Oudere Man.

01-03-2011 18:25 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
--

Je bent 13 jaar oud, wie zou je zoenen?

Totaal aantal stemmen: 24

13 jaar of jonger (4%)
13-15 (71%)
15-19 (8%)
19-25 (8%)
maakt niet uit, gaat om de liefde !! <3 (8%)
Dat lijkt me in dit geval best verstandig eigenlijk.

Jry, wees slim en ga niet achter je leiding aan. Dat zorgt alleen maar voor ellende als hij er op in gaat of als het gaat zoals het hoort zet jij jezelf gigantisch voor lul.
quote:jry-11 schreef op 01 maart 2011 @ 19:33:

[...]

Bedankt voor een eindelijk normale reactie, hier kan ik tenminste iets mee!

xJammer dat je je bericht hebt weggehaald. Er zijn best meer reacties gekomen die op die van mij lijken. Ik hoop dat je snapt, dat je als 13-jarige niet met jan en alleman moet gaan zoenen. Je vind jezelf ongetwijfeld een grote meid en hartstikke volwassen, maar geloof deze oma, dat ben je nog láng niet! Ga lekker mee schrijven op het forum van Tina of Fancy, geniet van deze verliefdheid MAAR geniet ter zijner tijd van je eerste seksuele ervaringen met een leeftijdsgenoot die je partner is.
meid..

niet doen indd lkkr iemand van je eigen leeftijd zoeken, ik snap t wel heb zelf op 14 jarige leeftijd een ongezonde fascinatie voor een stagair gehad, die me uiteindelijk heeft moeten vertellen dat ik een leuk meisje was maar hij hier toch echt voor z'n opleiding was, voorkom jezelf de pijn en geniet lkkr van het 13 zijn met leeftijdgenootjes!!
quote:hoiloin schreef op 01 maart 2011 @ 19:44:

meid..

niet doen indd lkkr iemand van je eigen leeftijd zoeken, ik snap t wel heb zelf op 14 jarige leeftijd een ongezonde fascinatie voor een stagair gehad, die me uiteindelijk heeft moeten vertellen dat ik een leuk meisje was maar hij hier toch echt voor z'n opleiding was, voorkom jezelf de pijn en geniet lkkr van het 13 zijn met leeftijdgenootjes!!

Thnx voor de normale reactie ..

x
Ga je ook nog op een aantal andere reacties reageren? Er worden hier -tussen de grapjes door, die óók een serieuze ondertoon hebben trouwens- goede dingen gezegd. Snap je waarom je niet met je leider moet willen zoenen?
Ik was vroeger (9 jaar) altijd verliefd op de vader van een vriendinnetje. Daar wilde ik mee trouwen. Had ik daar in die tijd ook een topic over moeten openen?
Even serieus: ik heb je OP niet gelezen maar zolang jouw leiding leiding is, dan is het strafbaar. Net als dat een leraar niks met een leerling mag beginnen, ook al is de leeftijd hetzelfde. 13 jaar is sowieso erg jong om iets te hebben met iemand die ouder dan laten we zeggen 17 is. Gewoon omdat je op die leeftijd enorm veel ontwikkelingen doormaakt en je vaak nog niet eens weet wat je wilt (ook al denk je dat wel)
Nou nou, sommige reacties van zogenaamde volwassenen...

Bij de kindertelefoon kun je ook met dergelijke vragen terecht

http://www.kindertelefoon.nl/
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:kopjekoffie70 schreef op 01 maart 2011 @ 21:57:

Nou nou, sommige reacties van zogenaamde volwassenen...

Bij de kindertelefoon kun je ook met dergelijke vragen terecht

http://www.kindertelefoon.nl/Ja daar kan je nou terecht met dit soort vragen, dat is er de juiste plek voor TO.
Kan je bij de kindertelefoon terecht als je verliefd bent?

Ik heb echt altijd gedacht dat dat voor kinderen was die geslagen en/of gepest worden.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kindertelefoon

je kunt ook chatten tegenwoordig....

de kindertelefoon, voor kinderen met een probleem of die gewoon gezellig willen praten,
Goh, dat wist ik echt niet

Hip hoor....chatten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja, de Kindertelefoon gaat met de tijd mee...
World of Warcraft: Legion
quote:jry-11 schreef op 01 maart 2011 @ 19:33:

[...]

Ik ben geen bakvis! =)

Nee, dat klopt!

Bakvis is de spottende benaming voor een meisje van veertien tot zeventien.

De naam is afkomstig uit de visserij. De te kleine vis werd in een bak gedaan, om overboord te worden gezet. Bakvis is dus jonge vis.

Dus je bent nog jonger dan een bakvis!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven