Entertainment alle pijlers

Schaatstopic

12-02-2011 19:12 486 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je alles kwijt als het maar over schaatsen op tv gaat.

Vanavond WK allround Calgary.
Jammer Sum dat het zo moeilijk is om mee te doen. Je zou al iemand moeten kennen die langer is ingeschreven en niet wil meedoen maar zich wel inschrijft en die inschrijving aan jou geeft.

Ik heb iemand gekend die wel eens heeft meegedaan maar de finish niet gehaald, was hij kapot van. Niet gehoord toen over die inschrijvingen maar ook niet over gehad.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:swimkim schreef op 12 februari 2011 @ 22:31:

Hier ook een moeder die meeschrijft. Alleen de mannen dan, vrouwen zijn niet zo interessant.

Kan me nog herinneren van de OS in 2002 met Gerard van Velde. Toen was het zo spannend dat ze in mijn arm kneep en ik hield er blauwe plekken aan over.

Ben jij mijn zus?

Dat deed mijn moeder dus ook

En gillen naar de tv.

Ze was net een kerel die naar Ajax-Feyenoord aan het kijken was

Ja....Ja...JAAAAAA......harder, kom op, hou vol...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................schaatsen jij...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 februari 2011 @ 22:32:

Jammer Sum dat het zo moeilijk is om mee te doen. Je zou al iemand moeten kennen die langer is ingeschreven en niet wil meedoen maar zich wel inschrijft en die inschrijving aan jou geeft.

Ik heb iemand gekend die wel eens heeft meegedaan maar de finish niet gehaald, was hij kapot van. Niet gehoord toen over die inschrijvingen maar ook niet over gehad.

Weet je dat dat fraude is en dat je dan je Elfstedenkruisje niet krijgt als ze daar achter komen?

Plaatsbewijzen zijn naamsgebonden

Dom gedoe!
Ik heb Bob in Turijn naar zijn 10km geschreeuwt, was zo gaaaf om daar te zijn. En dan wachten aarrgghh dat was erg.

SD, klopt wel ja.
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 22:34:

[...]

Weet je dat dat fraude is en dat je dan je Elfstedenkruisje niet krijgt als ze daar achter komen?

Plaatsbewijzen zijn naamsgebonden

Dom gedoe!Oh jee, dat wist ik niet. Mm, schiet niet op zo. Zo kunnen bijna alleen maar oudere mensen meedoen omdat die al zolang staan ingeschreven. Nou ja, dit jaar zal het er waarschijnlijk niet meer inzitten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik ben 37.......

Maar er werd vroeger bij ons veel schaatsen gekeken! Mannen, vrouwen het maakte niet uit! Weet ook nog wel dat wij voor de 10km een groot stuk karton hadden zodat we 25 ronde tijden achter elkaar konden opschrijven......
Pffffff, is het heel erg als ik de dames gewoon weer uber saai vind?
Wust weer.
quote:koekkie schreef op 12 februari 2011 @ 22:36:

ik ben 37.......

Maar er werd vroeger bij ons veel schaatsen gekeken! Mannen, vrouwen het maakte niet uit! Weet ook nog wel dat wij voor de 10km een groot stuk karton hadden zodat we 25 ronde tijden achter elkaar konden opschrijven......

Ja ha ha ha.....en ruitjes papier, zodat de tiende seconden er ook op konden!

DAT was trouwens de reden waarom mijn moeder het deed

Op tv lieten ze dan wel de rondetijden van de voorgangers zien, maar niet de honderdste seconden en die MOEST ze weten.....
SD nee, ik ga nog wat drinken halen. Hopelijk heeft Wüst iets aan Bert's peptalk gehad.
Is lachen, vraag je aan de kinderen op de ijsbaan: En? Hebben jullie nog naar schaatsen op tv gekeken afgelopen weekend? Ja, dat hadden ze. Doe eens voor hoe ze schaatsen dan? En hup daar gaan ze: door hun knieeen....om na 10-15m weer omhoog te komen en met bijna rechte benen te schaatsen hahaha!
Wust schaatst wel lekker rustig, mooie slag
Wij hadden zo'n rest rol van het karton waar ze Honig verpakkingen van maakten en dat rolden we dan uit door de hele woonkamer, tekenden er per regel 25 hokjes op......
En stuk is ze....

Haar tong lag bijna op het ijs, maar wel heel goed gedaan!
Nou ja, netjes.
Wüst goed gedaan.
Die laatste bocht was stoempen, maar toch een PR van Wüst, dat is netjes! Sablikova achter haar, dat bied perspectief!
Mensen, ik heb het zwaar!

Ben aan het oppassen en ik ben me een partij moe! Ik ga het liefste naar bed, maar dat kan nog niet. En het kan wel 01u worden voordat mijn zwager en schoonzus weer thuis zijn. Ik kijk nu steeds naar de klok en dat helpt niet echt... En van het schaatsen word ik momenteel ook niet echt wakkerder.

Iemand nog tips?
Waar laten al die vrouwen hun borsten? Ze zijn allemaal plat.
Simoon, even je gezicht wassen met koud water. In de deur opening gaan staan. Zoiets?
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 22:33:

[...]

Ben jij mijn zus?

Dat deed mijn moeder dus ook

En gillen naar de tv.

Ze was net een kerel die naar Ajax-Feyenoord aan het kijken was

Ja....Ja...JAAAAAA......harder, kom op, hou vol...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................schaatsen jij...

Dat schreeuwen werd ook gedaan, nu gelukkig iets minder. Met de grote toernooien kijk ik nog altijd mee met haar. En als het echt spannend is zit ik in excel de tijden bij te houden.

Nu gelukkig weer goed beeld op mijn televisie. Beneden staat nu voetbal op. Kan ik toch alles kijken vanavond.

Wust heeft trouwens erg goed gereden. Wel wat voorsprong op Sablikova ingeleverd, maar niet zo veel als ik had gedacht.
Of koffie drinken wel met caffeïne.

MV, sportbeha's of zoveel trainen dat je geen borsten hebt?

Ik sport ook maar niet op dat niveau.
MV, ik vind het een goed idee, maar ik ben bang dat ik het dan de hele avond niet meer warm krijg... Heb het nu al fris, denk van de slaap. Ik zit me hier toch een partij te gapen en vriend doet lekker mee haha.
quote:Simooon schreef op 12 februari 2011 @ 22:44:

Mensen, ik heb het zwaar!

Ben aan het oppassen en ik ben me een partij moe! Ik ga het liefste naar bed, maar dat kan nog niet. En het kan wel 01u worden voordat mijn zwager en schoonzus weer thuis zijn. Ik kijk nu steeds naar de klok en dat helpt niet echt... En van het schaatsen word ik momenteel ook niet echt wakkerder.

Iemand nog tips?

Euhmmm.....even rondje 35 om het huis rennen?

Hoofd in de vriezer?

Koud douchen?

Ik heb hetzelfde hoor, zit niet op te passen maar ik weet nu al dat ik 01.00 niet ga redden vanacht!
Water kan geen kwaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven