Good luck!
maandag 21 februari 2011 om 11:41
maandag 21 februari 2011 om 11:48
Je bedoelt zodat niemand van te voren weet dat er een paar gaan meeten en het dan achteraf horen? Dat snap ik dan weer niet.
Als je hier dan leest dat er een paar gaan meeten en je hebt ook zin en tijd kun je toch gewoon zeggen dat je het leuk vind om aan te haken. Of ben ik nou te simpel (vent beticht me er wel eens van dat ik wat dat betreft erg mannelijk denk)
Als je hier dan leest dat er een paar gaan meeten en je hebt ook zin en tijd kun je toch gewoon zeggen dat je het leuk vind om aan te haken. Of ben ik nou te simpel (vent beticht me er wel eens van dat ik wat dat betreft erg mannelijk denk)
maandag 21 februari 2011 om 11:52
Nee, ik bedoel: Eerder ging er wel eens een mailtje uit van wie heeft er zin, en dan spreken we een datum af dat er zoveel mogelijk kunnen. Nu heb ik gemist dat er wat is omdat het op het forum is besproken, en ik kan sowieso al niet morgen, dus het hoeft niet eens, maar het is gewoon een gevoel.
Ik mis een beetje dat met zijn allen wat we eerder wel eens deden.
Het zullen de hormonen wel zijn. Ik kan het dan toch beter zeggen dan dat ik niks zeg en me er rot over ga voelen.
Ik mis een beetje dat met zijn allen wat we eerder wel eens deden.
Het zullen de hormonen wel zijn. Ik kan het dan toch beter zeggen dan dat ik niks zeg en me er rot over ga voelen.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 21 februari 2011 om 11:54
Mal, volgens mij is gewoon altijd iedereen uitgenodigd voor een meet. Aan jezelf de keuze om wel of niet aan te haken. Het is in mijn ogen nooit zo dat je dus uitgenodigd wordt. Je nodigt jezelf uit (of niet )
En wat een centraal geregelde betreft: dat hebben we al zo vaak geprobeerd en wordt nooit wat. Zijn we alsnog met 5/6/7/8 vrouw. Zelfde als nu ongeveer.
En wat een centraal geregelde betreft: dat hebben we al zo vaak geprobeerd en wordt nooit wat. Zijn we alsnog met 5/6/7/8 vrouw. Zelfde als nu ongeveer.
maandag 21 februari 2011 om 12:13
Goedesmorgens!
Aaaah Jin, wat sneu voor jongste (en jou). Knapt hij alweer wat op?
Jeu, mooie keukens zie ik voorbij komen. Een Boretti, kwijl!
Mal, he bah, naar om schoonvader zo verdrietig weer alleen te moeten laten... Minimeet is volgens mij een uit de hand gelopen afspraak tussen Mamax en Amalia (Suus en ik hebben onszelf gewoon uitgenodigd ). Maar kan me je gevoel voorstellen. Je hebt ook wel gelijk vind ik - niet dat jij of wie dan ook niet leuk genoeg is, maar dat het niet zo leuk overkomt. Heb trouwens wel erge zin om voor de (voor- of na-) zomer een grote meet te plannen. Zal eens een balletje opgooien via die enorm handige afspreeksite....
Aaaah Jin, wat sneu voor jongste (en jou). Knapt hij alweer wat op?
Jeu, mooie keukens zie ik voorbij komen. Een Boretti, kwijl!
Mal, he bah, naar om schoonvader zo verdrietig weer alleen te moeten laten... Minimeet is volgens mij een uit de hand gelopen afspraak tussen Mamax en Amalia (Suus en ik hebben onszelf gewoon uitgenodigd ). Maar kan me je gevoel voorstellen. Je hebt ook wel gelijk vind ik - niet dat jij of wie dan ook niet leuk genoeg is, maar dat het niet zo leuk overkomt. Heb trouwens wel erge zin om voor de (voor- of na-) zomer een grote meet te plannen. Zal eens een balletje opgooien via die enorm handige afspreeksite....
maandag 21 februari 2011 om 12:21
maandag 21 februari 2011 om 12:29
quote:bambino schreef op 21 februari 2011 @ 12:26:
Mal: Sneu voor je schoonvader, kan hij niet een weekje overkomen bij jullie? of is dat een heel slecht plan?
Hij is niet zo van het logeren. Ik zou het wel gezellig vinden hoor. Maar Malman wil volgende maand zelf nog even een nachtje gaan. Het is ook zo'n pokke-end om met kind in 1 dag te gaan. We rijden er 2,5 uur over.
Mal: Sneu voor je schoonvader, kan hij niet een weekje overkomen bij jullie? of is dat een heel slecht plan?
Hij is niet zo van het logeren. Ik zou het wel gezellig vinden hoor. Maar Malman wil volgende maand zelf nog even een nachtje gaan. Het is ook zo'n pokke-end om met kind in 1 dag te gaan. We rijden er 2,5 uur over.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 21 februari 2011 om 14:48
Eten, drinken. Met koters, zonder koters. Indien enigzins mogelijk ben ik er bij! (volgens mij is woe ongeveer de eerste keer dat ik afzeg ).
Do zou ik wel kunnen trouwens. Bij jou Bam? Hoe laat?
Vakantiehuis is leuk idd. Klein maar fijn subtropische pool d'r bij, snackbar, restaurant. Niks bijzonders maar prima.
Do zou ik wel kunnen trouwens. Bij jou Bam? Hoe laat?
Vakantiehuis is leuk idd. Klein maar fijn subtropische pool d'r bij, snackbar, restaurant. Niks bijzonders maar prima.