Tabitha's salon takeover
maandag 21 februari 2011 om 22:10
Ik kijk op ANTM en Mevrouw Koffie.
Dan op dinsdag maar net waar jullie naar kijken
Ik kijk verder alles met Sjon (DOZK, Help mijn man is Klusser of Bonje met de Buren), en TVOH/X-factor/HGT. Maar net wat er is. Verder maar net hoe het komt.
Maar alleen als jullie ook kijken
Gedownloade series kijk ik zelden, gewone series ook nauwelijks.
Dan op dinsdag maar net waar jullie naar kijken
Ik kijk verder alles met Sjon (DOZK, Help mijn man is Klusser of Bonje met de Buren), en TVOH/X-factor/HGT. Maar net wat er is. Verder maar net hoe het komt.
Maar alleen als jullie ook kijken
Gedownloade series kijk ik zelden, gewone series ook nauwelijks.
maandag 21 februari 2011 om 22:12
quote:koreveen schreef op 21 februari 2011 @ 22:10:
Hahaha Zon, jij bent echt de trash queen en dat klinkt niet als een compliment maar dat is het wel
Nee, dat klinkt niet best.
Maar ik ben helemaal niet zo'n tv-kijkert eigenlijk. Ik kijk vooral omdat ik het gezellig vind met jullie En dan nog zie ik meer van de opmerkingen hier dan van het programma zelf. Zonder jullie keek ik niks denk ik
Hahaha Zon, jij bent echt de trash queen en dat klinkt niet als een compliment maar dat is het wel
Nee, dat klinkt niet best.
Maar ik ben helemaal niet zo'n tv-kijkert eigenlijk. Ik kijk vooral omdat ik het gezellig vind met jullie En dan nog zie ik meer van de opmerkingen hier dan van het programma zelf. Zonder jullie keek ik niks denk ik
maandag 21 februari 2011 om 22:14
Steph, dat is zeg maar een heftige scrub. Met een soort stofzuigertje wordt je huid gebombardeerd met korreltjes en wordt het bovenste huidlaagje eraf gehaald. Is Gied voor onzuivere huid en littekentjes. Heb een paar weken heel zacht huidje. Aanrader.
Wat last jij nog meer doen behalve je wenkbrauwen? Ik laat ook nog mijn albino-wimpers zwart verven
Wat last jij nog meer doen behalve je wenkbrauwen? Ik laat ook nog mijn albino-wimpers zwart verven
maandag 21 februari 2011 om 22:15
quote:koreveen schreef op 21 februari 2011 @ 22:14:
Steph, dat is zeg maar een heftige scrub. Met een soort stofzuigertje wordt je huid gebombardeerd met korreltjes en wordt het bovenste huidlaagje eraf gehaald. Is Gied voor onzuivere huid en littekentjes. Heb een paar weken heel zacht huidje. Aanrader.
Zoiets heb ik ook een keer laten doen, heerlijk zeg.
Ik laat ook mijn benen harsen en als ik weet dat ik ga zwemmen een badpak wax.
Zoiets heb ik ook een keer laten doen, heerlijk zeg.
Ik laat ook mijn benen harsen en als ik weet dat ik ga zwemmen een badpak wax.