Gezondheid alle pijlers

2.5 week spiraal sinds paar dagen steeds pijn...

20-02-2011 12:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik weet dat er vele topics over zijn, maar de meeste over vragen over hoe lang je pijn kan hebben e.d.

Maar ik heb hem dus 2.5 week. Zetten deed heel erg zeer. Daarna eigenlijk nergens last van gehad. ik bloed nu wel steeds, sinds 1.5 week denk ik nu. Maar deed in principe niet echt zeer. Nu heb ik al een aantal dagen een paar keer gehad dat het echt heel zeer doet, het lijkt wel op hele hevige steken als ik ongesteld moet worden maarja, ik bloed dus al een tijd..

Ik vraag me dus af waardoor dit komt, kan komen. Iemand ook pas na 1.5 week steeds pijn gehad?

of kan het zijn dat ik nu "ongesteld" word..

(ik voel me beetje dom te vragen, maar kan nu natuurlijk geen dokter bellen om te vragen, en ik ga zo wel even paracetamol/ibuprofen nemen.)
Ik heb ook een spiraal gehad. En ik heb ook de weken erna nog veel pijn gehad. Dat ik dacht is dit wel goed?

Ik heb hem laten zetten in het ziekenhuis. Daarna heb ik nog met een inwendige echo een nacontrole gehad en alles zat goed. De arts zei dat de één er meer last van heeft dan de ander. Ze zeggen dat je het het beste een halfjaartje kunt aankijken. Ik heb hem er voortijdig uit laten halen. Ik was niet tevreden. Maar weer anderen zweren erbij.

Je kan natuurlijk altijd de huisartsenpost bellen, als je het echt niet vertrouwt.
ik heb precies hetzelfde.

Plaatsen deed bij mij geen zeer (6 weken na bevalling)

maar nu opeens dus steeds pijnlijke steken aan de linkerkant.

mijn gyn zei bij het plaatsen dat ik wel 3 maanden 'last' kon hebben en kon vloeien

dus ga ervanuit dat ze dit bedoelde.

over 3 weken krijg ik een echo om te kijken of hij goed zit

en vanaf dan garandeerd ze ook de betrouwbaarheid.

Is jou niets daarover verteld?
ja er is wel verteld dat je wat last kan hebben, maar vind het zo raar dat het pas sinds paar dagen is...

en... ik krijg geen controle... dus als het blijft wel 1 aanvragen..
Kan het zijn dat je je eisprong voelt? Is je spiraal gezet tijdens de menstruatie? Zo ja, dan heb je nu ongeveer je eisprong en die kun je voelen. Ik had daar in het begin ook veel last van.
hmm, ik had ongesteld moeten zijn toen, maar was het niet geworden. En doordat ik bloed heb ik natuurlijk ook geen idee wanneer alles nu komt..
Hebben ze wel gecontroleerd of je niet zwanger bent dan?

Dat is namelijk de belangrijkste reden dat een spiraal (bij voorkeur) geplaatst wodt tijdens je menstruatie.
ja klopt, ze heeft het gecontroleerd hoor. was niets aan de hand, behalve dat er meteen PCO is geconstateerd..
Ik zou sowieso bijje dokter vragen om een controle..heb nu mijn tweede spiraaltje en bij allebei de controle gehad..is gewoon een fijn gevoel dat alles goed is..verder heb ik alleen in de week na het zetten pijn gehad maar al sinds het inbrengen van mijn 1e spiraal nooit meer een bloeding gehad..ik denk niet dat je je zorgen moet maken want ieder lijf reageert anders..maar als je het echt niet vertrouwd gewoon dokter/hapbellen!
ja het is ook niet dat ik het niet vertrouw, wel dat ik het erg vervelend vind om steeds in pijn te zitten, en dat ¨pas een poosje na het zetten..

(ik ga liever niet naar Ha voor controle .. vind hem eng:$ en heb nog geen tijd/zin gehad om andere te zoeken.) (hij is in ziekenhuis gezet)
Cotrole wasbij mij door de gyneacoloog die ook het spiraaltje heeft gezet, een inwendige echo, dat kan de huisarts niet eens doen voor zover ik weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven