Ik ben zo bang... deel 7
zondag 19 december 2010 om 10:13
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
donderdag 10 februari 2011 om 16:29
Dat wordt een kopje thee en geen wijntje Zoeb helaas. Zou er best zin in hebben.
Ik wil opstaan maar Sam ligt over mijn beide voeten heen en ik vind het zielig om hem weg te sturen.
Zoeb, super dat je gips eraf is!!! Zal wel heel raar aanvoelen hè.
Meepie, leuk dat jij het verhaal al gelezen hebt! Als we het allemaal gaaf vinden schrijven we allemaal tegelijk naar een uitgever, dan moeten ze wel
Ik wil opstaan maar Sam ligt over mijn beide voeten heen en ik vind het zielig om hem weg te sturen.
Zoeb, super dat je gips eraf is!!! Zal wel heel raar aanvoelen hè.
Meepie, leuk dat jij het verhaal al gelezen hebt! Als we het allemaal gaaf vinden schrijven we allemaal tegelijk naar een uitgever, dan moeten ze wel
donderdag 10 februari 2011 om 17:21
Hoi Bo, fijn dat je weer thuis bent, nu maar weer healen van de doorstane ellende
Zoebie ik heb de link ontvangen, ik ga je verhaal lezen zodra ik er tijd voor heb, w.s. dit weekend op mijn werk! ik zal je dan meteen een review geven, zoals in het eggie ook bij Bol.com.
Netje hoe was het bij de tandarts?
Zoebie ik heb de link ontvangen, ik ga je verhaal lezen zodra ik er tijd voor heb, w.s. dit weekend op mijn werk! ik zal je dan meteen een review geven, zoals in het eggie ook bij Bol.com.
Netje hoe was het bij de tandarts?
donderdag 10 februari 2011 om 19:01
Nou Zoeb, niet zo bescheiden, hoor! Ik ben geen expert, maar ik kan toch echt wel een goed verhaal van een goed verhaal onderscheiden...
De tandarts ging goed, ik heb idd een flinke ontsteking gehad en door de medicijnen in die kies is dat weer onderdrukt. Heb nu een nieuwe vulling gekregen (die wel goed is uitgevuld) en het zou nog gevoelig kunnen zijn een paar dagen, maar ik voel me prima, heb nergens last van! Kan er ook gewoon goed mee eten. De tandarts kon er gelukkig nog wel om lachen toen ik zei dat ik hem van alles toegewenst had. Ik kon me nog net inhouden om te zeggen dat ik hem verloekt heb, ze zijn nogal christelijk hier in het dorp...
De tandarts ging goed, ik heb idd een flinke ontsteking gehad en door de medicijnen in die kies is dat weer onderdrukt. Heb nu een nieuwe vulling gekregen (die wel goed is uitgevuld) en het zou nog gevoelig kunnen zijn een paar dagen, maar ik voel me prima, heb nergens last van! Kan er ook gewoon goed mee eten. De tandarts kon er gelukkig nog wel om lachen toen ik zei dat ik hem van alles toegewenst had. Ik kon me nog net inhouden om te zeggen dat ik hem verloekt heb, ze zijn nogal christelijk hier in het dorp...
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
donderdag 10 februari 2011 om 20:08
Zo, Ro is ook flink moe, ondanks dat hij vannacht wel geslapen heeft, aan het gesnurk te horen!
We hebben een simpele pizza gegeten, kant-en-klare bodem en verder niks gezonds.
Ben erg moe, maar door die rotsteroïden weet ik nu al dat ik toch moeilijk in slaap kankomen. Nou ja, morgen is het vast weer beter!
Netje, wat een opluchting, dat je kies je nu geen last meer bezorgt!
Dat dat nog maar héél lang zo mag blijven
Gelukkeling, een review, met een sterrensysteem
Ik ga het uitprinten en meenemen naar bed zo, ben zo benieuwd naar Zobie's verhaal!
Sjur, lekker vrij morgen, dat klinkt goed!
De honden liggen de hele tijd bij me, ze zijn zo lief als ik me niet lekker voel. Dat is echt een troost, van die brave hondekoppies om je heen!
We hebben een simpele pizza gegeten, kant-en-klare bodem en verder niks gezonds.
Ben erg moe, maar door die rotsteroïden weet ik nu al dat ik toch moeilijk in slaap kankomen. Nou ja, morgen is het vast weer beter!
Netje, wat een opluchting, dat je kies je nu geen last meer bezorgt!
Dat dat nog maar héél lang zo mag blijven
Gelukkeling, een review, met een sterrensysteem
Sjur, lekker vrij morgen, dat klinkt goed!
De honden liggen de hele tijd bij me, ze zijn zo lief als ik me niet lekker voel. Dat is echt een troost, van die brave hondekoppies om je heen!
donderdag 10 februari 2011 om 20:41
Ro is dus moe van zijn eigen gesnurk.
Het is niet eerlijk. Ik hoop dat je ondanks de steroïden nog een beetje kunt slapen Bo. Jammer dat mijn verhaal niet zo lang is.
Daar doe je geen hele nacht over.
Ben wel benieuwd naar het puntensysteem.
Lekker hé die hondjes. Schatten zijn het.
Een simpele pizza kan ook lekker zijn hoor. Meestal nog het lekkerst omdat het ongezond is.
Het is niet eerlijk. Ik hoop dat je ondanks de steroïden nog een beetje kunt slapen Bo. Jammer dat mijn verhaal niet zo lang is.
Daar doe je geen hele nacht over.
Ben wel benieuwd naar het puntensysteem.
Lekker hé die hondjes. Schatten zijn het.
Een simpele pizza kan ook lekker zijn hoor. Meestal nog het lekkerst omdat het ongezond is.
donderdag 10 februari 2011 om 21:00
Pizza is zeker lekker! ik kan me niet heugen dat ik er eentje heb gegeten. Straks op vakantie ga ik wel weer lekker smullen hoor, dan mag alles! Hier thuis houd ik me aan een vast aantal calorien. Niet voor de suiker maar omdat ik mijn lijn graag zo wil houden. Elke vakantie 4 kilo erbij zou niet zo goed zijn, als ze er niet ook weer afgaan..........
Kun je niet gewoon een slaappil nemen Bo? ik zou dat doen hoor, wat heb je nu aan wakker liggen als je doodop bent
Kun je niet gewoon een slaappil nemen Bo? ik zou dat doen hoor, wat heb je nu aan wakker liggen als je doodop bent
donderdag 10 februari 2011 om 21:53
Lekker slapen straks, lieve Bo. Als Ro weer te hard snurkt, is er dan een logeerbed waar je (nee, híj natuurlijk) kunt gaan liggen? En anders is idd een slaappil zo'n slecht idee nog niet... Word je erg hyper van de cortico die je hebt gehad? Lijkt me rot, als ik vergelijk met (en dat is hoogstwaarschijnlijk nog maar een fractie) gaan slapen na een paar espresso.
Vanuit een regenachtig NL speel ik even voor Klaas Vaak, en strooi ik wat slaapzand
Overigens, Zoeb, Zandvoort of Bloemendaal kunnen allebei. In de winter vind ik zandvoort leuker... (ff reactie op je mail )
Slaap lekker allemaal!
Vanuit een regenachtig NL speel ik even voor Klaas Vaak, en strooi ik wat slaapzand
Overigens, Zoeb, Zandvoort of Bloemendaal kunnen allebei. In de winter vind ik zandvoort leuker... (ff reactie op je mail )
Slaap lekker allemaal!
donderdag 10 februari 2011 om 22:28
Ik heb wat pagina's overgeslagen maar dat mag als je op vakantie bent hè?
Bo is volgende week rustweek of waren het series van 4? Wat ga je schilderen voor Ro, wat hij precies al weet?
Zoebie ik krijg je verhaal niet geopend op de iPhone, wordt thuis.
En super zonder gips! Hoe is de beweegelijkheid?
Bo is volgende week rustweek of waren het series van 4? Wat ga je schilderen voor Ro, wat hij precies al weet?
Zoebie ik krijg je verhaal niet geopend op de iPhone, wordt thuis.
En super zonder gips! Hoe is de beweegelijkheid?
donderdag 10 februari 2011 om 23:38
Ahh ja Zandvoort is erg leuk. Trouwens de hele kust is leuk.
In Zandvoort zagen wij Ria Valk eens lopen.
Ik fluisterend tegen man: " Kijk daar loopt Ria Valk".
Man keihard: " Ria Valk Waaaar".
Ik weer fluisterend: " Daar" en hij kijkt royaal Ria midden in haar gezicht. We moesten er alle drie om lachen. De sukkel.
Ik wilde het al heel onopvallend doen.
Ik weer fluisterend: " Daar" en hij kijkt royaal Ria midden in haar gezicht. We moesten er alle drie om lachen. De sukkel.
donderdag 10 februari 2011 om 23:42
Phoehee, Okkie is nog wat klein voor het verhaal. Je kunt nog jaren op vakantie blijven.
Het gaat wel met die pols. Nog erg pijnlijk, maar dat zal wel minder worden. En dik en blauw is het ook nog steeds. Wat raar eigenlijk na zes weken. En mijn duim heeft in een rare stand gestaan. Die wijst nog wel even naar mijn pink. Verder ben ik aan het vervellen. Nu is het een ouwe wijvenarm, maar ik heb goede hoop dat met het nieuwe velletje er weer een gaaf huidje te voorschijn komt.
Bo gaat het slapen een beetje?
Het gaat wel met die pols. Nog erg pijnlijk, maar dat zal wel minder worden. En dik en blauw is het ook nog steeds. Wat raar eigenlijk na zes weken. En mijn duim heeft in een rare stand gestaan. Die wijst nog wel even naar mijn pink. Verder ben ik aan het vervellen. Nu is het een ouwe wijvenarm, maar ik heb goede hoop dat met het nieuwe velletje er weer een gaaf huidje te voorschijn komt.
Bo gaat het slapen een beetje?
vrijdag 11 februari 2011 om 08:35
vrijdag 11 februari 2011 om 09:29
quote:Zoebie schreef op 10 februari 2011 @ 23:38:
En Zoeb? had ze preitjes op haar dijtjes?
Bo ik hoop dat je nog lekker ligt te snurken hoor, soms helpt het gewoon de 'niet slapen na de epo' cirkel te doorbreken, ook al moet het met een slaappil gebeuren.
Fijne dag gewenst voor jullie, ik ga vandaag een paar boodschappen doen en wat wassen draaien, want ik moet dit weekend werken. Vanaf volgende week woensdag ben ik al vrij, dus nog tijd genoeg voor de koffers.
En Zoeb? had ze preitjes op haar dijtjes?
Bo ik hoop dat je nog lekker ligt te snurken hoor, soms helpt het gewoon de 'niet slapen na de epo' cirkel te doorbreken, ook al moet het met een slaappil gebeuren.
Fijne dag gewenst voor jullie, ik ga vandaag een paar boodschappen doen en wat wassen draaien, want ik moet dit weekend werken. Vanaf volgende week woensdag ben ik al vrij, dus nog tijd genoeg voor de koffers.
vrijdag 11 februari 2011 om 09:34
Yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaah! moest er nog achter mijn vorige post!
Its jouw neefjes? wat leuk! veel plezier.
Ik heb al rond gekeken voor een loopkar voor Ok, maar nog niks gevonden tot nu toe, wel veel schattige keukentjes voor meisjes. Het is wel erg leuk om bij het speelgoed te kijken, ik krijg weer helemaal zin in een kleinkind.
Its jouw neefjes? wat leuk! veel plezier.
Ik heb al rond gekeken voor een loopkar voor Ok, maar nog niks gevonden tot nu toe, wel veel schattige keukentjes voor meisjes. Het is wel erg leuk om bij het speelgoed te kijken, ik krijg weer helemaal zin in een kleinkind.
vrijdag 11 februari 2011 om 10:02
Zoeb, ik heb wel wat te doen hoor, momenteel! De hele week al. Het is een wonder
Ik ga zometeen iedereen hier van wie ik het e-mail adres heb heel brutaal een mailtje sturen met een ordinair bedelverzoek. Er zit een linkje in naar mijn broers fietsprestatie op de handbike van van de zomer Dan weten jullie dat alvast. En alle anderen die ook geinteresseerd zijn in het sponsoren van mijn broer voor het goede doel (de KWF) ik wil jullie wel een mailtje sturen hoor! Mijn nick op de g mail punt com!
Ik ga zometeen iedereen hier van wie ik het e-mail adres heb heel brutaal een mailtje sturen met een ordinair bedelverzoek. Er zit een linkje in naar mijn broers fietsprestatie op de handbike van van de zomer Dan weten jullie dat alvast. En alle anderen die ook geinteresseerd zijn in het sponsoren van mijn broer voor het goede doel (de KWF) ik wil jullie wel een mailtje sturen hoor! Mijn nick op de g mail punt com!
vrijdag 11 februari 2011 om 10:03
Altijd vreselijk gaaf als de post komt met een verrassingspakket.
Bo wat heel erg leuk en wat ben je ijverig geweest.
De hartjes hang ik aan Nienkes fotolijst en de amandelolie in dat heerlijke douchepakket komt nu goed van pas op mijn schilferige arm. Zo mooi en lekker allemaal. De kommetjes en het mooie kettinkje. Bij zo'n pakket komt er vanzelf een big smile.
Dank je wel lieverd. Ik ben er erg blij mee.
Bo wat heel erg leuk en wat ben je ijverig geweest.
De hartjes hang ik aan Nienkes fotolijst en de amandelolie in dat heerlijke douchepakket komt nu goed van pas op mijn schilferige arm. Zo mooi en lekker allemaal. De kommetjes en het mooie kettinkje. Bij zo'n pakket komt er vanzelf een big smile.
Dank je wel lieverd. Ik ben er erg blij mee.
vrijdag 11 februari 2011 om 10:19
Goedemorgen,
voel me niet heel lekker, ben toch een beetje misselijk.
maar: redelijk geslapen, Ro naar beneden geschopt gestuurd, dus geen zaaggeluiden in mijn oor
Zoeb, je verhaaltje is echt gaaf! Heb het in één adem uitgelezen, zo leuk
Nu even wat nemen voor mijn maag en hopen dat het wegtrekt, de misselijkheid.
En mijn haar begint ook weer dunner te worden, je begint het echt te zien ineens.
Nou ja, geeft niet, het hoort erbij hè.
Tot later! Dan ga ik even bijlezen eerst, ik heb nu alleen vlug even gescand
voel me niet heel lekker, ben toch een beetje misselijk.
maar: redelijk geslapen, Ro naar beneden geschopt gestuurd, dus geen zaaggeluiden in mijn oor
Zoeb, je verhaaltje is echt gaaf! Heb het in één adem uitgelezen, zo leuk
Nu even wat nemen voor mijn maag en hopen dat het wegtrekt, de misselijkheid.
En mijn haar begint ook weer dunner te worden, je begint het echt te zien ineens.
Nou ja, geeft niet, het hoort erbij hè.
Tot later! Dan ga ik even bijlezen eerst, ik heb nu alleen vlug even gescand
vrijdag 11 februari 2011 om 10:33
Hé getver Bo, rot dat je misselijk bent. Dan ben je al gelijk zo beroerd. Dus Ro heeft beneden de bomen omgezaagd.
Moest wel lachen om het schoppen.
Jammer ook dat je mooie rooie haar weer begint uit te vallen. Of valt het niet helemaal uit? Fijn dat sjaaltjes jou ook mooi staan.
Ook zo leuk dat je het verhaal gaaf vind. Geweldig dat zelfs alle " grote mensen" het leuk vinden.
Ing ik heb een kleinigheid gesponsord. Alle beetjes helpen hé.
Ik ga even bij mijn vriendin op de koffie. Het zal wel even schrikken zijn, haar haar is ook al uitgevallen. Dat heb ik nog niet gezien. Zoals jij zegt Bo, het hoort erbij, maar 't is altijd wel confronterend als je het voor het eerst ziet. Bij Nien heb ik er erg om moeten huilen. Haar mooie dikke haar er met één knip van de schaar af. (nou ja het was wel wat moeilijker door de dikke vlecht) Bij vriendin lijkt het of het dan pas echt tot me door dringt. Gelukkig dat je er na de eerste keer wel meteen aan gewend bent. Vriendin deed er heel luchtig over.
Moest wel lachen om het schoppen.
Jammer ook dat je mooie rooie haar weer begint uit te vallen. Of valt het niet helemaal uit? Fijn dat sjaaltjes jou ook mooi staan.
Ook zo leuk dat je het verhaal gaaf vind. Geweldig dat zelfs alle " grote mensen" het leuk vinden.
Ing ik heb een kleinigheid gesponsord. Alle beetjes helpen hé.
Ik ga even bij mijn vriendin op de koffie. Het zal wel even schrikken zijn, haar haar is ook al uitgevallen. Dat heb ik nog niet gezien. Zoals jij zegt Bo, het hoort erbij, maar 't is altijd wel confronterend als je het voor het eerst ziet. Bij Nien heb ik er erg om moeten huilen. Haar mooie dikke haar er met één knip van de schaar af. (nou ja het was wel wat moeilijker door de dikke vlecht) Bij vriendin lijkt het of het dan pas echt tot me door dringt. Gelukkig dat je er na de eerste keer wel meteen aan gewend bent. Vriendin deed er heel luchtig over.
vrijdag 11 februari 2011 om 11:09
vrijdag 11 februari 2011 om 11:22
Ik kan niet overmaken, ideal hebben we hier niet en een machtiging vanuit het buitenland doet hij niet.
Als één van jullie een Paypal-account heeft, maak ik naar dat Paypal-account wat over en willen jullie dat dan doorstorten naar het goede doel? (en Ing, wat een supergaaf initiatief!!!).
Phoehee, blij te lezen dat je het zo leuk hebt!
Als één van jullie een Paypal-account heeft, maak ik naar dat Paypal-account wat over en willen jullie dat dan doorstorten naar het goede doel? (en Ing, wat een supergaaf initiatief!!!).
Phoehee, blij te lezen dat je het zo leuk hebt!