ervaring met radiesse?
donderdag 17 februari 2011 om 19:40
Hallo dames,
vandaag heb ik mijn wangen en junkbeenderen op laten vullen met radiesse.elk wang 1.5ml.
Nou voelt het erg hard aan en bij de einde van junkbeenderen lijken twee bobbels uitgestoken. alsof er te veel in is gespoten.
ziet er beetje eng en misvormd uit lijkt zo. is dit zwelling? word het minder? dus dat het vulmiddel een beetje wegzakt?
Ik had veel positieve ervaringen gehoord en overwoog al heel lang mijn iets platte wangen op te laten vullen vooral omdat ik ook een lang gezicht heb waar ik zo onzeker over was.
Ik hoor graag mensen die radiesse hebben ervaren. want als het zo blijft dan ben ik nog ongelukkiger dan hiervoor:(
alvast bedankt
vandaag heb ik mijn wangen en junkbeenderen op laten vullen met radiesse.elk wang 1.5ml.
Nou voelt het erg hard aan en bij de einde van junkbeenderen lijken twee bobbels uitgestoken. alsof er te veel in is gespoten.
ziet er beetje eng en misvormd uit lijkt zo. is dit zwelling? word het minder? dus dat het vulmiddel een beetje wegzakt?
Ik had veel positieve ervaringen gehoord en overwoog al heel lang mijn iets platte wangen op te laten vullen vooral omdat ik ook een lang gezicht heb waar ik zo onzeker over was.
Ik hoor graag mensen die radiesse hebben ervaren. want als het zo blijft dan ben ik nog ongelukkiger dan hiervoor:(
alvast bedankt
donderdag 17 februari 2011 om 20:00
Dank je wel voor je reactie...heb de kliniek net nog gebeld en zeggen dat het de zwelling is.dat het een week kan duren voordat het resultaat eruit komt. maar wil ook hiernaast ervaringen horen van anderen. want wat klinieken zeggen komt niet altijd uit anders had je ook geen mensen die negatief waren over injectabels en operaties.
heeft er iemand ervaring met radiesse?
heeft er iemand ervaring met radiesse?
donderdag 17 februari 2011 om 21:34
quote:Rainbow01 schreef op 17 februari 2011 @ 20:18:
gee n ervaring maar je hebt een prikbord forum
het heet plastische chirugie startpagina en dan klik je op prkibord
daar vind je vast wel lotgenoten
trouwens heel veel sterkte
ik hoop dat je je goed hebt ingelezen over radiesseHoi hoi ...ik kan de forum niet vinden:( heb geklikt op forum en dan zie ik alleen categorieeen als mode en beauty eten psyche geld liefde etc behalve plastisch chirurgie?
gee n ervaring maar je hebt een prikbord forum
het heet plastische chirugie startpagina en dan klik je op prkibord
daar vind je vast wel lotgenoten
trouwens heel veel sterkte
ik hoop dat je je goed hebt ingelezen over radiesseHoi hoi ...ik kan de forum niet vinden:( heb geklikt op forum en dan zie ik alleen categorieeen als mode en beauty eten psyche geld liefde etc behalve plastisch chirurgie?