omgeving Noordwijk

23-02-2011 17:08 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik kom uit de omgeving van Noordwijk,ben 40+,heb een baan,een man,2 kinderen,en nog veel meer. Wat ik niet heb is/zijn leuke vriendinnen om een keer mee te stappen te eten naar de bioscoop te gaan en om gewoon leuke dingen mee te gaan doen.

Ben jij die leuke vriendin die ik zoek?
Hallo Manouk67,

Paar weken geleden heb ik op een andere oproep gereageerd. Inmiddels heb ik contact met 3 andere vrouwen allemaal uit de Bollenstreek,

Volgende week ontmoeten wij elkaar voor het eerst, heb je interesse om mee te gaan, mail dan naar vriendinnenbollenstreek@live.nl voor meer informatie.

Wie weet tot daar!

Groet,

Jacqueline
Hai Manouk, ik sluit me helemaal aan bij mijn Jackie66. Join the club. Kan zelf ook (een) leuke/goede vriendin(nen) gebruiken.

Groetjes, Anna
Heeey Anna! jij ook hier..... :-))))

Ik heb nog geen reactie gekregen, maar wie weet! We gaan de Bollenstreek op de kaart zetten!

Groet,

Jacqueline
Leuk!!! )
Hi Lubke, jij ook hier! Dit is grappig! Manouk67, we wachten op je!
Manouk durft niet meer.. teveel Bollenstrekers in town!
tja...... wel een beetje vreemd om een oproepje te plaatsen maar nergens op te reageren....???
Misschien op vakantie, ziek... who knows!
Klopt ... who knows!
Zal ik ook 'ns reageren....? Ben ook altijd in om nieuwe mensen hier in de buurt te leren kennen! Ik ben Felice, 39, samenwonend en dochtertje van 7 maanden. Hebben jullie al met elkaar afgesproken?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ha Felice, gezellig! Ja, er is al afgesproken met verschillende dames. Kon er zelf helaas niet bij zijn, mijn stem was weg! En da's niet handig in een cafeetje... dus mijn eerste keer komt ook nog!

Vertel Jackie, hoe was het gister? Hebben jullie me nog gemist?
Hi Felice71,

Iedereen is welkom! Ontmoeting heeft dus al plaatsgevonden maar een nieuwe afspraak is zo gemaakt!

Je kunt mailen naar het eerder genoemde e-mailadres voor nadere informatie.

Groetjes,

Ha Anna, hoe is het met je stem? Ik praat je bij op je prive e-mail.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven