Slechte seks

21-02-2011 11:45 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Van de seksuele problemen hoop ik ook niet. Maar de dude lijkt me voor de rest ook niet zo'n geweldig type om in de omgeving van je kind te hebben gezien de manier van omgaan met zijn vriendin. Als je iemand waar je toch wel iets om moet geven al zo behandelt...
Misschien denk je dat, omdat het nu al zo slecht is, het alleen maar beter kan worden?

Want dan wil ik je graag vertellen dat het niet zo is.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:evelynsalt schreef op 21 februari 2011 @ 12:40:

Oh your supposed to care,

your= bezittelijk vnw 2e persoon.

You're= you are

---

Ik hoop dat de TO een troll is, dit slaat toch nergens op.
quote:dreamer schreef op 21 februari 2011 @ 12:48:

Ik mag toch hopen dat dochtertje niets meekrijgt van de seksuele problemen van TO en haar ohzovolwassen vriend(je)Als het probleem sexueel onvermogen zou zijn, zou die hoop terecht zijn. Maar wat TO beschrijft is geen sexueel probleem, maar een vent die niet deugt. Lijkt me dat dochtertjelief wel iets mee krijgt van haar moeder die dat soort lamzakken wel schattig vindt.
Sorry voor de uitdrukking, maar wat een "lul"! Voor zoiets wat voor allebei leuk en spannend kan zijn!

Mijn vrouw zegt nu, gewoon bij de vuilnis zetten, na paar weken al dit dan stoppen! Zij is nooit zo direct dus ik zit te lachen van haar reactie.
Uitmaken met dit liefje en een ander zoeken die je wel lekker klaar wil vingeren.

Ik vindt vingeren lekkerder dan neuken en kom met neuken ok niet klaar. Dus meid, dump hem nu, over enkele weken is het moeilijker.

Succes.
quote:babyg schreef op 21 februari 2011 @ 11:56:

Dat heb ik hem dus ook al eens gezegd allemaal, maar het lijkt niet echt tot hem door te dringen of iets dergelijks.

Probeer deze eens:

"Ik vind je heel lief, maar een relatie bestaat uit meer dan alleen lief doen. Zo wil ik ook wel eens echt lekker genomen worden en het spijt me zeer, maar je bent gewoon enorm slecht in bed en er lijkt niet echt verbetering in te komen. Dikke doei! "

quote:Dan komt hij met "tja, als jij ook van mij houdt, zegmaar, dan doe je zus en zo wel".

Dan is het nóg makkelijker:

"Dan denk ik dat ik inderdaad niet genoeg van je hou. Dikke doei! "
ik geloof er niks van. Dit bestaat toch niet echt.
quote:zwolleneesje schreef op 21 februari 2011 @ 15:04:

ik geloof er niks van. Dit bestaat toch niet echt.Was het maar waar! Helaas bestaan dit soort mensen met soortgelijke situaties echt!
Dit gaat nu al geen fijne relatie worden. Jij mag seksueel al het "werk" doen, eenzijdig hem pleasen en dan trap jij er nog in dat het aan jou ligt dat je de seks niet goed vindt (want zijn ex wel?!).. Ik zou heel hard weglopen van types die zelfs daarin emotioneel chanteren (als je van me houdt doe je dat voor me), als dat nu al zo is, gaat dat ook zometeen op andere gebieden zo.

En jij bent nu al bezig dat okee te vinden, of te vergoelijken voor hem (vervelende ervaring met wat jij wil. logisch toch? Zo is hij daar vanaf en kan achterover liggen?!)..hij heeft dit echt wel door (al denk jij dat dit bij hem onbewust gaat) en weet dat ie je nu al heeft waar ie je hebben wil (dat jij van alles gaat doen om hem te houden).

Verkeerde start, kan je nu al voorspellen dat dit minstens heel veel moeite van jouw kant gaat kosten om een normale wederzijdse en gelijkwaardige relatie te krijgen met deze jongen..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:zwolleneesje schreef op 21 februari 2011 @ 15:04:

ik geloof er niks van. Dit bestaat toch niet echt.

Helaas gebeurt dit veel vaker dan jij nu denkt.

Ik zou zeggen houden die man! Dan komt hij niet meer op de vrijgezellenmarkt terecht en hebben andere dames er geen last meer van. Eventueel kun je nog proberen hem enige moraal bij te brengen. Tot zolang het duurt voor hij wél toch weer de relatiemarkt op komt.

Als hij niets bij jou wil doen komt hij er bijvoorbeeld ook niet in. Dus eerst jou laten komen. Wat zegt hij er op als jij bij hem aangeeft dat zijn orgasme dan ook maar moet wachten en jij daar niet aan meehelpt? Wat vindt hij er van als je het omdraait?

En als jij hem nu heel erg duidelijk maakt dat de seks op deze manier waardeloos is kan hij niet meer zeggen dat alle vrouwen hem zo fantastisch vinden. Alweer een pluspunt.

Dat ga je hem hopelijk toch wel duidelijk maken? Anders zit daar zijn volgende vriendin ook weer mee... dat ze aan moet horen hoe alle vorige exen hem wél fantastisch vonden... dat is er dan iig 1 minder dan alle...
quote:babyg schreef op 21 februari 2011 @ 12:00:

[...]

Dat valt wel mee. Het probleem ligt min of meer bij mij, zijn ex bijvoorbeeld was erg over hem te spreken. Hij liet me laatst nog een SMS'je van haar lezen dat ze de goeie sex miste, haha. Kennelijk had ze toch iets dat ik niet heb.

Wat vreselijk zeg. Sms'jes van je ex aan je vriendin laten lezen dat de sex zo goed was.

