vrienden groep

19-02-2011 12:53 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn ouders hadden voor mij een advertentie geplaatst voor om meer sociale contacten te krijgen want ik heb er niet veel. ik heb moeite om contacten te leggen ivm mn beperking pdd-nos.

ik heb laatst een jongen leren kennen die een vriendengroep heeft.mijn ouders vertrouwen hem niet omdat ze denken dat ze misschien wel iets gebruiken en feesten enzo en thuis disco maken. ze vroegen of ik mee carnaval ga vieren.maar ik wist het nog niet zeker,want ik hou niet van carnaval,ik kijk alleen naar optochten.dat willen hun weer niet. laatst zei ik dat op een nette manier maar het hoeft voor hem niet meer en dat ik dan niet bij hun vriendengroep pas. hij word gelijk boos.zal ik dat nog vertrouwen? hij spreekt ook met mij af als zijn vriendin er niet bij is,vind ik ook al zo raar. voor hem hoeft het niet meer,omdat ik geen carnaval wil vieren,ik wil best mensen leren kennen maar carnaval is gewoon niet mijn ding,maar dat snapt hij blijkbaar niet en mijn ouders zeggen dat hij niks voor mij is.wat moet ik daar aan doen?
Hoe oud ben je??

Een beetje raar dat hij boos wordt, maar je kunt van die hele groep natuurlijk niet verwachten dat ze voor jou(een relatief onbekende) hun hele plan omgooien. Dan kun je beter hun lekker hun gang laten gaan en zelf naar de parade gaan kijken.
Ha smurfje, hoe is het met je collega/vriend afgelopen?
ik ben 24, ik ken die groep ook verder nog niet, ik heb alleen hem nog gezien en maar 1 keer gezien
Hm ik heb ff geloept, meisje meisje wat maak je het moeilijk voor jezelf.
quote:smurfje251 schreef op 19 februari 2011 @ 12:58:

ik ben 24, ik ken die groep ook verder nog niet, ik heb alleen hem nog gezien en maar 1 keer gezienDan of met hun meegaan feest vieren, of iets gaan doen zonder die groep. Is het misschien niet makkelijker om contact te leggen met vrouwen? Krijg je misschien ook wat minder gezeik mee(als ik je andere topics ff snel bekijk)
Ik denk dat je ouders gelijk hebben, smurf.
Smurfje toch
mn ouders zeggen dat ik me daar niet teveel van aan moet trekken, dan niet hoor,zeggen ze dan
quote:smurfje251 schreef op 19 februari 2011 @ 13:00:

mn ouders zeggen dat ik me daar niet teveel van aan moet trekken, dan niet hoor,zeggen ze danMaar dat is toch ook zo? Je kunt niet verwachten dat die hele groep hun plannen verandert. Dus dan ga je mee en vermaak je je, of je gaat niet mee(dat zou ik je dan adviseren)
Jouw inschattingsvermogen is niet zo groot. Het zou je een hoop hartepijn besparen als je naar je ouders zou luisteren.
mijn ouders hebben meestal wel een goed inschattingsvermogen en dan is dat ook zo.wat ze denken, ze hebben meestal een goed voorgevoel,zouden jullie wel mee gaan dan met zulke mensen? het is gewoon ander volk als mij
Je ouders hebben gelijk. Als hij boos wordt als je niet mee wil, heeft hij lekker pech. Niks van aantrekken.

Maar wel van je ouders, want die hebben het beste met je voor en geven je goed advies. Dus luister naar je ouders meisje
Als jij niet van Carnaval houdt, dan is dat zo. Als jouw vriend dat niet leuk vindt, is dat zijn probleem. Een echte vriend accepteert je keuze om geen Carnaval te willen vieren...
Waarom ga je niet op een andere manier mensen leren kennen? Ga op een teamsport, op een schildercursus, ga zingen bij een koor, ga salsadansen...of iets anders natuurlijk;) !

Vind persoonlijk het plaatsen van een advertentie door ouders (hoe lief bedoeld het ook mag zijn!) voor hun dochter om aan sociale contacten te komen een 'handige' manier voor verkeerde mensen om met jou in contact te komen.

Ik ken je niet, maar als ik lees dat ouders een advertentie plaatsen voor sociale contacten voor hun dochter kan ik me zomaar indenken dat mannen denken: makkelijke prooi. Meisje met wat lagere verstandelijke vermogens/afhankelijk meisje, en ouders die zitten te springen om contacten voor hun dochter...
ja hij zegt dan dat hij moeite voor mij doet en dat ik dan geen mensen leer kennen, hij snapt gewoon niet dat ik daar niet van hou
quote:smurfje251 schreef op 19 februari 2011 @ 13:04:

mijn ouders hebben meestal wel een goed inschattingsvermogen en dan is dat ook zo.wat ze denken, ze hebben meestal een goed voorgevoel,zouden jullie wel mee gaan dan met zulke mensen? het is gewoon ander volk als mij

Nee, ik zou niet meegaan.

Waarom luister je niet naar je ouders als jij weet dat ze het toch wel een klein beetje bij het rechte eind hebben?

Je ouders zullen wel wat grijze haren hebben inmiddels
met die advertentie,s ben ik eigenlijk ook niks mee op geschoten. de ene is travestiet en de andere is maar op een ding uit en dan dat. ik ben ook bezig om activiteiten te gaan doen
quote:smurfje251 schreef op 19 februari 2011 @ 13:08:

met die advertentie,s ben ik eigenlijk ook niks mee op geschoten. de ene is travestiet en de andere is maar op een ding uit en dan dat. ik ben ook bezig om activiteiten te gaan doenHeel verstandig van je. :-)
Dan de vraag: waarom wil een onbekende jongen mét vriendengroep en vriendin, contact met een voor hem onbekend meisje zonder sociale contacten. Waarom wil hij afspreken met carnaval zonder zijn vriendin maar met vriendengroep? Waarom hoeft het van hem niet meer als je niet meegaat carnaval vrieren?

Ik denk dat dat voorgevoel van je ouders heel erg juist is en dat je NIET moet gaan!
Mag ik vragen waar jouw ouders die advertenties plaatsen? Doen ze dat op internet of bijvoorbeeld in een krant? En wat zetten ze in zo'n advertentie? (Hoeft niet op alles 'letterlijk' te antwoorden hoor, hou rekening met je privacy!)
Heb je al eens contact opgenomen met MEE ?
Smurfje toch.

Ik snap niet hoe het kan dat jij elke keer zulke vreemde mensen ontmoet. Deze jongen is geen aanvulling op je leven denk ik.
Hee smurfje, hebben je ouders eigenlijk ook een stoornis of iets dergelijks?
ja daar ben ik bij. die zoeken voor mij ook hobby,s, mn ouders hadden een advertentie,s geplaatst op internet. dat ik gewoon vrienden en vriendinnen zoek om leuke dingen mee te doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven