Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie groep Bridge!
Ik had 10 euro!
quote:Star schreef op 01 januari 2008 @ 20:14:

Zie groep Bridge!thanx!
Met de loterij Amalia? Wij ook, maar dan gedeeld door 2 (half lot).

Wat een gedoe met het voeden 's nachts. Hopelijk deze nacht beter!

Oh Enka, gefeliciteerd! Weer een stap in de richting. Leuk jaar voor jullie!

Cin, ik heb ook altijd zo'n kater. Dat is dan balen he.

Die mist, wat vreselijk!! Dat je zijstraten mist, niet te geloven. En dan juist met oud en nieuw.

Zometeen Doe Maar de musical kijken, ben benieuwd.

En plezier bij jullie meeting deze week!

Oja, nog een vraagje. CG kan soms na 4 uur nog een droge luier hebben. Ze drinkt nog flink (3 keer p.d. aan de borst en daarnaast uit de beker) en is kerngezond en vrolijk. Hoort het bij de leeftijd dat ze het gaan ophouden?

Weet niet zo goed of het zo hoort..
Blaas wordt gewoon groter denk ik Compu.
Oh, dat kan natuurlijk. Nooit aan gedacht. Ceetje al op het potje?
De beste wensen voor 2008 .

Suze, hoe gaat ie?

Helenita, Mare nog wakker geweest?

Juud, arme man, leeft ie nog? Liggen jullie lekker in het ikea-bed?

Compu, gezellig samen thuis kan heel leuk zijn hoor (heel erg saai hier, precies wat ik nodig had).

Bridges, leuk die borrel! En Ties voorbeeldig, fijn! Hoe gaat het met je vriendin?
Hai Jin!

(zal het alvast zeggen, zit nu ook op msn met star hoor... ;) )

Vriendin gaat goed. afwachten wanneer ze weer ongesteld wordt dus geduld... maar ze is er best goed onder moet ik zeggen!

Hoe is het met Thomas??
Amalia, balen dat Berend zo van slag is. Hopelijk gaat het snel beter! Vermoeiend.

Kokos, wat een mist zeg! Hier sneeuwt het nu. Gelukkig zijn jullie veilig thuis gekomen.

Star, oh wat leuk dat Ceetje zo genoten heeft. Ventje heeft door geslapen (wij lagen er ook al om half twaalf in , zo moe was ik en grote vent had wat verkeerds gegeten).
Thomas nog steeds niet de oude. Drinkt bar slecht, enorme dunne poepen (het drupte zo langs de benen de vloer op, zal geen details geven), weinig eetlust en lusteloos. Arm schaap. Ik ga hem straks wakker maken in de hoop dat er een ouderwetse fles melk in gaat.

Fijn dat het met je vriendin naar omstandigheden goed gaat.
Arme thomasje!!! Hè wat sneu voor de kleine vent zeg!

En grote vent nu ook ziek of is hij weer opgeknapt?
Grote vent werken, en vertraging smste hij net. Ben benieuwd hoe laat ie thuis is. Zijn buik was wel weer wat beter.
Het sneeuwt hier.
Ben jaloers op de sneeuw daar. Hier alleen maar bokkoud...

Fijn dat grote vent niet erg ziek werd en hopelijk snel thuis. Kan hij gewoon vanaf vliegtuig sms-en?

Ik ga erin, ook lekker slapen...
Nee, hij smst als ie op de grond staat. Lekker vroeg slapen Bridges! Heerlijk. Ik ga even douchen, heb de badkamer lekker verwarmd.

Trusten jij!
Kind wakker gemaakt, maar hij wil geen slok. Ik word er zo moe van, hij moet toch drinken? Vanmiddag geen enkele plasluier, op een miniplasje in bad na. Hopelijk gaat het morgen beter.
Jakkie Jinny, zo'n ziek manneke. Wil hij geen (water)ijsje? Is ook vocht. Of wat warme soep. Of pap? Kun je morgen misschien even proberen. Hij moet idd wel vocht binnenkrijgen maar misschien doet z'n keeltje wel gemeen zeer oid.

Bridges, zei het al op MSN maar nog even offcieel hier: Hij slaapt niet door, hoor. (hihi, zodat iedereen weet dat IK een kind heb dat NIET doorslaapt :-) ). Maar ik vind het niet erg, die nachtvoedingen. Ik kijk ook niet of en wanneer hij komt dus soms weten we niet eens meer of Cas wakker is geweest. Hoort ook wel bij borstvoeding geven (mamahonger) en ze zijn maar zo kort klein.

De meeste kotertjes gaan in de decembermaand wel wat muiten. Wacht maar tot je straks er 2 hebt en ze elkaar ook nog op kunnen naaien. Wordt het NOG gezelliger. Ach, straks lekker de routine weer terug en dan gaat dat vanzelf weer beter.

Ik mag trouwens 26-1 naar de opleiding van VBN dus ik ben nu officieel ContactPersoon In Opleiding. Goed he? :-)

Hoofdpijn is weg hier. We zijn even naar mijn opa geweest en daar was de rest van de familie. Daar ook even gegeten en met een buik vol Chinees weer naar huis. Kindjes op tijd op bed (hoewel Sam er wel 10 keer uitkwam nog). Eduard is Sam's bed boven aan het verven en aan het gevloek te horen gaat het niet erg voorspoedig. Ben benieuwd!

Ik ga even tv kijken nog. Morgen even een dagje rustig aan doen. Lekker even wat opruimen, was wegwerken, 2 proefwerken nakijken. Sam nog naar de zwemles (doet m'n vader). Donderdag naar Ballorig (lekker m'n schoonzus mee, die wilde wel extra op de kinderen letten voor een zakje paprikachips ) en kan ik ook nog Eduard's pleegbroer een handje geven want die wordt 18. Ben ik ook nog eens een goeie schoonzus.

Oja, ik ging tv kijken. Nick is doodgeschoten. Jammer van het lekkere hapje!

Soep, pap geprobeerd. Waterijs is een goeie. Kan ik morgen proberen.

Klinkt stoer, contactpersoon in opleiding. Als je het hebt afgerond, wat ga je dan concreet doen? Wat een schoonzus allemaal doet voor een zakkie. Handig!

Vrijdag gaan we voor het eerst naar de Kinderarzt hier, standaard controle voor het tweede jaar en hij wordt weer ingeent. Ik zal het dan eens aankaarten.
Dan krijg ik telefoondienst (dus dan bellen prille moeders met vragen), leg ik contacten met VKen hier in de buurt zodat ze weten dat er een CP is als die nodig is en zodat zij ook info kunnen geven over VBN. Moederavonden, cursussen geven, dat soort dingen! Leuk leuk leuk!

Vind je dat nog niet genoeg details Jin?

Ik begin cursus later in het jaar. Ga niet op Ceetjes tweede verjaardag hele dag cursus doen.

Arme Thomasje en Jinnyman. Jinnyman gelukkig wel beetje beter. Schiet even niet op zo bij jullie hè?
Best druk hier zeg maar
Jin, he wat balen van dat drinken. Mandarijntjes of ander fruit ook niet?

Juud, dank voor plaatsen van m'n berichtje op de groep!

Amalia, met een paar dagen RRR trekt het vast snel weer bij!

Cin, hier ook een wat opstandig exemplaar ja. Vgs mij is het bij haar vooral de onrust van een hele week lang papa en mama in huis (en ondanks dat ze hier vaak is mss ook nog wel de verandering van omgeving - zitten in H). Stoer, contactpersoon. Bijna jammer dat ik geen nachtvoedingen, regeldagen en kolfperikelen meer heb

Star, wel een beetje doorwerken daar he?!

Bridges, een oudtante van oom ligt op sterven dus da's idd niet zo'n vrolijke aanleiding. Maar ze is al heeeeeel oud, geloof dat niemand er echt verdrietig om is (is voor mij verre aangetrouwde familie, heb het goede mens nooit ontmoet).

Zo, vriend is vandaag weer aan het werk, komen wij ook weer eens aan onze RRR toe en jawel, de hele ochtend al een voorbeeldig braaf kind . Gaan zo even schoonouders gelukkig nieuwjaar wensen, middagdutje doen en dan maar weer eens naar A verhuizen.

Laterz!
Doorwerken? Jemig, uitgestorven hier.
godverdomme, heel mijn stuk weg
[quote]Star schreef op 02 januari 2008 @ 08:42:

Vind je dat nog niet genoeg details Jin?

Nou ja, ik kan nog uitwijden over de dikte, de hoeveelheid, de kleur, de samenstelling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven