Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

20-12-2006 15:38 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!
Leeftijd: 36 jaar

Opleiding: WO + 1egrds bevoegdheid

Functie: lerares Nederlands

Salaris: ¤ 3749 bruto (fulltime)
Leerkracht speciaal onderwijs

(31 jaar, 11 jaar werkzaam)

2 dagen pw 1100 netto
Potjepietje....dubbel.
Bazinga!
Ik werk in de sociale sector als projectmedewerker en verdien 1400 euro voor 24 uur werken. Netto uiteraard. Ik ben 35.
Bazinga!
Leeftijd: 23 jaar

Functie: managment assistent /secretaresse

werkervaring: 1 jaar

Salaris: 1450 bruto o.b.v. 40 uur

Netto: 1206,-

Extra: 13e maand

Niveau: MBO

Ik vind mijn salaris erg laag.. net boven het miniumloon
Leeftijd: 29

Functie: International Sales Manager

Werkervaring: 5 jaar

Branche: IT

Salaris bruto: 7500 p/m

Bonus +/- per jaar: 30.000

Auto vergoeding: 1000 p/m

Optie pakket
@RGA, ruilen??! Wat een beresalaris en wat een bonus!

@Bieb, ik ben nu 5 jaar werkzaam in het VSO en ik verdien voor 2 dagen (en ouderschapsverlof op woe) ook 1.100 netto. Zou jij niet iets meer moeten verdienen? Ondanks dat er bij mij 55% vergoeding bij zit van het ouderschapsverlof?
To school for cool
quote:rga schreef op 08 februari 2011 @ 17:56:

Leeftijd: 29

Functie: International Sales Manager

Werkervaring: 5 jaar

Branche: IT

Salaris bruto: 7500 p/m

Bonus +/- per jaar: 30.000

Auto vergoeding: 1000 p/m

Optie pakket

Bij dit soort types vraag ik me altijd af of ze echt zijn. 1 dag lid en de enige reactie die ze hebben gegeven is dan hier.

En ja, tuurlijk ben ik jaloers Ik heb het niet slecht maar een bonus van 30K en een dat salaris, dat had ik graag gewild op mijn 29e , en nu ook wel.
quote:Claressa1987 schreef op 07 februari 2011 @ 19:58:

Leeftijd: 23 jaar

Functie: managment assistent /secretaresse

werkervaring: 1 jaar

Salaris: 1450 bruto o.b.v. 40 uur

Netto: 1206,-

Extra: 13e maand

Niveau: MBO

Ik vind mijn salaris erg laag.. net boven het miniumloonErg vergelijkbaar met mijn huidige functie! Alleen ben ik 20 jaar en verdien 50 euro minder (bruto) ook op basis van 40 uur. Vind dit zelf ook niet heel veel, maar jij bent 3 jaar ouder dus dan vind ik het helemaal weinig eiglk!
Twee jaar geleden begonnen met een salaris van 1750 bruto.

Werkzaam in een klein team van zo'n 10 pesonen. Ik doe de marketing (beursorganisaties, nieuwsbrieven, webcontent, advertenties, folder materiaal, strategische planning, etc.) en hierbij ben ik leiddinggevende over 1 part time markting assistent. Een stukje management dus ook. Een vrij diverse functie en aangezien ik de enige ben binnen het bedrijf die zich met marketig bezig houdt zorg ik zowel voor strategie als het uitvoerenvan operatonele activiteiten. Alles wat ik doe verantwoord ik wel aan de directeur die over alles uiteindelijk beslissingsbevoegd is. Ik werk dus niet met een bepaald budget, maar draag initiatieven voor. Let wel: het is een klein bedrijf dus qua marketing activiteiten is het allemaal niet heel groots, we proberen met beperkte middelen activiteiten te ontplooien.

Daarnaast ben ik als 'Office manager' verantwoordelijk voor de inkoop van kantoorartikelen, eerste screening en sollicitatieronde

Heel verhaal, maar ik ben benieuwd naar jullie mening/ervaringen.[/quote]

Afgezien van de branche lijkt mijn situatie precies op die van jou! Ik heb ook geen topsalaris, inherent aan een klein bedrijf misschien? maar verdien wel meer dan jij. 2100 bruto per maand en een reiskostenvergoeding van 350 euro per maand, als je het optelt(wat mijn werkgever dus doet) krijg ik ruim 2400 pm (reiskostenvergoeding van 128 is standaard de max bij ons) Let wel, hier heb ik zelf voor moeten knokken. Trek de stoute schoenen aan zou ik zou zeggen!

btw specifieker toespitsen op één bepaald marketing onderdeel kan rust brengen maar ook verveling..
Leeftijd: 25

Opleiding: HBO-V

Functie: Verpleegkundige, 36 u. per week

Salaris: gem. ¤2000 netto.
Leeftijd: 35

Opleiding: HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening

Functie: Schoolmaatschappelijk werk 28 uur.

Salaris: 1900 netto. Ik zit in de hoogste schaal en kan helaas niet meer gaan verdienen tenzij er een verhoging vanuit de CAO komt.

Extra's: 4 uur per week extra weken en dan alle schoolvakanties vrij.. dus 10 weken vakantie. Eindejaarsuitkering vergelijkbaar vakantiegeld), mob. telefoon.
Hee Aapislief,

Voor een 20 jarige is dit nog redelijk maar voor mezelf vind ik dit idd erg weinig.. Ik heb nu meer als een jaar ervaring.. dus ik ben zeker van plan om verder te kijken:)
quote:Claressa1987 schreef op 16 februari 2011 @ 21:00:

Hee Aapislief,

Voor een 20 jarige is dit nog redelijk maar voor mezelf vind ik dit idd erg weinig.. Ik heb nu meer als een jaar ervaring.. dus ik ben zeker van plan om verder te kijken:)

Toen ik begin met werken (3 jaar geleden, ik was toen 18 jaar) verdiende ik 1200 bruto. Ik heb in die drie jaar loonsverhoging gekregen tot 2100 bruto, en ga per 1 april wisselen van werkgever, waar ik 2600 bruto ga verdienen. Dit alles voor een fulltime baan (40 uur) voor (directie) secretaresse...

De moeite waard dus om te switchen van werkgever, wellicht ook voor jou!
Zo ik heb toch het gevoel dat ik er wel heel bekaaid afkom . Ik werk ruim 12 jaar in dit bedrijf als telefoniste/administratief medewerkster voor 2 dagen per week. Daarvoor heb ik 2 jaar een soortgelijke functie gehad maar dan met meer taken en meer verantwoordelijkheden. Al met al ruim 14 jaar ervaring dus. Verder alleen een havo-opleiding gedaan. Ik verdien voor die 2 dagen ongeveer 640 euro netto. Met een 13e maand. Dat dan nog wel. Het salaris is cao-bepaald en aan loonsverhogingen doen ze hier niet. Ben m'n werk wel al een tijdje zat en ben met een opleiding begonnen om hopelijk een leukere en beter betaalde baan te vinden.
Met 2 dagen in de week zal het nooit een vetpot worden ben ik bang, wat je ook doet.
Leeftijd: 28

Sector: IT

Werkervaring: 4 jaar

Salaris: 2200 netto p/m
Management Assistent

32 uur per week

23 jaar oud

1300 euro netto per 4 weken.
Verkeerde quote
quote:driewieler schreef op 17 februari 2011 @ 18:41:

Met 2 dagen in de week zal het nooit een vetpot worden ben ik bang, wat je ook doet.

Ik zie af en toe toch wat leuke bedragen voorbij komen. En ook als je mijn salaris vertaalt naar een fulltime salaris is het geen vetpot. geloof dat het dan rond de 1400 euro uitkomt.

Ik ben wel van plan in de toekomst 3 dagen te gaan werken. Maar dan wel in een nieuwe baan.
quote:Nouk82 schreef op 18 februari 2011 @ 12:17:

Leeftijd: 28

Sector: IT

Werkervaring: 4 jaar

Salaris: 2200 netto p/m

Kijk, dat ziet er goed uit: ik wil van het onderwijs de IT in

Wat doe je precies in de IT en wat voor opleiding heb je, als ik vragen mag?
-Leeftijd: 39

-Medewerker salarisadministratie

-32 uur per week

-ongeveer 1400 netto per maand
32 jaar

HBO en WO

Communicatieadviseur

4 jr ervaring in communicatie

36-urige werkweek

3400 bruto obv 36 uur

13e maand

werkzaam bij woningcorporatie
@ Lllilaaa

Ik ben testengineer. Geen relevante opleiding, per toeval in het vak gerold en daarvoor certificaten gehaald in de baas z'n tijd. Heb wel HBO en WO achter de rug.

Het werk moet je wel echt liggen, je ziet ook minder mensem met echt ervaring, omdat starters graag snel doorstromen naar andere of leidingegevende banen.
Veel dank voor de info, Nouk! Heb al vaker gehoord/gelezen dat je voor tester vooral sterk moet zijn in logica e.d. en niet zozeer een specifieke opleiding hoeft te hebben. Nu alleen nog ergens binnen zien te komen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven