toch iets specialer

http://www.shutterstock.c ... own-cosmetic-make-up.html

misschien met iets minder zwart?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven