X-Factor
vrijdag 11 februari 2011 om 21:39
vrijdag 11 februari 2011 om 21:39
Mag ik ook mee doen met de band? ik heb een tamboerijn, sambaballen en een triangel! en ik kan zingen... nee uhh ik zing vaak, en graag en de buren klagen nooit! (heb wel vaak andere buren.......)
Ah toe?
En Roosje, ik wil heel graag ook een diep decolleté en dan wat losser rond de zwemband.... en tijgerprint natuurlijk!
Ah toe?
En Roosje, ik wil heel graag ook een diep decolleté en dan wat losser rond de zwemband.... en tijgerprint natuurlijk!
vrijdag 11 februari 2011 om 21:40
quote:Elimia schreef op 11 februari 2011 @ 21:37:
[...]
Misschien is dat het beste. Ik moest ooit als enige in de klas verplicht op zo'n plankje spelen (met van die staafjes waar de noten al op stonden) omdat blokfluit niet zo geweldig ging. Zat ik dan terwijl de rest "The Rose" aan het fluiten waren, "...Some say looooove..." ik: *ping*. Erg nare herinnering.<
Wil je geen nieuw trauma bezorgen. Dus supporteren of wortel spelen is het veiligst dan.
[...]
Misschien is dat het beste. Ik moest ooit als enige in de klas verplicht op zo'n plankje spelen (met van die staafjes waar de noten al op stonden) omdat blokfluit niet zo geweldig ging. Zat ik dan terwijl de rest "The Rose" aan het fluiten waren, "...Some say looooove..." ik: *ping*. Erg nare herinnering.<
Wil je geen nieuw trauma bezorgen. Dus supporteren of wortel spelen is het veiligst dan.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
vrijdag 11 februari 2011 om 21:40
quote:Ises schreef op 11 februari 2011 @ 21:37:
[...]
Kan je ademen? Hijg dan in een bierfles gedurende het optreden. Als we mazzel hebben, komt er een keer een hoge pieptoon uit.
Dat is al winst.
O, in bierflesjes blazen kan ik heel goed!
Ik heb vandaag te diep in bierblikjes gekeken, maar ik zal vanaf volgende week aan de flesjes gaan
[...]
Kan je ademen? Hijg dan in een bierfles gedurende het optreden. Als we mazzel hebben, komt er een keer een hoge pieptoon uit.
Dat is al winst.
O, in bierflesjes blazen kan ik heel goed!
Ik heb vandaag te diep in bierblikjes gekeken, maar ik zal vanaf volgende week aan de flesjes gaan
vrijdag 11 februari 2011 om 21:41
quote:Ises schreef op 11 februari 2011 @ 21:37:
[...]
Dat is al winst.Of met een spuugvinger over de rand van een wijnglas..kun je oefenen.
[...]
Dat is al winst.Of met een spuugvinger over de rand van een wijnglas..kun je oefenen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining