dusseldorf op zondag

15-02-2011 20:33 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
iemand tips voor dusseldorf op zondag? we willen er graag zondag heen rijden om naar het vliegveld te gaan om vliegtuigen te kijken met mijn dochtertje. aangezien we hier natuurlijk vrij snel uitgekeken zullen zijn willen we daarna de stad in. Is er iets te doen op zondag? want volgens mij zijn in dusseldorf altijd op zondag de winkels dicht?
Ben er net vorige zondag geweest.

Wij zijn even doorgereden naar Duisburg en zijn daar naar de dierentuin geweest. Was erg leuk! Open van 10:00 tot 16:00 en een dolfijnen show met 6 dolfijnen om 11:30 en 15:00 als ik het goed heb.
Op Zondag zijn in Dusseldorf alle winkels dicht.
Er is in Dusseldorf ook een gratis wildpark. Stel je er niet teveel van voor, maar het is een leuke wandeling door een mooi heuvelachtig bos, hertjes, wilde zwijnen e.d. Meer ouders met kinderen die een rondje liepen. Het was bij de renbaan in de buurt en staat daar gewoon aangegeven. Ik was er met vriendinnen om een weekend te shoppen, en inderdaad de winkels zijn op zondag dicht,
laat dat vliegveld zitten, niks an. Lekker de stad in, je kan er prima shoppen ook op zondag
laat dat vliegveld zitten, niks an. Lekker de stad in, je kan er prima shoppen ook op zondag
Op zondag is zo'n beetje alles dicht in duitsland.
goeie link:

http://www.duitsverkeersb ... nfo/nuttige_info_6249.htm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven