En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Ik vind het wel altijd lastig hoor, je voelt je toch afgewezen en dat is niet leuk.

Slikken, hmmm, ik ga meestal de kroeg in en laat daar m'n ego uitdeuken
Alle reacties Link kopieren
quote:N00tje schreef op 18 februari 2011 @ 14:25:

hah!

Maar dat moet Leaf in deze niet doen hoor.

Slikken, ervaren en doorgaan.
Ik ga straks naar huis, een flink potje janken, zeg ik eerlijk.

Ik kan er niks aan doen dat ik me echt een beetje bespeeld voel en dat doet gewoon pijn. Het voelde zo goed en het leek zo echt...

Maar ja...ik kom er wel overheen...
quote:N00tje schreef op 18 februari 2011 @ 14:25:

Ik vind het wel altijd lastig hoor, je voelt je toch afgewezen en dat is niet leuk.

Ik deed altijd het tegenovergestelde

Ik "mocht" van mezelf dan een weekend zwelgen....

sjippies, cola, wijn, hapjes en hele sneue films!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Pff het voelde zo goed, kom op zeg! Jij maakt er echt te snel al te veel van, zo word je natuurlijk altijd teleurgesteld en lig je heel je leven te huilen. En ik zeg je die kerel smst vanavond pas terug. Heb nou is wat meer geduld!
quote:Leaf schreef op 18 februari 2011 @ 14:33:

Ik kan er niks aan doen dat ik me echt een beetje bespeeld voel en dat doet gewoon pijn. Het voelde zo goed en het leek zo echt...

.

Nog maar een keer dan Leaf

Hij HEEFT je niet bespeeld, en al was het zo.....dan heb JIJ je LATEN bespelen

Dus ipv straks te gaan zitten huilen om het feit dat het weer niet gelukt is kan je die tijd misschien ook wel gebruiken om eens na te denken hoe het toch komt dat jouw koppie zo snel op hol is als er een man lief doet tegen je.

En dat bedoel ik niet rot, maar je bent zo van slag na 1 avondje lievigheid....
@Campari: Ik denk ook dat Leaf beter het plan van Summer kan opvolgen.

Zwelgen kan ook best lekker zijn. Ga je lief voor jezelf zijn Leaf? Niet gaan malen over wat/misschien/als ik/eventueel.
Oke, ik wacht vanavond nog af!!
quote:Leaf schreef op 18 februari 2011 @ 14:39:

Oke, ik wacht vanavond nog af!!En anders is het gewoon: Next
En als je zo gevoelig bent lijkt me dit een les om de volgende keer niet meteen samen in een bed te belanden en jezelf helemaal opentestellen, maar eerst eens wat te daten zodat je weet of desbetreffende gozer er wel hetzelfde over denkt als jij. Dus !
Hij heeft je niet bespeeld, hij heeft volgens mij wel met je GEspeeld (in de sexuele zin, mocht dat nog niet duidelijk zijn). En als het goed is heb je daar toen van genoten?

Dus haal het positieve eruit, Nl een leuke avond.

Misschien smst hij nog, misschien niet. Maar een drama hoeft het sowieso niet te zijn.
*wil ook spelen in bed!*
quote:N00tje schreef op 18 februari 2011 @ 14:39:

@Campari: Ik denk ook dat Leaf beter het plan van Summer kan opvolgen.Welk plan N00t?
Deze Campari quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 14:34:

Ik deed altijd het tegenovergestelde

Ik "mocht" van mezelf dan een weekend zwelgen....

quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 14:48:

[...]

Welk plan N00t?quote: dan een weekend zwelgen....

quote:N00tje schreef op 18 februari 2011 @ 14:49:

[...]

[...]

Heel gezonde reaktie lijkt me. Slikken en doorgaan.
quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 14:42:

*wil ook spelen in bed!*:-D hier nog een. Daar voor kun je me altijd wakker maken
Laatse note, Leaf volg je gevoel.

Je wilt toch niet afhankelijk zijn van zijn reakties?

Bedenk nu even wat jouw grezen zijn of hij hier al overheen is gegaan.

Duidelijker hint onzerzijds kan 'm niet worden.

En van een blauwtje leer je meer dan van een ogenschijnlijke schijnveiligheid.
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 15:00:

En van een blauwtje leer je meer dan van een ogenschijnlijke schijnveiligheid.

Weet je dat ik inderdaad daar juist het meeste van geleerd heb

Van AL mijn blauwtjes
Nou dames, ik geef het op. Had hem hoger ingeschat, maar mensenkennis heb ik dus blijkbaar ook totaal niet
Vind het jammer, want zo'n gekke vraag heb ik nou ook weer niet gesteld. Heb niet gevraagd of hij de rest van zijn leven met me wil delen. Waarom niet gewoon eerlijk zeggen dat hij geen behoefte heeft om af te spreken. Ik snap dat dus gewoon echt niet.
Zit jij in een andere tijdszone dan Leaf?

Want bij mij is het pas 15.35 hoor
Misschien zag hij vanochtend jouw smsje, maar had hij geen tijd om te reageren, omdat hij bezig was met opstaan/douchen/aankleden/ontbijten/naar werk gaan? Misschien dacht hij: ik reageer later wel, maar schoot dat erbij in? Misschien moet hij even nadenken over zijn antwoord, maar lukt dat niet als hij aan het werk is?

Als mijn vriend me een smsje stuurt, reageer ik soms ook niet meteen, omdat ik er gewoon de rust niet voor kan vinden, als ik aan het werk ben. Soms vergeet ik het ook gewoon. En dat is dan niet omdat ik hem niet leuk vind. Het is gewoon omdat ik dan even met andere dingen bezig ben, en toch is het mijn vriend en ben ik hartstikke verliefd op hem.

Kortom: met mensenkennis heeft het nu nog niet echt te maken, denk ik, je geeft hem nog geen 24 uur. Hij heeft gewoon nog niet gereageerd en dat kan meer redenen hebben dan geen behoefte hebben om af te spreken.

(Maar ik snap je wel hoor, want ik heb het ook wel eens meegemaakt met een jongen, die uiteindelijk ook niet mijn vriend is geworden. Doodeng vond ik het, en ik hoorde maar niets... zelfs niet toen ik hem tegen kwam en ik er niets over durfde te zeggen en hij blijkbaar ook niet... grmbl)
quote:Leaf schreef op 18 februari 2011 @ 15:29:

Nou dames, ik geef het op. Had hem hoger ingeschat, maar mensenkennis heb ik dus blijkbaar ook totaal niet

Heb jij de zomertijd al ingesteld? Het is nog geen 17 uur hoor.

Echter, ik vind het ook geen goed teken dat hij met een reactie zo lang op zich laat wachten. Daar mag je best even teleurgesteld over zijn en ook best even om huilen, maar ga niet zwelgen of jezelf van alles aanpraten.

Het is niet anders, hoe jammer ook.
Hij heeft nog 40 minuten ongeveer...maar ik denk echt niet dat er nog iets gaat gebeuren. Misschien vanavond nog...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven