Voel me afgepeigerd

zondag 20 februari 2011 om 13:53
Ik voel me vandaag zo afgepeigerd. Ben nog niet aangekleed. Het huis moet nog schoon. Ik heb barstende koppijn en een verkoudheid die al aanhoudt sinds begin januari. Ik voelde me zo fit na de geboorte van mijn 2e zoontje begin december en nu ben ik vandaag zo verschrikkelijk moe. En ik heb nergens zin in. Ik heb ook een chronische ziekte die voortdurend opspeelt. En vanmiddag heeft mijn man een gast uitgenodigd en dus moet ik nog schoonmaken. Niet dat het hier een bende is maar de vloer kan wel even een dweilbeurt gebruiken. Ik ga zo eerst maar eens een frisse neus halen, misschien helpt dat.
Pffff, weg met die snertwinter. Laat de lente komen!
Pffff, weg met die snertwinter. Laat de lente komen!

zondag 20 februari 2011 om 14:08
Hey Liubi, goed besluit om niet te gaan dweilen. Zo lekker even douchen en aankleden, scheelt vaak ook al weer heel veel. En inderdaad een frisse neus halen. Weet niet hoe laat jullie gast komt, maar wanneer je eens een minder dagje hebt, mag je al blij zijn dat je dat voor elkaar kunt boksen, toch? Enne... niet altijd zo streng zijn voor jezelf, wil ook nog wel eens schelen Vandaar ook thumbs up voor het niet-dweilen

zondag 20 februari 2011 om 14:44
Iliubi, ik voel me precies zoals jij. Alleen weet ik waar het bij mij van komt: juist omdát de lente dit jaar al vroeg begonnen is. Ik barst van de hooikoorts en dat geeft precies de symptomen die jij ook beschrijft. Zou het dat bij jou ook kunnen zijn? Misschien een idee om het eens te laten testen?

zondag 20 februari 2011 om 16:15
Ik heb ook zo een gevoel vandaag, ik heb zes zware dagen gehad echt continue gewerkt en er komen weer zes lange dagen aan, ben vandaag niet vooruit te branden. lig op de bank en moet veel doen, maar doe niets. Net wel snel de stofzuiger gepakt, omdat er idd visite onderweg was en de kids het huis versierd hadden met koekkruimels. Visite is net weg en heb me gelijk weer op de bank gestort met mijn laptop een glas rode wijn en veel te knabbelen. Heerlijk. Man en kids zoeken het maar lekker uit vandaag! Kan het iedereen aanraden!