Dit filmpje is laatst gepost op youtube door een vriendin die niet wil zeggen wat het is. Er gaat dus iets gebeuren op 24 februari, maar ik weet niet wat.. Tips zijn welkom!
Ik had wel bedacht dat het niet door Apple georganiseerd kon zijn, want dan zouden ze wel iPhone4's gebruikt hebben ipv 3's. Je moet mensen natuurlijk altijd hebberig maken voor je nieuwste product, anders gaan ze maar een beetje Marktplaatsen en daar heb je niks an...
24 Februari is het koopavond hier, of bedoel je dat niet?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Anoniem_73881
zondag 13 februari 2011 om 23:45
Er is 24 februari een theatervoorstelling in het kader van de herdenking van de februaristaking die op 25 februari plaats vindt. Weet niet of dat het is, maar het fonds voor vrijheid en veteranen heeft wel met de voorstelling te maken iig..subsidie ofzo denk ik...
ik werk, mijn kinderen hebben dan vakantie en zijn dan bij opa en oma, die op hun beurt die dag weer boodschappen gaan doen voor de verjaardag voor 'oude' oma de dag erna.
Dus....
Anoniem_111093
maandag 14 februari 2011 om 09:10
Dan ga ik mijn spullen pakken voor een weekend A'dam. We gaan naar het concert van Skunk Anansie en lekker shoppen.
ja ik kwam dit filmpje ook al ergens anders tegen. Een flashmob klinkt wel logisch, maar ik kan echt niet vinden waar en wat... een vriendin van mij zei dat er misschien wel een deel2 komt omdat het filmpje zo raar eindigt...