Why?

En waarom vind je dit nou ook alweer zo'n leuk meneertje?
Oh meid, jij moet echt leren betere keuzes te maken hoor.

Twee uur je laten ketsen en hij raakt jou niet aan, wat denk je nou zelf?
Sex is erg belangrijk in een relatie. Als ik het bovenstaande lees krijg ik het idee dat dit niet gaat werken. Het is een beetje Johnny the Selfkicker en jij moet je maar aanpassen. Het moet wel van twee kanten komen dus ik zou zeggen kappen met dat mannetje!
.
Ik lees nu dat het om veel meer dingen gaat dan seks. Ik wil je waarschuwen voor types die zelf niks bijzonders uitvoeren, maar wel hun mond vol hebben wat ze van jou verwachten, feilloos zien en aangeven wat jij zogenaamd "fout doet" en alle verantwoordelijkheid en "schuld" standaard (en zometeen over alles) bij jou leggen (en zelf nergens verantwoordelijk voor zijn).

Heel hard weglopen van zulke types nu dat nog (makkelijk) kan! Deze gaat meer en meer op jou rekenen en profiteren leunen en niet andersom. Hij voegt zelf niks toe, maar gaat je een hoop "inleveren op jezelf" kosten.. Brengt je nu al aan het twijfelen over jezelf.. alle signalen staan op rood.

Het begin van een relatie zou leuk moeten zijn, wederzijds moeite doen, elkaar leren kennen, elkaar stimuleren en okee/zelfs geweldig vinden. Ik lees nu al een gebrek aan zelfwaardering bij hem (geen prestaties, om te laten zien wat ie waard is) en die gaat ie bij jou (weg)halen, om zich zo iig boven jou te plaatsen en de aandacht van zichzelf af te leiden. Deze man moet je echt niet willen..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
dumpen!
Volgens mij had BabyG toch hele andere reacties verwacht... Want ze is ineens spoorloos.
Vanavond erover gesproken met hem. Ik heb niet het idee dat we ook maar iets verder gekomen zijn

Hij zegt dat ik hem tijd moet gunnen om zijn "beftrauma" te verwerken, dat dat op een dag heus wel weer goed komt. En vingeren blijft hij nutteloos vinden, "ik schuif er wel iets anders in". Ik heb hem uitgelegd wat een clitoris is, tja, enigszins sarcastisch, maar goed, hoe moet je het anders doen? Toen was meneertje ietwat beledigd en kon ons gesprek verder niet echt meer verder gaan. Hij begon er wel over dat, als ik hem wil helpen, eens lingerie aan zou moeten trekken :-S Dan komt hij namelijk sneller klaar. Ik heb hem uitgelegd dat het niet alleen om hem gaat, maar ook om mij, maar hij schijnt het echt niet te begrijpen
quote:Cici25 schreef op 21 februari 2011 @ 21:38:

Volgens mij had BabyG toch hele andere reacties verwacht... Want ze is ineens spoorloos.Nee hoor :-) Maar gewoon geen tijd om de hele dag te forummen, hoe graag ik ook zou willen.
pfffff dumpen zo'n vent. Ten eerste lijkt het mij a-relax als 'het elke keer zo lang duurt voordat hij eindelijk kan komen. ( ik heb zo'n vriendje gehad en het leek daar beneden net schuurpapier ) maar ook dat hij niets bij jou wilt doen, ookal vind je vingeren lekker ? asociaal. Hij verwacht wel dat jij alles bij hem kan doen ?
quote:babyg schreef op 21 februari 2011 @ 21:40:

Vanavond erover gesproken met hem. Ik heb niet het idee dat we ook maar iets verder gekomen zijn

Hij zegt dat ik hem tijd moet gunnen om zijn "beftrauma" te verwerken, dat dat op een dag heus wel weer goed komt. En vingeren blijft hij nutteloos vinden, "ik schuif er wel iets anders in". Ik heb hem uitgelegd wat een clitoris is, tja, enigszins sarcastisch, maar goed, hoe moet je het anders doen? Toen was meneertje ietwat beledigd en kon ons gesprek verder niet echt meer verder gaan. Hij begon er wel over dat, als ik hem wil helpen, eens lingerie aan zou moeten trekken :-S Dan komt hij namelijk sneller klaar. Ik heb hem uitgelegd dat het niet alleen om hem gaat, maar ook om mij, maar hij schijnt het echt niet te begrijpen En toen heb je hem neem ik aan de deur gewezen?
quote:Cici25 schreef op 21 februari 2011 @ 22:18:

[...]

En toen heb je hem neem ik aan de deur gewezen?daar had ik overheen gelezen.. ik hoop inderdaad dat je dan hem de deur hebt gewezen.
Argh, van zulke mannen gaan me de haren recht overeind staan

Begrijp je dan niet dat sex een graadmeter is voor je relatie? Hoe hij met je in bed omgaat, zo ook buiten bed?
quote:Vamonos schreef op 21 februari 2011 @ 22:38:

Argh, van zulke mannen gaan me de haren recht overeind staan

Begrijp je dan niet dat sex een graadmeter is voor je relatie? Hoe hij met je in bed omgaat, zo ook buiten bed?Idd! En als je dan iemand nog moet gaan uitleggen (!) dat ie ook aan jou moet denken.... dan zou het voor mij al klaar zijn. Dat moet ie toch gewoon zelf in kunnen zien? Hij is geen kleuter meer. Nou ja, leeftijdtechnisch niet meer in elk geval.
Als dit nu al zo is, hoe zal dat later gaan?

Meid, Denk aan jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven