leuk eettentje gorinchem

28-02-2011 13:53 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

om de carnaval te ontvluchten wil ik met wat vriendinnen gaan eten in gorinchem. maar niemand kent daar eettentjes. Vroeg me af wie er nog een leuk adresje weet? gewoon een gezellig eettentje, niet te duur (geen menukaart van coquilles en parelhoenderen voor 25 euro)

alvast bedankt!
Ik denk dat je wat verder door moet rijden! Daar wordt nl. ook carnaval gevierd!http://www.gorcumscarnaval.nl/
PEER is leuk en lekker en niet al te afgezaagd, zit dichtbij de markt. Of rij door naar Leerdam, daar zit Sinsi, een goed Indiaas restaurant.
Dit zijn de restaurantjes waar ik meestal met m'n vriendinnen ga eten. Allemaal erg gezellig en betaalbaar.

't Gelagh

't Oude Stadthuys

de Hoofdwacht

Veel plezier!

(en ja, er wordt in Gorinchem ook carnaval gevierd, maar niet zo uitgebreid als in Brabant hoor....veel verder dan de optocht gaat het niet)
quote:Strawberrie schreef op 28 februari 2011 @ 14:16:

PEER is leuk en lekker en niet al te afgezaagd, zit dichtbij de markt. Of rij door naar Leerdam, daar zit Sinsi, een goed Indiaas restaurant.Peer vind ik qua sfeer erg leuk, maar ben er 2 weken geleden nog geweest en toen vond ik het eten niet echt goed en de bediening zelfs slecht. Zou ik je dus niet willen aanraden.
quote:makeupyourmind schreef op 28 februari 2011 @ 14:17:

[...]

Peer vind ik qua sfeer erg leuk, maar ben er 2 weken geleden nog geweest en toen vond ik het eten niet echt goed en de bediening zelfs slecht. Zou ik je dus niet willen aanraden.

Sinds een tijdje is er een nieuwe eigenaar, helaas heeft dat er niet voor gezorgd dat de kwaliteit hetzelfde is gebleven.

Sinsi vind ik minder
@makeupyormind: o dat is jammer, dan is het achteruit gegaan, ik kwam er vroeger weleens met een vriendin, maar we zijn nu meer van het Indiaas geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven